@ Lovekees gecondoleerd met het verlies van je neef. Maar ook leuk dat je binnenkort je eerst echo hebt. @Joyce, vervelend om dit nieuws te moeten lezen. Hoop dat het snel goed mag gaan @ Dani, Succes vandaag met je echo, hoop dat je het hartje ziet en je het je opa nog kan laten zien. @Inge, heel erg veel sterkte met je opa, hopen dat de Antibiotica aan mag slaan. Ik kan melden dat ik vanochtend een test gedaan. Hij is positief, nog heel erg licht maar hij is het wel. Nu hopen dat hij blijft plakken. We testen volgende week samen, dus mijn man is nog niet op de hoogte en ga ik ook niet doen. Hij wil nog niet blij worden en dat het dan alsnog fout gaat. Dus nu moet ik mijn mond houden. Wel moeilijk maar ik heb net een vriendin gebeld die is zelf ook zwanger en het mee gedeeld en ik heb jullie natuurlijk. Iedereen werks ze. Ga ik ook maar doen.
lekker dani ook een dagje vrij. Je hebt nog de hele dag om er naar uit te kijken. Hielkje gefeliciteerd, een streep is een streep.Knap dat je het nog voor je kan houden voor je man ik zou het niet kunnen. Wij gaan samen testen als ik niet ongi wordt
aan de ene kant kijk ik er ook echt naar uit maar aan de andere kant vind ik het versschrikkelijk eng
ja kan het met goed voorstellen, in je achterhoofd zit ook de bloeding natuurlijk nog. Spannend ik hoop echt dat alles goed is en dat je het goede nieuws met iedereen kan gaan delen.
wacht in spanning af. Hoop dat ik volgende week ook posi test en dat ik het ook met jullie mag gaan delen
Ik heb nu testen van zwanger en kids besteld, vond het wel een duur grapje worden anders. Maar wacht het gewoon af en zie het volgende week wel(duurd wel lang dat wachten)
dani hoop dat je vanmiddag een mooie echo hebt en alles goed mag zijn vandaag ook lekker dagje vrij zometeen aan de schoonmaak moet ook gebeuren
vond de levering al super snel had ze de volgende dag al binnen en de verpakking was echt goed niemand die er wat aan ziet
heb gister aan mijn ouders vertelt ze vonden het geweldig denken dat we vandaag aan mijn man zijn ouders vertellen vinden het beetje dubbel nu net maar we wouden anders het weekend toch vertellen
Goedemorgen meiden. Ik ben ook lekker vrij. @ Misslisa, Ow kijk maar uit meid gelukkig nix ernstig maar tog beterschap hoop dat je snel weer op de been bent. @ Joyce, Jeetje dat is wel erg veel bloed ja. @ Lovekees, Wat verschrikkelijk nieuws gecondoleerd en sterkte.! idd wel weer een fijn vooruit zicht je eerste echo. @ Inge, Sterkte met je opa.! @ Sallie, Ik zal me zorgverzekering ook maar eens nakijken dan. Goede tip had ik nieteens aangedacht. @ Dani, Heel veel sterkte met je opa het is goed dat je iedere dag gaat. Veel succes vanmiddag met je echo.! @ Hielkje, Gefeliciteerd meid.!
kan het me voorstellen lovekees is in deze situatie erg lastig maar het voor je houden is ook moeilijk.