nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja maar jij hebt een hele leuke goede reden om moe te zijn, lekker je rust nemen is goed voor de beeb.. :)

Ja raar is dat he, maar dat komt natuurlijk omdat je de eerste twee weken ofzo cadeau krijgt...

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja daar kom ik zeker achter maar dat kleine koffertje is voor 2 man dus past niet al te veel in

das echt minder van je avond mendy vooral als ze laat weggaan en jij vroeg moet werken

ja een maand das moeilijk te geloven inderdaad je weet het nog maar net wel heel leuk

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  4. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik ga even een boodschap doen.
    Ja daar baal ik wel eens van. Ze doen dat altijd in me werk-weekend, vorige week was ik vrij toen was er zowat niemand. Soms denk ik wel eens ze doen het erom.
    Maar ach maandag kan ik uitslapen want dan heb ik avonddienst..

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh monique super leuk dat jullie dat hebben gekocht en heel goed dat het in de aanbieding was wat hebben jullie gekocht?

oh zon boekje super leuk

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    boodschap ze tot straks

ja dan lijkt het inderdaad of dat ze het erom doen

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames wat is het toch stil hier!

8. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Monique wat heb je een leuke dingetjes gekocht...
    Heel stom maar ik kijk me soms helemaal suf op babydump en dan zie ik zoveel leuke dingetjes staan dan kan ik niet wachten tot het zover is..

Heb me lekker terug getrokken in de slaapkamer met de laptop had er nu echt geen zin in.. Katten lekker bij me op bed dus helemaal gezellig.. :)

9. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Hallo Dani: ik zal de stilte verbreken :p Hoe gatet met je?!

Mendy, jij bent dan ook verpleegkundige?

Monique, jij hebt inderdaad redenen om moe te zijn! Rust dan maar ook genoeg!!!

10. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Groot gelijk Mendy!!! Leuk dat je poezen hebt! Ik heb 4 hondjes!
    xxx

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mendy je hebt groot gelijk dat je je afzonderd heerlijk met de beestjes

want een dierengekken hier haha

mentos met mij gaat het goed en met jou?
    wat heb je voor hondjes?

12. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ik heb dwergpincherkes (hondjes van zo'n drie kilo) 't zijn echt lievekes. We hebben ook twee nestjes gehad... woo da was zo leuk!!! Wel hard om ze dan af te geven.

Voor de rest alles goed hoor met mij, de teleurstelling van de negatieve test zindert wel nog wat na, maja, hopelijk was die gewoon te vroeg.

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh die hondjes zijn leuk wij hebben een shelty

ja die test heb er ook nog de balen van volgens mijn menstruatie kalender zou mijn nod morgen zijn nog niks te bekennen gelukkig we wachten af tot woensdag
    hoop zo voor je da je inderdaad te vroeg was met testen

14. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ooh da zijn ook zo'n lievekes!

Ja, hoop ook dak te vroeg was!

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wanneer ga je weer testen? bij jou ook nog geen ongie tekens te bekennen?

16. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Mss dak morgenochtend nog een testje doe! Ben vandaag om een nieuwe doos in 't Kruidvat geweest:p
    De ochtendurine ist het meest geconcentreerd é... dus wie weet. Ik keek deze ochtend naar die test van gisteren en je ziet precies vaag (héééél vaag)een lijntje. Maja kan ook zijn van daar zo lang te liggen hé....
    Nee, geen tekenen van ongi te bekennen. Had deze middag wel ongi-pijn, maar dat heb ik al sinds mijn eisprong zowat.
    Goh, jij hebt karakter daje nog nie test... ik zou me nie kunnen inhouden!!!! :)

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    gister heb ik een vroege test gedaan maar natuurlijk negatief helaas daarom wil niet nog een teleurstelling om eerlijk te zijn en de komende dagen heb ik toch geen tijd om daar over na te denken als we niet thuis zijn dus dat is wat makkelijk
    ben echt benieuwd als je gaat testen, je gebruik de testen van kruidvat als ik het goed begrijp

18. Mentos

Mentos Actief lid

12 jul 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Ja é meis, teleurstelling is groot hé...
    Ja, gebruik die van het Kruidvat (heb daar veel goeie dingen van gehoord). Welke gebruik jij???

19. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de predictor en clearblue

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik heb me verzorgende IG diploma + me diploma spw4
    Ooit zou ik ook wel verpleegkundige willen gaan doen, maar ik was zo ontzettend klaar met school en opdrachten dat ik het voorlopig wel even prima vind..

Leuk 4 honden, zou ik zelf ook graag willen maar aangezien vriendlief en ik allebei een fulltime baan hebben vind ik het zielig voor die honden, dan zitten ze vrijwel de gehele dag alleen en 's avonds zijn wij ook vaak de hort op.. Ach dat verandert als er straks een beeb is.. Dus dan komt er waarschijnlijk ook een hondje, ben gek op dieren...

Ik ga voor jullie duimen dat jullie gewoon te vroeg getest hebben, ik herken die spanning ook helemaal. Moest maandag ongesteld worden dinsdag gelijk een test gedaan... Waarschijnlijk bleef me ongi ook zo lang uit omdat ik me bijna zwanger denk, dus moet toch even een manier proberen om er minder over na te denken.. :)

Deel Deze Pagina