nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Welke woordjes? bv Ongi worden, meis, lekker,...
    Hihi:p

Ja is goed idee om uitstapje naar Efteling uit te stellen... slimme meid! :p Dan kan je haar ook de reden geven hé?!

Mijn dipje is er nog beetje hoor... maar heb me voorgenomen dat mijn test nog wat te vroeg kan geweest zijn... ook stom om dat zo vroeg te doen nee?! Zag daarnet op een forum van een dame die 5 dagen voor NOD testte en deze was negatief, 3 dagen later positief... dus beetje hoop koesteren...

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hahaha ooh dat soort woorden! geweldig!! haha

Ja, gewoon nog even wachten en dan weer testen, maar niet te vroeg! Dan heb je alleen jezelf ermee. Ik had ook een negatieve teste he... Dus alle mogelijkheden zijn er nog!

3. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Had je eerst een negatieve test? wanneer had je dan getest?
    xxx

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Uhm, ff kijken, woensdagavond.

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

weer flink gekletst
    monique super leuk om samen babykamertjes te gaan kijken veel plezier

ik ga vanmiddag een bruids make-up maken bij een vriendin van een vriendin van mij haha
    ben benieuwd of het wat wordt

xx

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooh spannend, een bruid opmaken! Leuk hoor! Doe je dat in je vrije tijd dan, mensen opmaken? Verder vanavond nog plannen?

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Een knuffel voor Mentos, ik herken het hoor ik wist ook niet hoe snel ik moest testen..

@Dani: leuk een bruids make-up doen. Alleen daarom zou ik willen om 1 dag een prinsesje te zijn. Jammer genoeg heeft mijn vriend een hekel aan trouwen, dus heb ik me droom maar laten varen..

@ Monique: Heel slim om het dagje efteling uit te stellen.

Pffff mag ik even stoom afblazen...
    Moest vandaag werken, kom ik op werk komt er gewoon een uitzendkracht niet opdagen. Fijn daar sta je dan met 1 man minder.
    Op zo'n dag loopt dan ook alles fout... Iemand had haar katheter eruit getrokken, twee vonden het leuk om even op de grond te gaan liggen al dat soort dingetjes... Ben dan nu ook gesloopt...
    Heb me voorgenomen nu lekker niets meer te doen en heerlijk te luieren..

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey mendy
    natuurlijk mag je ff stoom afblazen
    wat een dag echt zo 1 waar alles tegen zit

je hebt groot gelijk dat je nu ff lekker niks meer gaat doen

ja mijn vriend heeft ook een hekel aan trouwen maar soms begint hij er toch wel over dus ben benieuwd

monique soms doe ik dat wel in mijn vrije tijd net zoals bruidskapsels echt heel erg leuk om te doen

verder ga ik vandaag al een beetje spulletjes ipakken voor vakantie verder een beetje hier kletsen hihi
    kan niet zonder he verslavend haha
    en jullie

was t trouwens gelukt met het babykamertje?

9. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Misschien gaat die van jou onverwacht wel op de knietjes ;)
    Die van mij zou het nooit doen, en ach door een ring om me vinger ga ik echt niet meer van hem houden dus van mij hoeft het ook niet meer zo..

Wanneer ga je op vakantie en waarheen?
    Ben niet nieuwsgierig maar wil graag alles weten..

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nou ben er bang voor dat hij het ooit zal doen
    dus heb me er ook een beetje bij neergelegd

we gaan maandag tot en met woensdag naar valkenburg naar een kasteelhotel ben een beetje zenuwachtig haha
    vandaar da ik nu begin met inpakken

en jullie heb je al vakantie of nog niet en ga je weg?

11. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Heerlijk hoor een paar daagjes relaxen. Valkenburg is heel leuk, daar ben ik ook een paar keer met vriendlief geweest...
    Ik moet nog drie weken werken.

Eigenlijk was het niet de bedoeling om dit jaar op vakantie te gaan. Hebben begin dit jaar een bootje gekocht en ja er moet ook een beetje gespaard worden. Maar als het dit weer blijft dan wil ik toch wel naar de zon en boeken we een lastminute.

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh dan heb je je vakantie nog lekker tegoed heerlijk hoor
    oh leuk een boot dat lijkt me nou ook echt helemaal geweldig

je hebt groot gelijk dat je dan een last minute boekt wij zouden ook niet gaan maar wou gewoon ff lekker een paar dagen ertussen uit en lang wil ik niet gaan omdat we met onze beestjes zitten die gaan nu naar mijn ouders logeren haha

13. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja ik vond dat de boot er moest komen, heb aan me huis (woonboot) haha beetje verwarrend een gratis ligplek, dus dan moet er ook een boot liggen.... Ben er al vele dagen op uit geweest met het bootje..

Wat heb je voor dieren thuis?
    Ik heb twee katten, die kan ik gemakkelijk thuis laten, de buurvrouw kijkt iedere dag en vriendlief z'n broertje komt iedere dag twee uur met ze spelen..

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh lekker met de boot weg heerlijk met mooi weer

we hebben 2 katten en een hondje heel gezellig maar die zijn niet gewent om een paar dagen alleen te zijn en mijn moeder vind het super leuk als ze komen dus echt een super oplossing

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames, veel gekletst hoor! zo hey,

@Mendy: vreselijk he van die dagen dat alles tegenzit! Nou goed excuus om jezelf eens lekker te verwennen!

@Dani: niet zenuwachtig zijn hoor! Je vakantie wordt echt leuk! En niet te veel meenemen hoor voor die daagjes!! Dat doe ik altijd wel, en iedereen verklaart me voor gek! hahah

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja inderdaad te veel meenemen daar ben ik ook goed in maar heb maar een klein koffertje dus dat scheelt
    hoe was jullie dag vandaag

17. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Daar zijn we vrouw voor toch om te veel mee te nemen.. Ik pak altijd de koffers in van ons alle twee en dan doe ik stiekem dingen van mezelf bij het vriendje.. Haha anders past het niet...

Me rustige avondje gaat al niet door, vriendlief kwam thuis met een hoop vrienden. Als ik vrij ben in het weekend vind ik dat ook gezellig, maar als ik zo'n rommel dag op me werk heb gehad vind ik het nooit leuk... Vooral niet omdat de laatste meestal pas na 12 uur weggaat en ik daarvoor niet zo best kan slapen, en dan valt het tegen als je er weer om 6 uur uit moet..

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ooooh, ja dat is jammer dan dat je rustige avondje weg is. Moet je weer zo vroeg werken dan morgen mendy?

Je komt er vanzelf achter als je weer thuis bent dat je meer dan de helft neit hebt gebruikt dani! maar daar lach ik altijd om, je moet toch wel keus hebben!! ahahha

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    jups 7 uur beginnen jammer genoeg.. :(

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    pff heftig! Ik moet er niet aan denken... Ik ben net wakker, hele middag geslapen en word al moe als ik eraan den k haha.

Mensen, weet je wat ik raar vind. Wij weten nog maar net dat we zwanger zijn, en as maandag ben ik al een maand... vind het zo vreemd... haha

Deel Deze Pagina