@Jocye: Herkenbaar! Feesten en partijen zijn idd erg gezellig maar wel slopend. Gisteren een feestje en meteen de hele dag van de rel, beetje zonde van de dag maar het was wel gezellig.
haha ja kan me voorstellen , ik heb SLE en daardoor ben je ook minder energiek dan normaal he een vraag een hele stomme misschien ik hoop dat je nog wakker bent hoe kan je je cyclus dagen tellen ?? is dat vanaf de 1e dat ongesteld of vanaf de laatste ?? want mijn banner klopte niet ik ben 1 okt ong geweest tot en met 4 okt normaal ben ik dan 30 of 1 weer ongi. hoeveel dagen kom je uit als je op 1 weer ongi word ... ik voel me echt zooo dom
Dag 1 van je ongi is de eerste dag dat je een tampon of maandverband nodig hebt. Vanaf daar tel je door tot je eerstvolgende menstruatie en als je dan weer een tampon of maandverband nodig hebt dan is de cyclus afgelopen. Als je morgen ongi word dan heb je een cyclus gehad van 31 dagen oftewel je zit nu dus op CD (cyclus dag) 31
Goeiemorgen meiden. Lekker geslapen allemaal? @ Inge, Lekker genieten meid heerlijk he zon glaasje alcohol. Ja ik dronk eerst ook ieder weekkend maar vannaf het moment dat we besloten hebben een kindje te willen al niet meer gedronken. heb er eigenlijk ook niet zoveel moeite mee dacht dat dat wel zo zou zijn maar gelukkig. Dames ik ga werken tot vanaaf weer.
goede morgen allemaal, jeetje wat is er weer veel gekletst, heb niet alles kunnen onthouden. @dani, wat fijn dat je het je opa hebt kunnen vertellen en dat hij zo reageerde? hoe gaat het verder met hem? @ Inge, geniet lekker van je glaasje alcohol. Goed dat je er zo over kan denken snap het heel goed hoor dat je op dit moment er nog niet bewust mee bezig kan/wil zijn. Wij hadden gister vrienden op visite lekker een spel gedaan was weer gezellig. Lig nog lekker met de laptop op bed manlief is weer werken
voorstel lijstje joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. dani26: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje
voorstel lijstje joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. dani26: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden.
voorstel lijstje joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Wonderful: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. IngeG: Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30 Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis. We hebben 3 huistuinkeuken katten. Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden.
voorstel lijstje joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Wonderful: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. ik had het ook gezien en heb het ff terug gezocht volgens mij moet het wonderful zijn heb het dus ff veranderd
Hoi dames, Hier een heel klein medisch advies. Ik ben doktersassitente en wij geven stellen het advies om het om de dag te doen want een dan worden er meer spermacellen aangemaakt. Doe je het iedere dag dan neemt het aantal af. Ook zijn de spermacellen krachtiger en blijven wat langer leven. Ik hoop dat iedereen hier iets aan heeft en mogelijk vragen beantwoord.
Goede morgen @Hielkje en Inge: hopelijk kunnen jullie het een plekje geven en zullen jullie zodra je er aan toe bent weer zwanger zijn.
Hielkje Hoi ik ben 34 en mijn man 38 We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus.
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 NOD: Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - OD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar[/QUOTE] Ff mijn OD gewijzigd, hij zal nu waarschijnlijk op 12 november zijn
voorstel lijstje joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Wonderful: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje Hoi ik ben 34 en mijn man 38 We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus. IngeG: Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30 Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis. We hebben 3 huistuinkeuken katten. Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten.
Hmm...ik was ineens van het voorstellijstje af. Nu sta ik er iig weer op. @ Hielkje: Het gekke is dat het eigenlijk al een plekje heeft. Ben wel lichamelijk nog wat van slag. Maar psychisch gaat het heel erg goed. Ik heb er vrede mee. Beter zo dan dat je met de 20 wkn echo te horen krijgt dat het niet levensvatbaar is. Ik vind het wel moeilijk dat m`n schoonzus volgende week dinsdag is uitgerekend. Dat steekt en doet pijn. Mijn ene schoonzus was 35 toen ze zwanger was van de eerste en deze schoonzus is 32. Zij vallen meer in de risicogroep van miskramen en moeilijk zwanger worden. Beide waren snel zwanger en bij hun gaat het goed. Ik ben nog onder de 30 en bij mij gaat het fout Ik gun een miskraam niemand, ook hun niet...maar het steekt wel... En ik ben zo pissig dat m`n verlof in de zomer niet doorgaat!