Ondanks dat het nog niet zo dichtbij is, vind ik het leuk om mezelf ook op het lijstje te zien staan [/QUOTE] Vind ik ook Sallie! Zo lijkt het al wat "echter"
Ik vind het ook maar eng dat Dani nog niet langs geweest is hoor Sallie! Maar wie weet zit ze gewoon het goede nieuws te vieren! Laten we positief blijven denken! Hielkje: Fantastisch dat je 2 strepen had! Super!!! En knap dat je je mond kunt houden, ik was zo stom om veel te vroeg te testen en had toen ook een heel lichte streep, maar ik vertelde het meteen! Daarna las ik dat de kan eigenlijk 50/50 was of het doorzette als je nog zo vroeg zit. Maar toen ik 3 dagen na mijn nod testte en het zat nog goed voelde het voor mij ook wel echt goed ook! Ik weet zeker dat je vader van bovenaf al voor je kleintje aan het zorgen is zodat jij over een maand of 8 een prachtige baby mag verwelkomen! Hij zou het prachtig vinden en geloof maar dat hij vanuit daar evenveel gaat genieten! Mendy: Mijn vriend zei op de dag dat ik bevrucht moet zijn ineens: Je bent zwanger. En als hij dingen zegt komt het eng genoeg ook altijd uit! Dus wie weet heeft jouw vriend wel net zo'n sterke intuïtie als hij! Poeh: Welkom, kun je iets meer vertellen over jezelf? We hebben een aantal agina's terug een heel voorstellijstje van iedereen, misschien leuk om eens te kijken. Verder is het allemaal niet meer blijven hangen, het was ook zoveel!!!
Vind ik ook Sallie! Zo lijkt het al wat "echter" [/QUOTE] Ja, dat is het inderdaad! . @ Desini, verder alles goed met jou? We wachten inderdaad nog maar even op Dani... Over muis, dat was het ja, geen posi, wachten op ongi, die er gister in ieder geval nog niet was .
hey dames ik wil jullie even laten weten dat je echo niet goed was ik heb een miskraam gehad. verloskundige kon niet helemaal plaatsen wat ze zag meteen doorgestuurd naar t ziekenhuis. daar te horen gekregen dat er niks meer zat. alles zag er wel heel goed uit ook mijn eierstokken dus kan gewoon weer zwanger raken. nu wachten op mijn ongi en kunnen we weer opnieuw beginnen liefs dani
Aaah, Dani, nee toch! Dat er ook nog bij . Heel veel sterkte meid, met opa en het verwerken van je miskraam. Wij denken aan je!
Heftig dani, ben er helemaal stil van... Een hele dikke knuffel van hier en ik denk aan je... Desini: ik hoop dat het vriendje gelijk krijgt... Hij heeft ook altijd wel sterke voorgevoelens... Ik heb het gevoel dat me eisprong vandaag is heb steekjes rechts.. Goed geklust en duimen op het beste...
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 NOD: Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Hielkje - NOD 11 november - 3e ronde - 34 jaar Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Tweety25 - NOD 17 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Joyce1982- NOD 1 november -1e ronde- 28 jaar dani26 - nod ? - 1e ronde na mk - 26 jaar
dank je wel lieverds, het gaat wel goed met me, heb me er bij neer gelegd het heeft niet zo mogen zijn, opa gaat morgen trouwens terug naar het bejaardenhuis om daar zijn laatste tijd door te kunnen brengen misslisa wat super dat het allemaal goed is gegaan bij de vk
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Hielkje- 34 jaar - 3e ronde - ?? NOD: Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar Tweety25 - NOD 17 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar IngeG - Nod ? - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar dani26 - Nod? - 26 jaar - 8e ronde - Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 1 november -1e ronde- 28 jaar __________________
Dani wat vreselijk voor jullie meis! Heel veel sterkte ermee! Lijkt me een heel moeilijk moment als je de verloskundige ziet zoeken en het niet mag baten. Als ik dit zo hoor ben ik aan de ene kant toch ook weer blij dat ik volgende week pas naar de internist moet en dan pas een afspraak met de gyn kan maken. Dat klinkt heel raar want als het niet goed zit dan zit het niet goed en wil je dat weten, heel dubbel! Ik hoop voor jullie dat het heel snel weer raak mag zijn!
Wat goed dani, dat je je toch redelijk goed voelt! Respect mop!! Hopelijk is het snel weer raak, en gaat de zwangerschap helemaal goed!! Fijn dat je opa naar huis kan!
ben er idd vrij rustig onder nu misschien komt de klap nog wel maar ja heb al 2 weken in spanning gezeten desini ik snap heel goed wat je bedoeld meis
jeetje stelletje klepkousen !!!! ik wil eerst even Dani heel veel sterkte wensen jezus meid wat een K zooi! nou lekker doorklussen ! en positief blijven ! komt allemaal goed !! in ieder geval een hele dikke knuf! Hielkje jeetje dat jij je mond kan houden ernstig!! zou ik echt niet kunnen ! mendy geloof ik op een woonboot brr met dit weer ?? Hier geen sint maarten kinderen geweest dus moeten we zelf alle snoepjes opeten haha Tweetje had geloof ik een druk dagggie ? toch ? poeh was nieuw welkom !! Nou ik was vandaag naar het umc , half 1 werd ik opgehaald kwam iets over 2 uur aan ..ik kom binnen bij de arts het eerste wat ze vroeg ...Zo en ben je al zwanger ?? ik uihm nee haha maar we hebben net de eerste ronde gehad ...hihi maar ze moest wel lachen om mijn hoofd . affijn alles nagekeken qua ziekte en was allemaal prima ! wel vond ze dat als we binnen 3 mnd niet zwanger zijn (wat ik dus al erg snel vind) dan wil ze even wat testen doen ivm mijn vroegere chemo kuren ... nou ja extra onderzoek kan nooit kwaad lijkt ,maar iig lekker flink doorklussen dus haha Goed daarna ff bloed prikken om 3 uur was ik klaar taxi gebeld dat zou 3 kwartier duren .....WRONG zoo druk op de weg ze was er pas om half 6!! daarna eerst naar almere een patient ophalen die moest naar Lelystad , en ik was om half 8 thuis pff ben kapot ! mja wel allemaal leuk en goed in het zkh mijn bloeddruk is PERFECT! 120/80 haha Ow ja martijn zijn zus belde net die zijn al jaaaaren adoptie dingen mee bezig, en ze belde net dat ze een zoon hebben toegewezen gekregen ik geloof uit uhm taiwan ... ze noemen hem sameul. ja leuk maar ik heb niet heel veel contact met martijn zijn fam. Mijn schoonzusje zou afgelopen maandag bevallen maar ook die is dus nog wachtende tot haar buikje ontpoft hihi Volgens mij is dus mijn NOD na dus mijn eerste rare cyclus als ik het goed heb op 4 DEC .... dat is dan ronde2 maar nog steeds 28 jaar haha
@ joyce, goed dat de artsen je zo in de gaten houden, hopen dat je binnen die 3maanden zwanger bent. Wat een gedoe dan door het weer dat het zo lang duurd voordat de taxi er is. Kan me voorstellen dat je het zat bent. Maar ik heb juist een heel relaxt dagje gehad (tot 10.30uur op bed gelegen met de laptop) daarna wat schoongemaakt en gesport verder lekker bij de verwarming gezeten
Dani, wat een vreselijk nieuws! Dat had ik eerlijk gezegd helemaal niet verwacht gezien je zelf zo lekker nuchter en positief was. Veel sterkte meis! en ik hoop dat je snel zwanger wordt van een sterk gezond kindje.
Tweety ja ik moet zowieso in de gaten gehouden worden als ik zwanger ben word dat alleen maar meer ... moet ik elke twee weken naar utrecht , als de bloeddruk of hartslag dan niet ok is moet ik elke week enz oeee leeker relaxed dagje dus