nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @wonderfull: ziekte van pfeiffer, kan best heftig zijn. maar als je er niets van gemerkt hebt kom je er goed vanaf! zelf best heftig gehad, maar das al weer 16 :)$) jaar geleden.....

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden, hoe gaat het hier?
    Het is hier idd rustig vanavond!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou ik ben er ook weer, pc moest een update en schoongemaakt worden dus kon ff niks doen

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @ Dani: Sterkte meid!

Mijn ei wil maar niet komen...zit nu op CD 18. Normaal had ik `m op CD 16. Maar ja, m`n cyclus zal wel een zooitje zijn na die MK...

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Hoor idd wel eens dat je cyclus na een miskraam van slag kan zijn, hoop dat hij snel weer opgang komt.

Ik ga naar bed blijf last houden van mijn onder rug(zitten gaat gelukkig goed maar met opstaan en met lopen in het begin als ik eenmaal opgang ben gaat het wel weer) Hoop dat het morgen over is.

slaap lekker alvast tot morgen

6. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    @ Tweety: Als je geen hernia achtige klachten hebt dan wil het soms wel eens verlichting geven als je op bed op je rug gaat liggen met je knieën naar je borst opgetrokken en dan moet je vragen of je vriend/man met zijn borst er zachtjes op gaat steunen en jouw knieën dus langzaam aan iets meer naar jouw borst gaat drukken. Bouw het langzaam zodat je iets meer druk in je onderrug gaat voelen maar ga niet te ver hoor, het moet geen pijn gaan doen. Hou het even vol en als je dan weer los laat heb je vaak meteen een fijner gevoel in je onderrug.
    Als je hernia achtige klachten hebt, dus ook pijn naar je benen voelt dan moet je dit absoluut niet doen. Ga dan juist op je buik liggen steunend op je ellebogen alsof je een boek zou lezen (sfinx houding) en maak je rug zo hol mogelijk, proeer dit een paar minuten vol te houden en herhaal het een paar keer per dag.

We waren trouwens naar Red geweest, erg leuke/goeie film. Ik hou altijd wel van de films van Bruce Willis.

7. ja ja ik was vanavond met martijn even spelletje skip-bo gedaan doen we eigenlijk bijna dagelijks in de avond wel gezellie hoor we waren vroeg begonnen want hadden geen tv (tele2 had storing hele dag)
    daarna bonje met de buren gekeken ....

Vandaag les gehad pff wat zwaar weer , maar daardoor is wel mijn ongi goed op gang gekomen he he dag 1 van de cyclus hahah
    ronde2.

Desini lekker naar de film leuk leuk ! en die pijn ja ik kan zeggen maak je niet druk maar dat zou ik ook doen haha dus aan mij heb je helemaal niks , en liegen kan ik helaas niet goed dus dan maar zo :p

Tweety auw meis niet fijn ! een massage misschien ?

Inge hopenlijk komt je eitje gauw ! maar in elk geval veel klus plezier gewenst !!

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Pffhwt is nog vroeg! Laatste dagje, dan lekker weekend! :)

Werkse! En voor de meiden die vrij zijn : maak er een mooie dag van!

Xx

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

ik ben gastouder ik heb vandaag ook 5 kinderen maar ik doe dus ook 1 weekend in de maand logeeropvang en dan bijven er dus 2 kinderen het hele weekend slapen is vaak wel gezellig maar ook vermoeiend.

ik ben ook naar de film red geweest vond ik ook erg leuke film ik ben normaal niet zo van actie films maar deze was echt leuk.

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    dani hoe is het nu met je opa???

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames
    ik had vanmiddag ineens bruin slijm iemand enig idee wat het kan zijn?? ik was zondag voor het laatst ongestelt dus ik snap er echt niks van

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee Meiden!

Hoe is het hier? Ik ben even een paar dagen niet online geweest, steeds geen tijd haha!

Karin: Ik heb geen idee wat dat kan zijn, het is namelijk best snel na je ongesteldheid.

Dani: hoe gaat het met je opa?

Hier begint mijn buik aardig te groeien, lijkt elke dag wel weer iets dikker:) Ik ben net vol goede moed gaan dweilen in huis, alleen het droogt voor geen meter met dit vochtige weer;) Haha zit ik hier op de bank met mijn voetjes omhoog:)

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

Hoe is het hier?

14. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Karin: Meestal hoef je je daar geen zorgen over te maken en zeker niet wanneer je zondag voor het laatst ongesteld bent geweest. Er is dan wat oud bloed achter gebleven waardoor het bruin gekleurd is en dat komt er nu met je afscheiding uit. Ik heb het ook regelmatig gehad en dit is wat mijn huisarts zei.

Misslisa: Leuk joh dat je je buikje zo ziet groeien! Ik kan niet wachten tot die van mij begint te groeien haha. Al staat het al wel een beetje bol onderin, normaal zijn mijn liezen heel mager en die zijn nu echt opgezwollen, net of ik wat vocht vast hou ofzo!

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames
    hier gaat het redelijk begin nu wel zenuwachtig te worden voor dinsdag en ben behoorlijk moe.

ik ga vanavond naar opa dus dan weet ik meer laat ik even een berichtje achter als ik weer terug ben

hoe gaat het hier

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey Dani...misschien heb ik wat gemist. Maar waarvoor ben je zenuwachtig voor dinsdag? Je echo is toch donderdag??

Ik heb denk ik vandaag (voor het eerst in m`n leven) m`n eisprong gevoeld. Hele gekke pijn net boven m`n lies. Een beetje drukkend/stekend...

Ik wacht de komende dagen m`n temp af om te zien of het idd m`n ei was :)

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Spannend Inge of het idd je ei was.

Ik denk dat ik hem vorige week zaterdagavond gehad heb. Had de hele avond steken/krampen gehad.

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

18. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    lekker weekend heerlijk nu lekker op de bank beetje buikpijn en moe.
    morgen op verjaardag verders lekker rustig

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Zwanger:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011

Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    dani26 - 26 jaar - 8e ronde - 29 juni 2011
    gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011

NOD:
    Lovekees-NOD 21 oktober - 3e ronde -22 jaar
    Noamy- NOD 30 oktober-2e ronde -30 jaar
    Joyce1982- NOD 1 november -1e ronde- 28 jaar
    Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar
    Hielkje - NOD 11 november - 3e ronde - 34 jaar
    Ikke81 - OD 12 november - 6e ronde - 28 jaar
    Tweety25 - NOD 16 november -3e ronde- 25 jaar
    Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar
    Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar
    Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar
    Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar
    Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar
    Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar
    Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar
    IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar

heb ff het lijstje er weer bij gepakt ben, was ff benieuwd hoe het er bij iedereen voorstaat

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @tweety, weet helaas wat je doormaakt! bij mij hielpen alleen pijnstillers van de HA en een warm bad. later tip gekregen over St jans olie, dat was wel fijn. lekker voor het slapen insmeren. ga nu mijn rugspieren trainen met pilates.

Deel Deze Pagina