@ Esther, spannend hoor! nog even geduld. @ Ikke Roan vind ik ook erg leuk, alleen ken ik helaas al meerdere kidneren die zo heten, Rowan dan, die minder leuk zijn . @ Justme, ook spannend hoor. Heb je dat wel eens vaker? Bruinverlies voor je nod? Verder hier ook een snelle dag gehad, alleen de kinderen waren erg druk. "Bijna" december he @ Dani, hoe is het met opa? @ Meid, wat is je gevoel?
Hier ook drukke dag gehad. Vanmorgen gewerkt en vanmiddag even bij het appartement in aanbouw van mn zusje wezen kijken. Schiet al lekker op! Net even gegeten bij mn ouders en me nu opmaken voor een lekker tv avondje!
Zo vliegt de dag vorobij het Catharina! Heb al even zitten speuren maar hier nog ervaringsdeskundigen met neusspray?! Ik ben al denk 4 jaar verslaafd aan gewone neusspray. Heb al een aantal keer proberen af te bouwen en ook helemaal te stoppen, maar ik blijf vol. Ook na twee weken bijvoorbeeld. Vaak naar de huisarts geweest, aldoor met een kluitje in het riet gestuurd. Ben nu, met het oog op januari , overgestapt op de kindervariant. Van googlen word ik weinig wijzer, maar ik zou nou wel eens zeker willen weten wat voor invloed het heeft tijdens de zwangerschap. En aan "gewoon stoppen"heb ik niks, zo zit het niet
Ik zou gewoon goed in de bijsluiter kijken en wat anders handig is is het farmacotherapeutisch kompas online: www.fk.cvz.nl Hierin kan je alle geneesmiddelen + bijbehorende werking opzoeken!
@meid, lekker hoor de temperatuur zal waarschijnlijk beter zijn als hier. @dani, hoe gaat het met je opa? en Inge met jou opa al iets meer te weten gekomen of hij ergens anders kan gaan wonen, of dat jullie meer hulp kunnen krijgen van thuiszorg? hier rustig dagje gehad vanochtend lekker gesport en vanmiddag bij mijn ouders hun haar gedaan en daar lekker meegegeten
Ik weet het niet. Mijn botsten zijn heel gevoelig, dat heb ik nog nooit gehad! Mexico is nu 30 - 35 graden
spannend meid, hopen dat het raak is. en lekker die temp beter als die kou hier, mag van mij wel weer voorjaar worden.
Dankje Catharina voor de link. Ik vind dit erover: Dit geneesmiddel kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Systemische resorptie kan optreden. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden. En dat is nou juist weer het dubbele, ze halen de gevolgen voor jou en voor de baby door elkaar. Ik weet zelf ook wel dat het niet goed voor me is, maar ik wil dat het geen kwaad kan bij een kindje. Ik heb verder ook gezocht en vindveel vrouwen die het gewoon hebben gebruikt voor het slapengaan en gezonde kidneren hebben. Ik denk dus dat het al met al wel meevalt, zeker als je de kindervariant gebruikt....
Nou dat zeker! Ik heb echt een hekel aan kou, regen, sneeuw en wind! Haha. Ik hoop ook dat het nu raak is, mag ook wel na 7 rondes (vol geduld, haha)
heerlijke temperturen meid hier is het vandaag zo koud meende dat het 5 graden is brrr dani mooi dat je opa weer beetje goede kant op gaat hoop dat donderdag alles goed is en dan lekker shoppen heb er nu al zin om te gaan shoppen broeken doen nu al zeer. heb vanochtend de ha gebeld maar die hebben deze week naschoolling dus die is er niet vervangende arts gebeld en die zei kun je misschien beste verloskundige bellen dus die zal ik morgen bellen kan me bijna niet stil houden denk dat we dit weekend ouders vertellen vind toch wel leuk dat ze het weten mijn man zijn neef ligt alweer in ziekenhuis dus die kunnen wel wat goed nieuws gebruiken
Spannend hoor Lovekees, dat lijkt me echt super! Lekker gaan shoppen morgen. @ Meid, het is je gegund!
had vorige ronde ook wat bruin verlies en helaas bloed, net dus ook helaas bloed ff balen hoor, kan bijna geen goed nieuws geven straks. ook wat krampjes nu, dus wordt voor mij een volgende ronde komend weekend vrees ik.
@ Meid, mexico heerlijk zou ook wel naar de zon willen die kou vind ik maar nix brrr. @ Sallie, Verslaafd aan neuspray? Omdat je verkouden bent ofzo of hoebedoel je altijd? @ Lovekees, Ow wat leuk dat je het nieuws gaat vertellen daar zullen ze vast blij mee zijn! @ Justme, Ow wat jammer! Maar je weet het nog niet zeker zolang je nog niet ongi bent kan het nog alle kanten op.! Zo personeelsfeest zo goed als geregeld nu nog bekend maken op het werk en hopen op zoveel mogelijk collega's.
Hey meiden...heb ales gelezen, maar er is niet veel blijven hangen. Vandaag weer de hele dag bij opa geweest. Eerst voor een gesprek met ouderenwerk Was wel positief. Daarna kwam de huisarts, en opa ligt weer in het zkh voor de verandering. De HA ziet nu in dat het thuis niet meer kan. Hopelijk gaat er nu versneld alles opgestart worden. Maar goed. Ik was vandaag vrij, had veel willen doen. Is geen reet van terecht gekomen. van 10 tot 18 bij m`n opa gezeten. Vanavond om 19 uur moest ik weer les geven. M`n schoonzus haar vliezen zijn afgelopen nacht gebroken. Heb er meer 'last' van dan ik had verwacht. Doet echt pijn...ben blij voor haar...maar toch.
Goede nacht @Hielkje: dat klinkt "goed" meis, hopelijk zijn voortekens @Justme: hopelijk blijft het rode weg @meid: jaloers hier, zou ik ook wel eens willen. Lekker hoor. Hopelijk is het raak, elke ronde is er 1 teveel. @Inge: Hopelijk komen jullie straks in wat rustiger vaar water en ben je stabiel genoeg om ook blij te kunnen zijn voor anderen. Sterkte met alles te verwerken. Zooo, weer bij dus tot morgen / straks.
Goedemorgen meiden! Wat balen justme . Ik snap dat je de hoop op deze manier een beetje opgeeft . @ Ikke, ook jouw tijd komt meid! @ WOnderful: een allergie die er altijd voor zorgt dat je neus dicht zit. Niet verkouden want het is zegmaar sonder snot, maar gewoon dicht. Al vaak naar huisarts geweest en dergelijke, maar die komen niet echt met een oplossing. Neusspray voor neusverkoudheid is het enige wat (tot nu toe) helpt....
Hoi Sallie, Ik heb het heel even nagezocht maar het kan inprincipe geen kwaad voor een ongeboren vrucht. Maar wat je aan je huisarts kan vragen of je Beclometason of fluticason zou mogen proberen. Dit kan zeker zonder gevaar voor de ongeboren vrucht worden gebruik. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen. Succes verder
@hielkje: Jij bent echt een aanwinst! Super dat je alles voor ons hier zo wilt nazoeken Mijn ei komt er denk (lees: hoop ik) nu echt aan...temp was vanmorgen een beetje gestegen en alle andere lichamelijke kenmerken wijzen er ook op... M`n schoonzus is vanacht bevallen...ben echt blij voor hun, alles is goed...maar de tranen prikken achter m`n ogen...
ik had weer veel bij te lezen was een dagje niet geweest maar ben weer helemaal bij hielke echt fijn dat je alles voor ons opzoekt super!! en wat spannend hopen dat het raak mag zijn meid veel plezier in mexico en suc6 met je jetlag Inge lastig zo'n situatie hoop dat het bij jullie ook weer snel raak mag zijn Dani ik duim voor een goede echo en wat fijn dat het weer beter gaat met je opa hopen dat dat nu voorlopig ook zo blijft sorry voor als ik nog mensen ben vereten ik hoop voor iedereen dat we snel zwanger zijn en dat het ook blijft plakken