nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    die testen van zwanger en kids komen in een blanco envelop (wit), want ik zat ook nog te jammeren daarover omdat mn moeder maandag zou opassen op mn hondjes en toen die post binnen zou komen...

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    misschien het pakketje bij een vriendin laten bezorgen?

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieverds
    opa is opgenomen in het ziekenhuis op ge geriatrische afdeling gaat niet goed we wachten af ben net thuis dus lange dag geweest hoe is het hier?

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ach dani wat vervelend nieuws! Nogmaals heel veel sterkte toegewenst!

Nou ik heb hier in de buurt niet echt vriendinnen eigenlijk! Die wonen allemaal in het noorden!

Hoe lang duurd het voor dat je de testen binnen hebt? Volgens mij komt mijn ei eraan. Heb wat lichte krampjes en afscheiding.

Meiden, ik ga lekker slapen.
    Welterusten allemaal! Knuffel

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Welterusten, ik ga ook!

@ DAni, veel sterkte meis :(

6. Och Dani heel veel sterkte meis ... hou je taai

@meis uhm ja bij mij duurt het vaak gewoon 1 werkdag , maar ik kan ze ook mee laten nemen door haar buurvrouw die staat bij mij op stal ...maar duurt niet lang is niet duur en heel discreet staat geen reclame op de envelop ofzo ... waar woon jij zelf dan ?

@Sallie pff nee ik zou het dus niet kunnen toen ik voor de DB werkte wel veel flessenkittens gehad maar nu gelukkig niet meer ...we hebben nu de twee jack russells en twee katten

@Sallie mijn vriend uhm ja die is heel nuchter wil wel een beeb maar we hebben geen haast (lees hij niet ) het is enorm gewenst maar hij wil niet dat ik me er teveel op ga verheugen enz omdat ik natuurlijk niet gezond ben en het weleens heel moeilijk kan worden of heel lang kan gaan duren ...maar goed we zien het wel verder als we op mijn nichtje passen is die super lief haha echt een goede papa

Pff net bij mijn ouders gekaart dacht als ik toch een beetje ongi was na het douchen kan ik net zo goed ff likeurtje meedrinken met mam maar als we er vaak 1 nemen moet de fles ook leeg *zucht* ben wel lekker rozig nu haha

7. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Haha, Joyce gaat lekker slapen vannacht ;)
    Dani, ik hoop dat jij ook een beetje kan slapen, bah wat lijkt het me rot om dit allemaal mee te moeten maken!

Ik ben druk op zoek naar een verloskundige want die moet ik gesproken hebben voor ik naar de internist moet zei mijn huisarts vanmorgen. Dan kan het al helemaal op elkaar afgestemd gaan worden aangezien ik extra begeleiding nodig heb. Maar dat valt niet mee aangezien we verhuisplannen hebben en ik weet dus eigenlijk niet goed waar ik nu dus een verloskundige moet kiezen aangezien nog niks zeker is over waar we komen te zitten, pfff...

8. Desini haha ja en morgen met een klein katertje te paard pff allang blijk dat we niet naar johan hamminga hoeven morgen haha mja monique schurer is ook wel pittig hihi ach ja leert men weer bij hahah

Ja dat is lastig als je verhuisd en niets weet van de vk daar ..kan je niet eens rondvragen wie men heeft en hoe ze erover te spreken zijn ??

ik ben onder begeleiding van de gyn en mijn internist dan in utrecht umc woon zelf in dronten

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allemaal! Werkse vandaag!

Ben op vrijdag altijd vrij dus vandaag mijn laatste dagje :)

10. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Werkse! En geniet vanmiddag lekker van je weekend!

Ik werd vannacht om 3 uur wakker met vreselijke pijn onder in mijn buik, ik werd er gewoon helemaal licht van in mijn hoofd. Nu nog steeds een lichten pijn. Vind het toch echt eng terwijl ik me voorgenomen had dat ik niet gelijk bang zou worden bij alles wat ik nog zou gaan voelen...

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh lekker sallie ik wou dat ik ook kon zeggen dat het mijn laatste dagje was maar ik moet ook het hele weekend nog werken ben woensdag pas weer een dagje vrij dus duurt nog ff
    wie gaat er nog wat leuks doen van het weekend??

12. wonderful

wonderful Niet meer actief

Goegemorgen meiden.

@ Dani, Veel sterkte meid!

@ Desini, Hoe is het nu met je nog pijn, probeer je eigen niet te druk te maken.

@ Karinikke, Wij hebben vrijdag verjaardag van ons mam verder nog geen plannen. Wat ga jij doen vant weekend?

Zo ik kom net van de HA af maar die zegt dat ik gewoon gezond ben dus een hele opluchting voor mij Ik had bij sommige testen wel beter als de gemiddelde vrouw zelfs hij vertelde ook omdat ik een zwangerschaps wens had en het er allemaal perfect uitzag dat dat wel moest gaan lukken Haha ik helemaal blij natuurlijk. Wel had hij positief getest op fyfer ofiets maar daar hoefde ik me niet druk om te maken want dat kon al van jaren geleden zijn en is niet nu van toepassing.

Ik ben lekker vrij vandaag dus ga aan de poets. Voor degene die moeten werken werkse allemaal en die vrij zijn een hele fijne dag!

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey wonderful fijn dat alles goed is nu maar hopen dat je ook snel zwanger bent ik moet het weekend werken heb 2 logeerkinderen ga zaterdag denk ik bij het speel restorand zitten

14. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @wonderful: fijn dat alles goed is!

@desini, ik snap wel dat je je druk maakt hoor! Ik hoop dat het snel wegtrekt.

Hier zaterdag de hele dag cursus, verder een rusig weekend :)

15. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Het is gelukkig weggetrokken, ik heb goed kunnen rijden vandaag!
    Ook even met anderen erover gehad en die zeggen dat ook wel gehad te hebben, aangezien ik ook geen bloed verlies ga ik er maar gewoon vanuit dat het bandenpijn geweest is.
    Ik vond ook nog een heeeeeel strak sporttopje in mijn kast en als ik die aan heb heb ik veel minder last van mijn borsten dus ook dat was heel fijn!

16. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    gefeliciteerd met je moeder Wonderful!!!

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wat fijn desini dat de pijn weer weg is.

wat is het stil geweest hier vandaag. Ik was een dagje weg met mijn ouders, dagje winkelen in duitsland.

Zit nu met pijn in mijn onderrug op de bank lekkere warmwaterzak ertegen.

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Gezellig Tweety!
    Laat je eigen maar even lekker masseren vanavond anders ;)
    Het is inderdaad stil hier!
    Wij gaan even lekker een biosje pakken samen.

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    gezellig desini, welke film gaan jullie?

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Wonderful: gelukkig dat alles goed is!

@ Desini: Snap het hoor, dat je het eng vindt! Zolang er geen bloedverlies is kan je je inderdaad rustig houden denk ik...

@Karin, wat voor werk doe je dat je zo veel moet doen?!

Deel Deze Pagina