Heb die cleaublue ook nog in mijn handen gehad vandaag, maar vond hem ietsje te duur om er zo mee op los te testen Allez, we duimen voor ons allemaal hé! Ik ga badje nemen en filmpje kijken met mijn ventje... Geniet nog van je avond meis! xxx
hey meiden, hoop gekletst weer. En wat een dierengekken idd! Maar 4 honden... moet wel gezellig zijn bij jou dan haha! Wij hebben 1 kat. wij zijn net bij vrienden geweest, ouder dan dat wij zijn en het onderwerp ging natuurlijk over kids. Haha, maar niets gezegd, verblikte of verbloosden neit haha echt goed. Slaap lekker allemaal en tot morgen! En niet te druk maken over de testjes, morgen weer een dag!
Goeiemorgen dames, Ik ga aan het werk, tot vanmiddag... Heb trouwens wel lekker geslapen vriendje ging om 11 uur naar de kroeg, ben toen als een blok in slaap gevallen.. Suc6 voor de dames die vandaag nog een testje wagen... Ik draai duimen....
goeiemorgen allemaal! Mendy, werk ze! En wat heerlijk dat je zo lekker geslapen hebt! Dan kan je er weer iets beter tegenaan!
hallo dames mendy werk ze waarschijnlijk ben je al weer bijna klaar haha en dames wat zijn de plannen voor vandaag echt goed monique dat jullie niks hebben gezegd knap hoor
ik heb alweer geschilderd, 2e keer in de grondverf en de kinderwagen helemaal schoon gemaakt. En ik kwam erachter dat ik nu in week 5 zit in plaats van week 4... haha Wat ga jij doen dani? Spannend he, want woensdagavond schiet al op!! Wanneer ga je eigenlijk weg?
oh leuk het schiet al op dan het schilderen dadelijk kun je ze een echt kleurtje geven ik ga nog even mijn laatste wasjes doen en nog even wat inpakken en verder heerlijk relaxen haha morgen vroeg gaan we de beestjes wegbrengen en daarna rijden we door naar valkenburg heb er zin in, maar moet jullie we misschien zal een kijken of ik daar ook op de pc kan hier nog geen spoortje van ongie te bekennen gelukkig
haha, ja het is echt gek he, zoon forum is echt verslavend, dat is het eerste wat ik doe als ik wakker word. Haha. Maar misschien hebben ze daar geen computer en moet je toch afkicken haha. Heb je veel te lezen als je weer thuis komt! We hebben gister echt mooie meubeltjes gezien, en denken nu aan wit met bruin...
haha ja dat wordt behoorlijk afkicken inderdaad HAHA maar dan heb ik zeker veel te lezen als ik terug ben. ook ik kijk als eerste hierop als ik wakker ben heb vandaag dus heerlijk uitgeslapen had het echt nodig. ik moet trouwens de laatste tijd veel plassen en een beetje een wee gevoel in mijn maag zou het dan toch zo zijn? oh bruin met wit dat is wel echt mooi, wordt het donker of licht bruin? de kinderwagen hadden jullie toch via internet?
Hallo hallo! Negatief testje deze ochtend... (ben om zes u wakker geworden en meteen getest). Dus bij mij op naar de volgende ronde. tenzij het HCg te laag is voor de moment. We zullen dinsdag wel zien é! Deze ochtend de strijk gedaan en nu juist met de hondjes gaan wandelen... ze hebben er deugd van gehad! Wat zijn jullie plannen nog vandaag? Amaai Monique, jij bent wel een bezig bijtje hoor! Dani, geniet van je daagjes verlof! Denk es aan ons hé! Groetjes xxx
dan heb je zeker veel te lezen als je terug komt! Ja, veel plassen... ik ook joh en mn darmen... pff. Dat kan een teken zijn ja. En een wee gevoel ook. Maarja... Je kan jezelf ook voor de gek houden. Dus het is zoo moeilijk! Ik wil je niet depri maken, maar anders heb je zoon dip woensdagavond! lichtbruin dan, dat zachte bruin. probeer nu in mn vakantie al zo veel mogelijk te doen wat kan, dat scheelt weer. Ik moet dan na een maand op mn nieuwe werk het nieuws gaan vertellen, pfff
ooh mentos! balen zeg!!! Hoe erg is je dip nu? Ja, op naar dinsdag... Jij hebt ook al veel gedaan hoor!, bezige bij hahaha. Wat ga je verder doen vandaag?
haha mentos ik ga zeker aan jullie denken hoor balen van je test echt niet leuk hopelijk dinsdag toch nog goed nieuws tja ik ga er niet vanuit dat toch zo zou kunnen zijn ik hou jullie op de hoogte hoor woensdag meteen een berichtje posten haha of eerder als ik de mogelijkheid heb oh zacht bruin das heel mooi goed dat je dat in je vakantie doet minder stress voor later het kan maar klaar zijn en over je werk daar zou ik me niet te druk over maken dat zal wel los lopen ze kunnen niet anders dan blij voor jullie zijn
Kmoet zeggen Monique dat mijn dip goed meevalt! Kheb véél moed om naar de volgende ronde te gaan én mijn ventje natuurlijk ook Twas ook nog maar onze eerste ronde hé! Ik ga me strakjes in de zetel nestelen en filmpjes kijken (met een lekkere zak chips). Vanavond nog eens naar mijn schoonouders want die komen terug van de zee.
ja woensdagavond ga ik ook echt dit bijhouden om te kijken wat je erop zet haha! Zou wel helemaal super zijn als t bij jullie zou lukken zeg ik weet ook dat het in t onderwijs gewoon is om parttime te werken, en als ze me niet willen en ontslaan, okay prima, maar toch... af en toe moet je gewoon ff tegen jezelf zeggen dat t niet erg is... Welke testen hebben jullie eigenlijk? Mentos: lekker een filmpje kijken! heerlijk, g ik ook zo doen denk ik. We hebben nog drie films over hoe kindjes groeien in de buik haha. En heel goed dat t meevalt! Met goede moed ertegenaan!
Dani, het is je geraden daje aan ons denkt, ja post maar meteen een berichtje als je thuiskomt! Monique, ik zou er ook van profiteren nu ik verlof heb... dan heb je minder stress nadien... DUS groot gelijk meis! Leuk om zo'n forumvriendinnekes te hebben!!! xxx
echt leuk, vind ik ook, het helpt ook echt!! Vooral als er niemand behalve je partner er iets van weet!! Nee films van internet8)