ik heb er zelf geen ervaring mee ik heb alleen wel gehoort dat die heel onbetrouwbaar zijn en dat zelfs een man daar een eisprong mee heeft maar zo als ik al zei ik heb er zelf geen ervaring mee ik heb ook gehoort dat als je van die testen op internet bestelt ze niet zo duur zijn
Hallo allemaal, jeetje wat is er weer een hoop gekletst, ik heb het echt superdruk, ben haast constant aan het werk en daarnaast nog het vriendje onderhouden, me huis en me sociale leven heb tijd te kort... Gelukkig ben ik vandaag een dagje vrij en ben echt energieloos daarna mag ik weer 3 avonden werken... Ben iedere keer maar 1 dag vrij echt balen.. Ik moet echt gaan leren nee zeggen.. Hier geen ervaringen met ovuluatietesten, ik ga daar denk de volgende ronde mee beginnen..
Hoi, er wordt inderdaad veel gekletst hier... Wel gezellig! De ovulatietesten van het kruidvat zijn echt waardeloos, sorry meid1987, maar dat is mijn ervaring... Je kunt ze veel beter via internet kopen. Die zijn veel goedkoper en bovendien betrouwbaarder. De clearblue digital is heel betrouwbaar, maar wel heel duur. Ik gebruik nu die van internet en als ik twee duidelijke streepjes heb doe ik 1 test van clearblue digital ter controle.
Oh dat is niet zo mooi van die kruitvat testen. Haha nou ja we proberen het maar gewoon. Het probleem is een beetje dat ik ze niet op internet ks bestellen. Ik woon namelijk tijdelijk bij mijn schoonouders. En die weten van niks. Ben beetje bang dat ze t pakje per ongeluk open maakt. Haha.
Hallo Meiden. Wat gezellig is het hier tog ben echt blij met dit topic en met jullie want spiek weleens bij andere topics maar wordt niet veel geklets. Ik mog weer lekker eerder naar huis want was al helemaal klaar en er is nix te doen denk dat de mensen aan het sparen zijn voor de Sint. @ Meid 1987, Das wel balen dat je niet via internet kunt bestellen ik doe het ook via www.sensitest.nl is echt gemakkelijk en zijn erg betrouwbaar. Weet niemand dat je zwanger wilt worden anders kun je ze mss bij diegene in de bus laten komen.
Succes met klussen voor wie mag (moet?! ). Ik heb lekker vrij op woensdagmiddag dus duik zo even mijn bedje in, zo weinig slaap gehad deze week met die presentatie en map.. Ben beetje uit mijn hum.. Heb twee opvangpoesjes nu al ruim een maand, ze waren 6 weken toen ze kwamen. Vanavond verhuizen ze naar hun nieuwe (permanente) huisje. Ik ben heel blij voor ze, maar ik wil ze eigenlijk helemaal niet missen!
@ Sallie: dat geloof ik dat je er een beetje van slag door bent, ik zou echt geen afstand meer van ze kunnen doen... Het is dat het vriendje twee katten genoeg vind anders had ik er wel 4 of 5 haha... Lekker hoor wonderful eerder naar huis... Haha en een man een eisprong was het maar waar!!! Dat scheelde ons een hoop wachten en stress.. Hebben meer meiden daar last van? Ik beleef het heel anders als mijn vent die is er heel nuchter over, en zegt het komt wel, en snapt mijn stress niet in de week voor de nod.. Hij wil ook wel heel graag een kindje hoor, vooral in het begin wilde die het meer als mij, maar hij kan maar niet snappen dat het voor mij heel spannend is... Dat geeft soms wel eens frustratie..
Goede middag De KV testen zijn idd waardeloos, ik had 5x een positieve test en geen ei. Heb nu zelf die van CB gekocht, waren er 20 voor 50 euries dus behoorlijk aan de prijs maar als je 3 pakjes los moet kopen kost je dat 90 euro dus ik vond het een goede deal. @Mendy: Kan het mij goed voor stellen, ik heb hier sinds een paar maanden ook 2 van die rakkers rond rennen en ik zou ze voor geen goud meer willen missen.
@ Sallie: Ik heb jammer genoeg erg vaak zo'n rugpijn. Begin dit jaar en vorig jaar de hele zomer heb ik met een hernia en bekkeninstabiliteit gelopen. Toen is het weer een tijdje goed gegaan maar het is vandaag echt drama. Ik moet zo nog 3 uur lesgeven in een koude hal dus zie er een beetje tegenop. Wat jammer dat je katjes weg gaan! Probeer het positieve te zien: je hebt in ieder geval een tijdje voor ze mogen zorgen en daar veel liefde voor terug gekregen, als je het niet gedaan had had je dat gevoel ook niet ervaren natuurlijk! @ Dani: Hou je taai! Toen wij gisterenavond gingen slapen stond er een wel heel onverwachte verrassing klaar. Mijn moeder had stiekem "ingebroken" bij ons en op ons bed een grote Winnie the Pooh beer neergezet met een kaartje erbij. Er stond een heel verhaal op en het was zo ontroerend mooi geschreven dat ik er gewoon tranen van kreeg! Echt heel erg lief!
Desini, wat super lied van je moeder!! Mooi gebaar Nee helemaal niemand weet t van ons. Dus dat gaat helaas niet. Nou ja nog een kleine maand, dan hebben we weer een eigen huis!! Die ene maand kan er ook nog wel bij! Haha
@ Dani: Sterkte meis....meer kan ik niet zeggen Verder alles wel gelezen, maar er is niet veel blijven hangen...alleen de opvang poesjes...Ik zou het om die reden niet kunnen. Zou ze niet kunnen weg doen haha. Knap dat jij dat wel kan Sallie. Vandaag was echt druk op m`n werk. Maar per 1 dec stopt mijn opdracht daar! Dus niet meer heen en weer naar R'dam. Ze hebben nog geen nieuwe opdracht voor me...afwachten dus
goede avond meiden, desini wat ontzettend lief van je moeder. dani hoe is het met je opa? en met jou zelf? Inge hoe gaat het met jouw opa? verder ben ik er vanavond niet meer ga met me moeder en zusje sieraden maken(word via het werk van me vader georganiseerd fijne avond
Met mijn opa gaat het nog hetzelfde. Maandag komt er iemand langs van ouderenzorg oid. Kijken wat die nog kunnen doen. We gaan nu alle hulp inschakelen die mogelijk is....
goedenavond dames @Desini aaa lief !! Sallie oef nee opvangbeestjes begin ik niet aan heb nu dus een hok vol haha afstand doe ik er niet meer van haha snap indd dat je er door van slag bent Meisje mocht je weer een eigen huisje hebben www.zwanger&kids.nl kan je ze heel goedkoop krijgen ook zwngerschapsstesten maar ze worden heel subtiel verpakt gewoon een bubbletjes envelop ...maar maakt je schoonmoeder jou post open ????? ehm verder inge die druk is ....uhm Dani niet te druk maken meis denk om je buikje ... sjow ik ben ff naar me moeder
@ Sallie, Ow wat erg dat je ze weg moet doen nu. @ Mendy, Mijn vriend is het zelfde als ik die vind het allemaal net zo spannend of mss wel spannender. Kan ook bijna niet wachten die 2 weken Haha. @ Desini, Super lief van je moeder. Ik ben er vanavond ook niet meer ga op kraamvisite bij een collega heb er super veel zin in..
Ze zijn weg . Het is wel zo dat ik me er op ingesteld heb hoor, dus dat scheelt een stuk! Maar toch raak je er aan gehecht! Ze zijn goed terechtgekomen, dat maakt een hoop goed!
Nee ze maakt mijn post niet open hoor. Maar je bent er toch een beetje bang voor. omdat ookniemand het weet.
@ sallie, o jee, ik zou dat echt niet kunnen! Maar vind het wel heel goed dat je dat doet, voor beestjes zorgen! Zal wel een stuk rustiger in je huisje zijn nu dan... @meid, ik heb ze ook van zwanger en kids. Ze zaten gewoon in een bruin pakketje met niks erop @desini, wat super lief van je moeder
Sorry, dat was een beetje een ego berichtje! Maar dankjulliewel hoor, het is ook mooi werk. Desini, wat super lief zeg van je moeder! En grappig om te horen hoe "de mannen" er mee omgaan, hoe doen de andere dat die nog niet hebben verteld hier? Ik ben ook benieuwd hoe die van mij zal zijn...