Dat is dan weer jammer, ik hou niet zo van vliegen Ik vond 4 uur naarde canarische eilanden al lang haha!
Graag gedaan.! Ze is 2 jaar jonger als ik en heb ook nog een oudere zus die is 2 jaar ouder als ik wel kunnen erg goed met elkaar opschieten zijn net vriendinnen dus dat vind ik heel erg fijn zie welleens anders in mijn omgeving.
Mijn zusje is 1,5 jaar jonger, maar wij zijn ook goeie vriendinnen. Altijd al geweest. Gelukkig! Je ziet het idd vaak anders. Ja het is wel lang vliegen, maar heb het er voor over haha.
ja hier is het idd anders, kan wel met haar opschieten maar zijn zeker geen vriendinnen. Mijn zusje is 3.5jaar jonger. Maar doet dingen heel anders als ik (niet per definitie verkeerd) maar dat botst soms wel heel erg, ze kan ook om niks uit haar vel springen en daar heb ik niet altijd zin in. Laatste dagen ook weer aanvaringen met haar gehad. Komende zondag komt ze samen met haar vriend hier eten ben benieuwd hoe dat gaat maar gaat vast goed komen
Ik heb alleen een broer (1 jaar ouder) en eigenlijk hebben wij nooit ruzie gehad, wij zijn 2 handen op 1 buik. We zien elkaar ook erg vaak
Ow dat is zeker jammer ja wij zijn ook alle 3 totaal verschillend maar dat bots gelukkig niet integendeel. Het etentje komt vast goed.!
Dat is wel jammer tweety! Hopelijk hebben jullie wel een gezellig etentje!!! ik ga maar is afsluiten en naar de verloskundige, het wordt nog een klus om naar de auto te komen met mijn hinkel been. Dus ga maar optijd weg! Tot straks!!
denk ook wel dat het eten goed gaat komen hoor, heb al wel voor mezelf besloten samen met manlief dat als ze weer tekeer gaat ik haar wegstuur heb daar in mijn eigen huis geen zin in, maar we gaan ervan uit dat het goed gaat suc6 lisa doe maar voorzichtig als je daar heen gaat
Ik ga even gtst kijken. heb t al heel lang niet gezien, ben benieuwd of ik het nog snap. Haha. Fijne dag meiden!!
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties. Ik vind het ook wel heel erg moeilijk om vanavond als ik thuis kom mijn mond te houden. Test op werk gedaan. Het is wel gezellig zo dit heen en weer geklets. Iedereen lekker vrij en ik hard aan het werk (niet helemaal, het is erg rustig in de praktijk. @ Dani, zou het de dag van het goede nieuws worden. Duim heel hard voor je.
Gefeliciteerd Hielkje! Ik zou echt me mond niet kunnen houden tegen het vriendje.. Zo hier is de storm losgebarsten... Me bootje is flink aan het schommelen... Straks maar even de puf vinden om boodschapjes te gaan doen en me huisje schoon gaan maken.... Ik heb maar 1 zus, en vroeger hadden we altijd ruzie.. Sinds ik uit huis ben is onze band echt een stuk verbeterd.. Meid: lekker hoor, vooral met dit weer nu, lekker naar de zon.. Voor hoe lang ga je?