nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderfull mijn vriend werkt ook als timmerman haha hopenlijk kunnen ze dus net zo goed klussen met ons als met een stukkie hout gheghe :)

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderfull ben benieuwd naar je pb

3. wonderful

wonderful Niet meer actief

@ Dani, wat leuk dat jullie ook een shelty hebben lieve hondjes he erg grappig want ik ken niemand met zon hondje. Je hebt een pb.

@ Joyce, Whaha ofnie nou hier gaat dat helemaal goed hoor Whaha..:p

4. haha ja toch ! ik ben ff tv kijken met me mannetje tot morgen of vanavond nog ff

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderfull ja ik vind het ook super lieve hondjes alleen behoorlijk eigenwijs haha

6. wonderful

De mijne is echt een kroel hond en als ie wil spelen dan houd ie de komende uur niet op Haha komt heletijd die neus tegen je aan duwen Whaha. eigenwijs valt wel mee maar dat komt denk omdat mijn zusje een franse bulldog heeft dat is pas eigenwijs poeh poeh dus dan valt Elvis nog wel mee Haha.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @desini, ik ben ook wel een beetje bang dat mijn moeder zo gaat reageren, dat ze niet de hele tijd mee heeft kunnen genieten. maar ik ben bang dat als het lang gaat duren of als het onverhoopt een keer mis gaat ik haar meer zal moeten troosten dan zij mij...... daar heb ik dus even geen zin aan. klinkt misschien hard het niet vertellen aan je moeder, maar moet doen wat voor mij het beste is. geen idee of ik het nieuws voor me zou kunnen houden hoor, maar dat zien we dan wel weer! een tante weet het nu wel, die zei dat het misschien wel beter zou zijn om zelfs tot 3mnd te wachten met vertellen..... ze kent mijn moeder door en door dus tja, haar uitspraak sterkte mij wel en het in ieder geval voorlopig niet vertellen.

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van ons komt ons de hele tijd wassen en knuffelen vind ze ook helemaal geweldig

9. wonderful

Haha ik herken het!

Ik ga Peter R de vries kijken tot morgen weer allemaal en weltrusten of klusse voor strax.

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    tot morgen meis

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Wonderfull: Beter van die positieve ovu test, is mij de afgelopen 2 maanden niet gelukt

@Desini: Hopelijk krijgen jullie een leuke reactie van je schoonvader

@Joyce: Al heel lang een kinderwens alleen liep mijn vorige relatie op de klippen en nu dus een super lieve vriend waarmee ik hopelijk een kindje zal krijgen. Mijn jongere zusje is nu moeder van een geweldige dochter maar ik moest ook een paar keer behoorlijk slikken toen ik hoorde dat ze zwanger was

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis dat kan ik me helemaal voorstellen dat je ff moest slikken
    niks raar ik zou precies hetzelfde hebben hoor

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    ]voorstel lijstje

joyce1982:

Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden

dani26:

ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een Drogisterij.

dani26:

Ik ben 23 en mijn vriend 27.
    We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen.
    Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij.
    We hebben een hondje een hele lieve Shelty.
    We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje.

Ikke81:
    Ik ben 28 en mijn vriend 32
    Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen
    We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje.

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik gun het haar van harte hoor maar het was wel ff moeilijk, hopelijk is ons ook een wondertje gegund

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis jullie wondertje komt er je kunt nu wel lekker oefenen (positieve kant) ;)

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    voorstel lijstje

joyce1982:
    Om mijn voorstel compleet te maken :
    martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen
    hebben twee jack russells
    2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot
    vissen en zelf 2 paarden

dani26:

ik ben 26 en mijn vriend 28
    we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen
    we hebben 2 katten en een hondje
    ik werk als assistent bij een Drogisterij.

dani26:

Ik ben 23 en mijn vriend 27.
    We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen.
    Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij.
    We hebben een hondje een hele lieve Shelty.
    We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje.

Ikke81:
    Ik ben 28 en mijn vriend 32
    Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen
    We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje.

IngeG:
    Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30
    Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis.
    We hebben 3 huistuinkeuken katten.
    Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten.

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Nou idd, maar eerst lief maar ff terug.

18. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...

Gister hadden we onze housewarming, was erg gezellig! Vandaag gingen we op fam. bezoek in braband. Was ook erg leuk.
    Ik heb lekker gister van de Bayleys genoten...aangezien ik toch niet meer zwanger ben...

19. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis je hebt groot gelijk fijn dat je een leuk weekend hebt gehad

20. @ikke aha ok ik ben gelukkig al 7 jaar met martijn samen en is ook mijn eerste vaste stabiele relatie de vorige was meer dat ik me zonder hem niet dacht te kunnen redden en daar maakte hij dan misbruik van hij is inmiddels getrouwd en heeft een kindje .

Ja ik vond het zo moeilijk toen mijn kleine broertje (in mijn ogen ) het kwam vertellen pff was voor hun echt enorm blij maar het deed mij op de 1 of andere manier zoveel pijn ...maar goed ze is nu bijna uitgerekend dus we wachten af

Inge jeetje meis dat is zuur ! indd dan maar even genieten van een geweldig glaasje alcohol doet een mens goed op zijn tijd haha

Morgen is mijn NOD dus vandaag kon ik me niet bedwingen maar nega test dus wachten we morgen af , als het deze week komt dan even een geweldig Flesje zoete witte halen en samen met mijn moeder leegzuipen haha mama en ik kunnen dat wel haha heb me nu een maand ingehouden pff best moeilijk dacht dat ik de drank fase nu wel gehad had mee helaas was ervoor weer iets teveel uit geweest met de meiden ...
    die zijn allemaal een stuk jonger dan martijn en mij en die gaan elke weekend en dat hebben wij dan ook ff gedaan maar dan merk ik vaak wel dat het heel veel van mijn lichaam vraagt maar goed ...

Deel Deze Pagina