oh, maar das wel lekker makkelijk! gewoon de naam van je kerel met jr erachter ik vind dat ook echt zo vreselijk!! de 2e en 3e naam vernoemen naar de opa's vind ik wel leuk, das dus wel een optie. helaas vindt ik de naam van 1 van de oma's niet leuk dus das geen optie......
Spannend hoor Dani, maar veel dingen doen zodat het snel donderdag is! Wel positief dat het beter gaat met je opa, er is geen pijl op te trekken dus! Hopen dat het doorzet... Namen met junior vind ik ook echt niet leuk inderdaad! Vind voor jongens Vince een leuke naam, maar kan een tikje ordi worden. En Sam...
wij hebben de jongens naam al wel alleen meisjesnaam daar zijn we nog niet overuit echt als het donderdag goed is dan ga ik eens lekker shoppen denk ik
Hey dames...nou mijn ei is er nog niet geweest hoor. M'n temp was vanmorgen weer laag @dani: sterkte meid! @ lovekees: Gefeli! Duimen dat het blijft plakken! Wij hadden al 2 namen, jongen en meisje...We hadden het alleen nog niet over een tweede of derde naam gehad.
wij hebben ook al wel een aantal namen die we beide mooi vinden denk als het eenmaal zo ver is dat het dan nog moeilijk gaat worden!!!
Heey Meiden. Pff jaah die namen he wij doen maar 1 naam geen 2de en 3de ik heb er wel 3 maar mijn vriend maar 1 alleen zijn roepnaam en die wil ook gewoon 1 naam voor ons kind is ook makkelijker. Dani wat fijn dat het weer beter gaat met je opa en spannend hoor donderdag groot gelijk dat je dan gaat shoppen heerlijk lijkt me dat dan. Ik ben net terug van de videoclip van Johan Heuser was super gezellig ben benieuwd naar de clip. Weltrusten allemaal en tot morgen fijne nacht.!
Hallo dames, Ik kom ook weer om een hoekje zwaaien. Dani: Meid ik ga voor je duimen, hoop dat je donderdag een spartelend beebje rond ziet dartelen.... Lovekees: Gefeliciteerd!!!! Verder las ik wat over namen, een meisjesnaam staat al vast, een jongensnaam wordt wat lastiger, ik weet wel dat ik niet ga vernoemen en ook geen 2de of 3de naam ga geven, gewoon 1 naam.. Dat vernoemen doe ik niet omdat mijn vriendje naar z'n opa vernoemd is, toen het vriendje z'n opa was overleden stond dus mijn vriendje z'n naam zo op die rouwadvertentie beiden maar 1 naam en achternaam, heb me daardoor zo akelig gevoeld, net alsof ik alvast een voorproefje voor later kreeg.. Haha ik weet het het klinkt heel gestoord... Hier gaat het goed, heb het druk met werk, huishouden, hobby's en het vriendje, doen veel leuke dingetjes samen dus genieten optimaal.... Nu ga ik fijn weer werken! Misschien tot vanavond...
Goede middag @Muis: Spannend hoor @Sallie: Wij hebben het er wel eens over gehad maar lief vond de namen niet echt top. Ik hou van stoere namen voor jongens en mooie ietwat aparte voor meisjes, lekker algemeen he De tweede en derde namen worden trouwens de namen van de opa's / oma's . Ik zou denk ik trouwens ook niet kunnen wachten tot 20 weken, zal al eerder gaan speuren denk ik. @Meid: heb ik ook wel eens gehad op de dag van mijn ei en de rest van de LF en helaas niet zwanger, hopelijk gaat het bij jou anders @Karinikke: Ik had ook al een paar namen die ineens af vielen omdat ander kindjes ineens zo heten. Ik vind Roan voor een jonge erg mooi maar die kan al niet meer. Voor een meisje vind Aya heel mooi maar die vind mijn vriend helemaal verschrikkelijk. @Dani: Goede zeg dat je opa zich ineens beter voelt, hopelijk hebben jullie hem nog even bij jullie en ik ga echt keihard duimen voor een pracht echo donderdag.
Ook ik duim mee voor je dani, voor donderdag! En daarna zou ik ook zeker gaan shoppen als alles goed is, altijd leuk!
Ik weet dus niet of het mijn ei was, ik dacht zelf wat eerder. Maar anders hebben we op de juiste dag geklust! We zullen zien. Van mij mag het nu wel een keer raak zijn!! Hoe was jullie werk/ vrije dag? Ik heb t onwijs druk gehad, dus de tijd vloog voorbij! Wel lekker voor de maandag! gelukkig een keer geen file gehad!! Volgende week maandag eerst lekker op vakantie!!! Heerlijk naar de zon
Heey meiden. @ Mendy, Dat lijkt me ook akelig ja dat dan daar de naam van je vriend staat. Ik had dat ook toen mijn opa overleed toen stond er de naam van mijn vader. Wij vinden 1 naam ook beter. Zo weer lekker klaar met werken. Vanavond ff met een collega iets regelen voor een personeelsfeest altijd gezellig.! Ben wel weer erg moe het is een paar dagen weg geweest dus hoopte eigenlijk dat het over was maar niet dus. Achja mijn motto Alles komt goed en altijd blijven lachen.!
Hoi Dames, Vandaag ook lekker gewerkt, was erg druk in de praktijk, maar dat komt omdat we een dubbele praktijk draaien. Er is een huisarts op vakantie, maar wel de achterstand kunnen wegwerken. We waren namelijk met z'n 2e. @Dani. Heel erg veel succes donderdag. ik hoop dat we je mogen feliciteren. Fijn dat het ook goed gaat met je opa. @meid, ik hoop dat het deze keer raak is, maar nog even geduld. Hier wordt alleen maar moeier, en net met eten koken, dacht ik van nog even en ik ga over mijn nek. Hormonen spelen ook lekker op. Nog even geduld hebben. Ik hoop dat iedereen een hele fijne avond heeft. Spreek jullie morgen weer Esther
deze maandag ging ook erg snel, heel druk maar gelukkig weinig stress, vooral met dat laatste was ik wel heel blij! verder nog steeds bruin verlies, maar geen rood