nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pff ronde 7 wat een geduld moeten we allemaal hebben !
    hoop dat ronde 7 geluk brengt voor jullie !!

ik snap vaak niet dat die tienermeiden wat je ziet op tv dat die na 1 keer onveilige sex zwanger zijn en mensen die het graag willen daar lukt het niet bij pff

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Je banner klopt niet omdat je nog niet ongi bent, je cyclus begint op de dag dat je een tampon of maandverband nodig hebt. Die 14 dagen tot eisprong is een standaard iets wat is ingebakken in sommige tickers. In de praktijk zijn er maar weinig meiden die daadwerkelijk hun ei op dag 14 hebben. Maar als je 1 oktober voor het eerst ongi was weet je eigenlijk nog niet hoe lang je cyclus is dus ik zou eerst nog ff de ongi dag afwachten, dan weet je waar je aan toe bent.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja raar is dat hè!! Maar wij zijn niet fanatiek bezig geweest hoor. Dus vind t ook niet zo raar eigenlijk. De eerste maanden was het om te kijken hoe mijn cyclus is. Hij was eerst heel netjes 28 dagen. Laatste 2 maanden 2 x een week over tijd geweest. Eigenlijk is er nog geen maand geweest dat we op de juiste dagen geklust hebben. Steeds was er wel iets. Haha. Vakantie met familie 2 x. en ziekte. Maar nu willen we er toch wel echt voor gaan. Maar we wonen nu tijdelijk bij mijn schoonouders in. We hebben een huis gekocht. 1 dec krijgen we de sleutel. We hadden onze huur gelijk op gezegd. Dus het klussen is nu ook anders.

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Het is soms oneerlijk verdeeld idd. En geduld hebben leer je vanzelf wel al is die geduld na een ovulatie altijd ver te zoeken ;)

5. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @joyce, welkom hier.

Dat klinkt lastig met al die medicijnen etc. Is het verder wel veilig voor je om zwanger te worden?

Jammer dat je afgekeurd bent, dus je mag helemaal niet werken?

Even over de banner. Je moet inderdaad even wachten tot je ongi wordt, en dan de dagen tellen vanaf 1 oktober, dat is dan de lengte (gemiddeld) van je cyclus.
    Dan kan je je banner maken en vul je je eerste dag van je laatste ongi in + je gemiddelde cyclus lengte en dan klopt ie wel! :)

Maar de banner is standaard, dus kan idd best dat je ei vroeger of later is.

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hoi Meiden.

Sow had weer heel wat bij te lezen erg druk gehad. Vandaag een lekker lui zondag.

Welkom alle nieuwe meiden ik zal me eigen ook ff voorstellen.
    Ik ben 23 en mijn vriend 27 we hebben 6jaar verkering en wonen 5 jaar samen mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje en zijn bij ronde 3.

@ Dani en Desini, Ik woon ook in NB 20 minuten van oss af Whaha. Ben nu eigenlijk best wel benieuwd waar jullie wonen dan hihi dicht bijelkaar in de buurt volgens mij of juist de andere kant op hihi.

7. wonderful

Owja ik ben ook niet een van de strakste hoor hihi ben niet dik maar mag hier en daar wel wat af hihi.

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    welkom nieuwe dames

9. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Dani: Mijn zus was zwanger en werd in eerste instantie gewoon ongesteld op de dag dat het zou moeten volgens haar cyclus en had het dus ook niet verwacht, maar het was niet zoveel als anders en ook minder lang dus ging ze toch maar testen en het was wel raak. Ze heeft nu een kerngezonde zoon van 1 jaar en 2 maanden, dus hou een beetje vertrouwen. Meerdere vrouwen verliezen wat bloed!

Leuk dat je het je opa gaat vertellen, mijn zus en oma weten het al (ben ik heel close mee) maar mijn moeder en haar man komen morgenavond laat pas terug van vakantie. Dan staat ze dus een leuk welkom te wachten want ik vertel het ze meteen!

Wonderful: Wat toevallig zeg, ik ga nog even geen uitspraken doen waar ik precies zit totdat ik zover ben dat iedereen mag weten dat ik zwanger ben, maar tegen die tijd zal ik wel even een berichtje sturen ;)

Joyce: Welkom! ik zal me ook even voorstellen, ook ik rij de hele dag paard beroepsmatig en geef nog een hoop les. Mijn vriend overigens ook, we runnen de stal samen. 22 jaar, vriend 33, wonen nu 2 jaar samen, zwanger geraakt in ronde 4.

10. wonderful

Haha nee dat snap ik ik zeg het ook nog liever niet totdat ik zwanger ben en iedereen het weet dan zeg ik het wel haha je weet maar nooit he wie je hier tegen komt.

Wij gaan nu wokken heerlijk vinden wij dat mss tot vanaaf nog.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Er is een hoop gekletst zeg! Welkom voor de nieuwe meiden! Ik heb wel alles gelezen maar niet alles onthouden.

Ik zal mij ook even voorstellen voor de nieuwe meiden. Mijn vriend en ik zijn allebei 23 en zwanger geraakt in de eerste ronde, een paar jaar geleden heb ik een miskraam gehad met 8 weken en dat maakt deze zwangerschap best spannend, al heb ik nu wel vertrouwen!

Kunnen we niet iets van een standaard voorstel lijstje maken? Net zoiets als ons NOD lijstje? haha ik weet alleen niet hoe :p

Ik ben vandaag erg misselijk..zal je zien dat ik de eerste 3 maanden nergens last van heb, en begint het nu :p

12. normaal heb ik wel een redelijk stabiele cyclus ben of de 1e ongesteld of aan het eind van de maand euhm alleen moet het nu morgen zijn mja laat de banner wel ff staan haha anders is het zo kaal !

Ah kijk nog een amazone! leuk ! ik verdien er ook mijn geld mee dat scheelt weer haha , heb er vandaag maar 2 gedaan ivm zere borsten en dan werk de draf en doorzitten ect niet erg lekker mee haha .

Dus allen voor de eerste .

Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden

De medicatie is juist zo omgezet dat het zo min mogelijk kwaad kan .
    Als het niet had gekunt of gemogen waren we er ook niet aan begonnen
    Sta onder controle van gyn in utrecht en mijn eigen internist offcourse

13. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Haha, zere borsten en rijden, vertel mij wat...
    Ik heb alleen de pech dat ik de boel echt moet verbloemen voor de anderen die hier rondlopen, ik heb 2 keer een hernia gehad en nog steeds wekelijks veel pijn, dus als ik me een dag om "de kwaaltjes" niet goed genoeg voel om te rijden dan vind ik dat ik dat voor deze keer best als smoes mag gebruiken ;)

Het pijnlijkste kwaaltje in mijn zwangerschap waar ik nu al last van heb is meteen ook wel de leukste haha. Toen ik mijn anticonceptie staafje liet verwijderen, verdwenen mijn borsten ook meteen :x Ze waren in de overgang van de pil naar het staafje al gekrompen van C naar B en nu het staafje eruit ging van B naar A.
    Ik ben net zwanger maar heb nu al weer een mooie volle B :D Kan ik eindelijk mijn oude BH's weer dragen haha. Maar oh oh oh wat doen ze pijn zeg, er lopen ook gigantische aders overheen die je gewoon uit ziet puilen! Niet echt fijn met rijden en een sporttop dragen zou ze wel stiller houden maar die druk op mijn borsten is te pijnlijk.

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    een goed gevoel over je zwangerschap is het belangrijkste! en het nieuws delen me je opa, dat vindt ie vast heel leuk!

bijna samenwonen betekent dat mijn mannetje bijna elke nacht hier slaapt maar nog steeds z'n eigen woning heeft. vindt hij op dit moment nog wel prettig, zo maken we een relaxede overgang zeg maar.

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik zou een zwangerschap zo lang mogelijk voor me houden hoor, niet iedereen hoeft het te weten als het nog zo pril is. een paar mensen weten dat we hier mee bezig zijn, is wel fijn om het er over te kunnen hebben. maar mijn ouders bijvoorbeeld niet, dan is mijn moeder elke maand teleurgesteld als ik niet zwanger ben..... nou daar zit je niet op te wachten!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    voor de nieuwe welkom

verder veel gelezen maar kan niet alles onthouden... sorry

hoe reageerde je opa dani?

wij zijn gister naar petticoat geweest erg leuk opgezet wel een eind rijden naar rotterdam (wonen in het midden van het land) maar was wel heel leuk

17. wonderful

Hoi Dames.

@ Dani, Hoe reageerde je opa?

@ Angela, Fijn dat je het leuk heb gevonden ben zelf nog nooit naar een musicol ofiets hihi geweest maar lijkt me wel hartstikke leuk alleen het vriendje vind het nix haha.

Het wokken was weer heerlijk.

Heb een ovutest gedaan en voor het eerst 2 streepjes was vorige maand mee begonnen en toen had ik nix heb nog kei lang doorgetest ook maar nu de eerste dag en gelijk het streepje yoeppie hoef ik daar me eigen geen druk meer om te maken we hebben vanmorgen al geklust dus wat is nou het beste vanaaf overslaan en dan morgenavond of wel vanavond?

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij maakt dat niet zoveel uit, maar om de dag is ook goed hoor!

19. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wonderful ze zeggen dat beste is dag tussen heb je de beste zaadjes zeg maar hihi

20. wonderful

Haha ja dat dacht ik al had dat ook al opgezocht maar denk gooi het ff in de groep om te weten hoe jullie dat doen maar dan wacht ik idd tot morgenavond thnx voor de reacties.

Deel Deze Pagina