nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nou, we hadden eerst zoiets van: we zien wel. Dus de eerste maand niet op vruchtbare dagen etc. gelet. Maar ik merk toch wel dat je er steeds meer mee bezig bent. Je zit toch te hopen aan het eind van de maand. Daarom heb ik ook besloten om deze maand met ovulatietesten te beginnen, om er wat meer kijk op te krijgen. Mijn cyclus is ook niet helemaal regelmatig.

Ik moet zeggen dat ik er in het begin nog niet helemaal klaar voor was. Mijn vriend wilde vooral graag en ik had nog heel erg zoiets van "kan ik wel voor een kindje zorgen" en " ben ik er al wel aan toe". Maar inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat ik het heel graag wil, dus nu mag het ook wel gebeuren :)

Hoe denkt jouw vriend erover sallie? is hij er ook al helemaal klaar voor?

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het gaat me er niet om dat ik wil drinken hoor; ). Het gaat me er meer om dat ik geen zin heb om dingen waarvan je (nog) niet zeker ben te moeten verklaren tegenover vrienden en familie, snapje?!

En stoppen kan inderdaad wel al, maar "ongeluk"zit in een klein hoekje.

@ Catharina, ik kan me voorstellen dat je er steeds meer mee bezig bent. Eerst luchtig omdat het nog niet moet voor je gevoel, maar eigenlijk wil je het wel. Lijkt me moeilijk hoor, dat afwachten steeds.

Mijn vriend is er wel helemaal klaar voor ja. Eerst had ik daar stiekem wel mijn twijfels over maar ik had laatst zelf cadeautjes gehad voor een baby om te laten zien dat hij er helemaal klaar voor is, superlief want normaal doet hij nogal stoer ;).

Jouw vriend wilde dus erg graag. Ben jij meteen na het stoppen met de pil echt begonnen of eerst nog veilig?

3. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik was ongeveer een half jaar voor de bruiloft al gestopt met de pil. Eigenlijk moest dat omdat ik steeds klachten had van de pil. (ik had daarvoor 5 jaar een mirena spiraal gehad) Dus toen nog een half jaar met condooms gedaan. Achteraf heel handig, want toen we voor de baby gingen wist ik mn cyclus al een beetje en was de pil al uit mn lijf.

Wat super lief van je vriend! Dat is wel heel erg leuk!

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ik kan ook niet meer wachten maar ik wilde ook eigenlijk al wat eerder maar durfde het nog niet echt bespreekbaar te maken en toen ik het bespreekbaar maakte bleek hij hetzelfde er over te denken. Ik heb natuurlijk ook heel veel oppaskindjes en mijn vriend is daar echt zo lief mee ik denk dat hij een hele liefe maar strenge vader word

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wij zijn heel bewust met de pil gestopt en niet meteen volop aan de slag gegaan. de 1e ronde even afgewacht hoe snel mijn cyclus weer op gang zou komen, je weet dat maar nooit na tig jaar aan de pil. vanaf ronde 2 zijn we gaan letten op de ei sprong en in ronde 4 heb ik ovu testen gebruikt om mijn ei te bevestigen zeg maar.

dat van het niet willen vertellen ken ik wel hoor, bij ons weten ook maar heel weinig mensen het. maar aangezien ik maar heel enkel drink en normaal ook geen dingen eet die ik nu niet mag zal het (hopelijk) niet opvallen mocht het tegen die tijd raak zijn.

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL

meis als je een posi ovgu test hebt dan komt je ei binnen 24-48 uur als je test de volgende dag niks meer aangeeft dan is je ei geweest kun je nog wel klussen hoor weet alleen niet precies of je dan echt te laat bent maar denk dat t dan wel nog kan hoor

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij is je ei maar een uur of 12 bevruchtbaar, na je eisprong ben je dus al snel te laat..... je ei springt binnen 24-26 uur na het begin van je LH piek. vandaar dat de dag voor je ei ook als het meest vruchtbaar wordt gezien. dus nu alleen nog maar klussen voor de fun ;)

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames
    met mij gaat het goed vandaag weer gewerk nu helemaal kapot

tja en opa die gaat echt heel hard achteruit kan bijna niet meer lopen eet bijna niet en een glas vast houden en drinken gaat moeizaam
    echt heel erg om te zien

en hoe gaat het met jullie dames?

9. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik was eigenlijk nog niet echt zo bezig met wanneer mijn ei precies was, maar ik vulde een keer de data in in zo'n calculator op internet en die gaf aan dat mijn ei op de 10e of 11e zou komen, dus de 9e 's avonds maar geklust en dan wilde ik de 11e 's ochtends nog een keer klussen, maar ik dacht mijn eisprong al gevoeld te hebben en wilde totaal niet aan klussen denken de 11e. Achteraf voerde ik nog eens de data in op andere sites en die gaven de 9e aan als meest waarschijnlijke dag van ovulatie. Ik heb dus echt een paar uur voor tijd geklust!

10. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Wat rot om je opa zo te zien Dani! Ik leef met je mee!

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je meid ja het is echt zielig vind het vooral voor hem heel erg

12. wonderful

wonderful Niet meer actief

Dani wat verschrikkelijk om je opa zo te zien veel sterkte ermee meid.

Ik heb waarschijnlijk vanmorgen mijn ei gehad want had enorm veel pijn in mijn rechter lies ach we gaan er gewoon voor gelukkig vind ik dat geklus helemaal niet erg hihi.

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dani wat vreselijk om je opa zo te zien,heel veel sterkte *knuffel*

14. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Hihi, zou wat zijn als je er een hekel aan had ;)
    Ik moet zeggen dat ik na mijn eisprong echt even geen behoefte had, voelde mijn onderbuik continue en kon me daardoor gewoon niet fijn ontspannen, maar inmiddels is dat gelukkig weer weg. Ik dacht dat de "zin" minder zou worden als het eenmaal raak was omdat je dat vaak hoort en leest, maar dat is bij mij niet, het voelt nu heeeel anders en dan absoluut in positieve zin haha, een hele ervaring hoor! (Zo willen we wel een elftal :D)

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    haha, nou dat klikt goed Desini!
    Ik hoor anders ook wel vaak, dat zwangere vrouwen juist meer zin hebben door de hormonen, maar dat veel mannen afhaken omdat ze het "eng" vinden, maar daar heeft jouw vriend dus blijkbaar geen last van

16. wonderful

Whaha Desini dat is alleen maar fijn zeg. Vind jou vriend het niet eng dan?

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @dani, he bah dat je opa zo achteruit gaat. das echt niet fijn! sterkte meid!

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Nee hij zegt van niet, want dat vroeg ik hem ook meteen. Ik vond het denk ik spannender dan hij. Maar hij zei ook wel: "Nu nog niet maar misschien is dat wel anders als ik over een aantal weken echt een kindje ga zien op de echo en als we hem/haar gaan voelen."

19. wonderful

Meiden ik ga weer tot morgen allemaal en een goede nacht rust voor straks.

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    krijg net een telefoontje dat ze opa nog een week geven hij is echt op

Deel Deze Pagina