nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    de meningen verschillen er inderdaad erg over, had op internet gekeken en daar zijn ze het er zeker niet over eens zeg maar..... maar vaker dan 1x per dag schijnt niet goed te zijn en minder dan 1x per week ook niet. om de dag wordt volgens mij als ideaal gezien en dat is ook wat wij doen. maar ja, ik is nog niet zwanger dus of ik de juiste raadgever ben....;)

2. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hahaha ja maar dat hoeft natuurlijk nix te zeggen we houden het gewoon op om de dag dat lijkt voor mijn gevoel ook het beste.

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh dat lijkt me zo'n leuke musical tweety!!! Ik woon trouwens ook in het midden van het land :D

4. wonderful

Misslisa late reactie maar zie het net oppeens mooii buikje hoor. Gezonde jaloezie hier Haha

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dankjewel :D

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Mooi buikje misslissa! :).

Ik ben weer terug na vier dagen England, was echt heell leuk! Heerlijk geshopt, gegeten en uitgeweest. Newcastle bekeken, super mooi!

Op de boot heen was het wel even minder, niet overgeven maar wel nogal ziek. Maar dat was ik snel weer teboven :). Op de terugweg reispilletjes dus was leuk!

Ps door een paar dagen weg gaat mijn banner ook lekker snel ;)

7. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    @ Justme: Nee dat hebben wij ook bewust niet gedaan, onze ouders weten nog van niks, ook niet dat we bezig waren kinderen te krijgen. Om dezelfde reden als bij jullie, ik zou er ook niet tegen kunnen als ze er continue naar vragen of een blik in hun ogen hebben. De enige die het wisten zijn mijn zus en oma, zodat ik mijn hart kon luchten als het nodig was en die weten nu dus ook al van het goede nieuws.
    De reden dat ik mijn moeder wel al nu in het vroege stadium in ga lichten is omdat ik denk dat ze anders verdrietig zal zijn dat ik dit geluk niet vanaf het begin met haar gedeeld heb en mocht het mis gaan dan wil ik haar steun ook hebben. Mijn vader krijgt het op zijn verjaardag te horen over een paar weken en de vader van mijn vriend daarna pas, voor zijn reactie zijn we wat bang. Hij is 71 en heeft een aantal maanden terug zijn manege verkocht waar hij al 40 jaar zat, sindsdien is hij niet meer dezelfde, hij komt iedere dag bij ons op stal langs en kan alleen maar negatief zijn over alles, niks of niemand is goed en hij geeft iedereen zijn ongezouten mening ongeacht of hij die persoon kent of ernaar gevraagd wordt! Daarom verteld mijn vriend het hem ook alleen, want ik wordt te verdrietig als hij zo reageert...

8. wonderful

Iemand nog iets leuks gedaan van het weekend.?

Wij hebben vrijdagavond vrienden op bezoek gehad hebben we de nieuwe wiiparty gespeelt egt super leuk zaterdag bij vrienden op bezoek geweest en vandaag heel de dag geluierd en wezen wokken.

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ps Hmm, ik zie dat hij niet automatisch doorloopt, ziet iemand wat ik fout doe?!

10. wonderful

Sallie wat fijn dat jullie het zo loeuk gehad hebben.!
    Moet je morgen weer werken of heb je nog vakantie.?

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    desini en wondeful ik wil jullie wel een pb sturen met waar ik woon ben nu ook wel benieuwd hoor ;)

12. oe ja die borsten doen zeer met rijden haha , maar voor zover ik weet ben ik nog niet zwanger ... ik wacht morgen even af , morgen middag ben ik ook vrij dus morgen ochtend nog even een aantal paarden rijden en om 14.00 komt mijn nichtje van 1,5 lotte !! erg veel zin in hoop op een beetje mooi weer kan ze lekker spelen , mja aangezien ik hele dagen op de stal bezig ben heb ik vrij weinig te maken met mensen in en rondom de omgeving dus ik moet morgen maar even mensen zoeken met kinderen rond lotte haar leeftijd ...

ja ik zou ook wachten met het vertellen zeker aan martijn zijn familie daar hebben wij totaal geen goede band mee mijn ouders weten altijd alles van ons die weten het wss ook vroeg kan toch niks voor mijn moeder verborgen houden haha , hoop alleen dat ze niet continu bij alles wat ik doe zeggen zal je dat wel doen ? is het niet gevaarlijk enz ..
    met mijn paarden rij ik wel wedstrijden maar mijn werkzaamheden bestaat uit jonge paarden zadelmak maken en inrijden en paarden die verpest zijn goed te proberen maken maar ja je dondert regelmatig eraf en vangt een hoop klappen op ik zal ongetijwfeld zelf rustiger aan gaan doen en niet elke wilde knol aanpakken maar thuis zitten ....moet er niet aan denken !!

Hebben jullie ook broers of zussen die al kinderen hebben ?
    mijn zus is ouder die heeft dus lotte en is nu zwanger van een jongetje daar had ik totaal geen moeite mee

Tot mijn jongere broertje en schoonzusje kwamen vertellen dat ze zwanger waren toen heb ik heel wat tranen gelaten niet waar ze bij waren absoluut niet maar erna wel ...is dat een bekend fenomeen ???

Dani hoe reageerde je opa ??

ik moet even aan jullie namen enzo wennen sorry daarom reageer ik ook niet per naam maar ik lees alles echt !

ow het klussen proberen wij ook om de dag maar die ovu testen nog niet gedaan snap ik niet en vind het er te vroeg voor hihi

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn opa reageerde eigenlijk best leuk volgens mij bestefte hij het wel gelukkig we hebben wel gezegd dat we het pas zeker weten met de echo

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    voorstel lijstje

joyce1982:
    Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden

dani26:

ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een drogisterij.

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    als iedereen zich even aan bovenstaand lijstje wil toevoegen dan kunnen we zit gemakkelijk copieren voor alle nieuwe meiden en die kunnen zich er dan ook bijvoegen

16. gelukkig is ook wel weer een lichtpuntje voor hem

17. en dani je hebt een pb haha ik woon dus in flevoland

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja dat is idd een lichtpuntje voor hem hopelijk beseft hij het idd

19. wonderful

voorstel lijstje

joyce1982:

Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden

dani26:

ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een Drogisterij.

Wonderful:

Ik ben 23 en mijn vriend 27.
    We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen.
    Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij.
    We hebben een hondje een hele lieve Shelty.
    We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje.

Zo ook even aangesloten bij het voorstel lijstje erg Handig idd.
    Dani ben ook erg benieuwd ik stuur je een pb.

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderfull wij hebben ook een shelty

Deel Deze Pagina