Gefeliciteerd meid! Wat super! Hopelijk blijft de beeb plakken!! Wat vervelend dani! Dikke knuffel! Ik heb iets wat ik nog nooit eerder heb gehad! Enorm gevoelige tepels. Mijn bh doet zelfs pijn.
Ik vraag me af hoe jullie hier aan namen "komen" Speuren jullie de standaard namenlijsten op internet af of hou je je oren goed open of hebben jullie misschien een andere inspiratiebron?
Het grappige is dat ik al wat leuke namen heb gezien in aftitelingen en aan het begin van series en films! En laatst zag ik ook een heel leuke naam op een geboortekaartje toen ik met een vriendin mee was naar de verkoskundige . @ Meid, spannend hoor! Hoelang moet je nog wachten tot testen? Ik heb ook zere borsten, maar dat komt als het goed is omdat ik zo (door de pil hoor ) ongesteld moet worden! Mijn ticker gaat al snel
bedankt allemaal we hebben weleens over namen gehad maar nog niet echt een naam we hebben nog 8 maand we willen wel een friese naam zijn beide fries dan vinden we wel mooi
lovekees, gefeliciteerd!!! super hoor. Heb verder een hoop gelezen maar niet alles onthouden Dani heel veel sterkte, probeer ook een beetje aan jezelf te denken Verder vroeg iemand(weet niet meer wie) hoe het met mijn rug gaat. Op dit moment gaat het weer goed, kan gelukkig alles weer heel soms voel ik nog wat maar mag zeker niet klagen. Over namen zijn wij het al eens, heel gek maar zaten daar aardig op een lijn bij
wij willen ook zeker weten bij de 20 wk echo weten het gaat worden, scheelt weer het zoeken naar 1 naam he! ik heb een paar namen al een tijdje in mijn hoofd, maar nu nog het er over eens worden he..... inspiratie haal ik overal vandaan, mensen die ik ken (die namen vallen dan om die reden meestal ook meteen weer af ), boeken, films, tv, namen sites.
voor de meiden die zwanger zijn met welke test hebben jullie getest. Ik wil namelijk eerst een posi test hebben voor ik de clearblue digital ga gebruiken
bedankt voor je reactie, ik wil wel weer testen halen maar heb geen zin om er weer zoveel geld aan uit te geven. die van zwanger en kids zijn in ieder geval niet duur
eel plezier Wonderful, ken hem niet maar clip opnemen is altijd leuk . Ben wel benieuwd naar een aantal namen, misschien die jullie wel leuk vinden maar niet kiezen, wie weet is het inspiratie...
hoi dames Ik heb het nog niet echt over namen gehad mijn vriend zegt iedere keer van laten we eerst maar zwanger worden en dan hebben we het daar wel over maar ik denk dat we niet echt op een lijn zitten wat namen betreft. ik vond demi altijd wel leuk en Nora wou ik heel graag maar nu ken ik een meisje dat zo heet dus die valt af en Romy vind ik ook heel leuk maar ken ook een meisje die zo heet dus word het ook niet
Jaaaa Lovekees Gefeliciteerd meid!!! Het zwanger lijstje wordt echt steeds groter Wij hebben voor een jongen al een naam( We hadden zonder te weten allebei dezelfde naam op 1 staan)! Voor een meisje zijn we er nog niet uit, meisjesnamen vind ik ook super lastig! Dani sterkte met je opa, het lijkt me vreselijk je opa zo achteruit te zien gaan. KNUFFEL
Ik vind Dani trouwens ook een heel leuke naam . Nora vond ik ook leuk, alleen heb nu een meisje in de klas dat zo heet. Romy vind ik ook erg leuk, maar zo heet mijn nichtje.
ja das lastig he ik had die namen al heeel lang staan en toen kwamen bij mijn ouders ineens pleegkinderen die zo heten en dan vind ik het niet leuk om die naam te gebruiken want zal ik altijd aan dat kindje denken
Haha die namen staan ook bij mij op het lijstje!! Voor een meisje vind ik maar weinig namen leuk, voor een jongen vind ik het veel makkelijker
joehoeee lovekees GEFELICITEERD!!!! geniet ervan haha is berst raar als je terug leest over hoe je er 4 blz geleden over sprak toch een test doet en het raak is haha super hoor !! Dani ...ja ik moet ervoor naar de HA ivm mijn ziekte alleen gister zei mijn moeder het is wild vlees joh ! zit ik later op de wc is die open geknapt gatver zeg! vandaag nog wel gruwlijke pijn mja moest wel doorrijden vandaag... moest lachen om een reactie van mijn broertje joh ! ik zei tegen mijn moeder mam kan je ff mee want ik heb een extra navel gekregen ...mijn broertje meteen ooooo wat goed !!! is het gelukt ???? hihi die dacht meteen dat ik zwanger was mafkees haha maar mijn ongi had deze maand echt geen zin ...voor het eerst in jaren was die 4 dagen te laat nou 4 nov was ik ong en gister was het alweer zo goed als over ....ach is ook wel een keer lekker hihi Dani klote van je opa meis ... uhm pff jee ik heb gelezen maar weet het echt niet meer oo inge had cursus en nog iemand .... ielch nou ja xx
ik weet het voor een jongen echt niet en mijn vriend komt niet verder dan dennis jr en dat vind ik echt vreselijk
hahaha ja, ik vind het ook echt vreselijk als mensen hun zoon hetzelfde noemen als de vader en dan junior erachter... nog erger hahaha
hey dames vanavond bij opa geweest ging weer stukken beter zo zie je maar weer er is niks van te zeggen donderdag is de dag voor ons hoop zo dat het goed is heb vandaag steken in mijn linker zij heel vreemd heb nog steeds rare kwaaltjes hoop niet dat het een nieuw eitje is wat ik voel maar dan heb ik niet zo lang last van steken we zullen zien hopen meer kunnen we niet doen