nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Hielkje: Ik had ook die zeurende pijn in mijn onderrug hoor, was ook ontzettend bang dat de ongi dus door zou gaan zetten, maar ik was en bleef gewoon zwanger! Dus maak je niet al te druk om al die rare dingetjes die je nog gaat voelen! Je lichaam is ook erg in de war kan ik me zo voorstellen.

2. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Dani: mocht je even geen behoefte hebben om hier mee te kletsen (wat ik heel begrijpelijk zou vinden) maar lees je toch mee, dan wil ik je bij deze even een fijne avond wensen. Ik stel voor: Lekker warm bad met een muziekje en daarna heerlijk in pyjama knus samen op de bank The Voice kijken met een kop warme chocomel met slagroom. Verwen jezelf lekker meid, je verdient het!!!

3. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    dani wat erg veel sterkte ermee hopelijk wordt je snel zwanger en blijft baby wel plakken

4. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    hebben vandaag aan schoonouders vertelt waren in tranen vonden het heel leuk hebben een beertje mee gekregen die moeten we met slapen bij ons houden en als baby er is kan die het beertje hebben zit onze geur eraan.
    van mijn ouders kaartje gekregen zo lief

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wat enorm lief lovekees!!

@desini, das goed advies voor dani, je hebt mij ermee op gedachten gebracht! ga mezelf zo heerlijk verwennen met een maskertje :) ook voor ongi meisjes is verwennen belangrijk ;)

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend leuk Lovekees!! En ook een leuk idee zeg met het beertje!!!

Desini: Je brengt mij er ook mee op een idee ;)

Ik ben eigenlijk ook best benieuwd hoe het met Monique gaat, jammer dat ze hier niet meer post.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik neem aan dat je haar nickname weet, dan kun je zoeken of ze nog ergens anders op het forum wel post en dus zien hoe het met haar gaat. is maar een tip.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi meiden,

Ik was er ook weer even. Heeft iemand hier laten pendelen? Zoja, bij wie, en klopte het? Caruli heeft voor mij gependeld, dus ben wel benieuwd naar jullie ervaringen!

Verder @ Lovekees: Wat superlief zeg!

Verder heb ik wel bijgelezen maar was het volgens mij meer geklets ;).

Over familie nog: Ik heb een zusje. Mijn vader is overleden toen ik 17 was, mijn ouders waren toen al gescheiden. Ik woon vanaf mij 19e op mezelf en dat vind ik stiekem heerlijk ondanks dat ik het goed met mijn moeder kan vinden. Met mijn zusje kan ik het goed vinden ondanks dat we heel anders zijn. Toch veel meegemaakt samen ;)

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb wel een verzoek tot pendelen gestuurd, maar helaas nog niets gehoord. ben benieuwd!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Naar Caruli of naar iemand anders?!

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    moet heel eerlijk zeggen dat ik dat niet meer weet :) iemand op dit forum, dat wel! misschien dat ik nog een verzoekje moet doen en dan meteen naar alle dames ;)

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames het is rustig vanavond iedereen the vocie of holland aan het kijken.

ik denk dat mijn eisprong er aan komt had vandaag allemaal steekjes en nu ook vruchtbaarslijm dus ben heel benieuwd zou wel snel zijn voor mij maar het zal wel mooi zijn wnat we hebben gister nog geklust kijken of het vanavond ook nog lukt me vriend moet werken van 9 tot 9 dus normaal wil hij dan niet meer

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    he karin

denk dat je vriend vanavond weinig te willen heeft;) haha
    hoop idd dat het je ei is

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hij heeft wel wat te willen want hij heeft gister al gepresteerd onder zware omstandigheden :p hij moet veel werken deze week want zijn collega is met vakantie en ik krijg het toch niet voor elkaar als hij echt niet wil

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden, heb de hele dag geslapen, voel me nu gelukkig iets beter! Hopelijk is het voor maandag helemaal over!

Hoe gaat het meiden?

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @karin, ja tegen je zin moet je geen dingen doen. Het beste is ook zeggen ze om een dag over te slaan.
    Hoop voor hem dat z'n collega snel weer terug komt vakantie, zodat hij weer normale werktijden heeft.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @meid, war vervelend dat je zo ziek bent joh hoop echt dat het morgen over is.
    Zie dat als je op vakantie bent je kan testen ga je dat ook doen of wacht je tot je weer thuis bent

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou meid ik hoop echt dat je je maandag weer helemaal beter voelt. helaas dat je geen gebruik kan maken van je jetlag :p hopelijk blijk je gewoon al zwanger als je op vakantie bent

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dat snap ik best karin....dat hij na zoveel uurtjes werken niet veel energie meer heeft.
    Bij mijn vriend heb ik eigenlijk nog nooit meegemaakt dat hij echt niet wilde, heeft blijkbaar een enorm libido hahaha

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi Dames,

weer even bij gelezen, ga nu verder met het kijken van The Voice,

Spreek jullie morgen weer

Anders goed weekend en voor straks weltrusten

Deel Deze Pagina