voor mijn een poetsdag op donderdag moet de rest van de week werken dus ga zo maar aan de gang ben ik vanmiddag lekker klaar en dan komt me zusje.
gezellig wonderful dat je zusje komt ga je wat leuks doen met je zusje. Ik ga zo ook poetsen moet ook gebeuren he
Goedemorgen, Zo wat een drukte hier op de vroege morgen... Ook ik ben lekker vandaag en morgen vrij, mag het weekend weer werken... Dani: spannend vandaag de grote dag! Ik duim voor je dat alles goed is.. Verder heb ik een hoop gelezen maar echt heel weinig onthouden moest een hoop bijlezen.. Heb jullie een beetje verwaarloosd de laatste tijd... Vriendje is er heilig van overtuigd dat het deze maand gaat lukken zei die gisteren.. Hij had zo'n voorgevoel, haha ik hoop dat zijn voorgevoel juist is..
Goedenmorgen meiden!! Nee ik zal niet meer op het aanrecht gaan zitten Oh hielke gefeliciteerd meid, een streepje is een streepje!! Dat je het nog voor je kan houden, knap hoor!!! Dani: Moeilijk lijkt me dat zeg als het zo slecht gaat met je opa!! Ik hoop voor je op een mooie echo!
oh dat is jammer, maar hartje luisteren is ook mooi lijkt me een speciaal moment als je het hartje weer hoort
Ja dat zeker!!! Maar ik wil hem zo graag zien haha!! Ik moet wel van de dokter tegen de verloskundige zeggen hoe ik ben gevallen. Maargoed ik ben niet op mijn buik gevallen dus ik denk niet dat we gaan kijken.
Wat een drukke morgen hier Lovekees wat vervelend nieuws!!! Heel veel sterkte meis. Gefeliciteerd hielke!! Heel veel succes en plezier dani! Ik ga duimen voor een super echo! Lisa jij ook veel plezier methet hartje luisteren! Inge sterkte met je opa meis!! Jij ook dani! Hopelijk ben ik niemand vergeten. Haha Ik heb lekker vakantie nu! Heerlijk. Mijn tepels doen nog steeds pijn. Borsten voelen ook anders aan.
Weet eigenlijk nog niet wat we gaan doen gezellig lekker kletsten mss ergens wat eten. Ja erg he dat huishouden Haha ben er iig geen fan van maarja het moet. heb al gestoft en gezogen dat pokke ding zuigt ook nog eens half en is net nieuw maar weer trug mee naar de winkel. Misslisa, leuk dat je vandaag weer naar het hartje mag luisteren. Je hebt een pbtje.
Oehh lekker meid!!! Wanneer gaan jullie? Tweety: Ja voor de zekerheid leg ik het wel uit! Wonderfull: Bedankt!
zo dan ben je al drukker geweest als mij(lig nog steeds in bed) ik ga mezelf nu maar een schop onder me kont geven en me bed uit wel gezellig ff ergens wat eten, is ze veel jonger?