nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Even snel voor the voice weer begint!

Justme: ook zeker wanneer je ongesteld bent ja! ;)

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff...veel te lezen! Er is alleen weinig blijven hangen....

Allereerst Dani: Heel veel sterkte meis. Ik leef met je mee, weet (helaas) hoe je je voelt.

Beetje raar in 1 bericht, maar Hielkje gefeliciteerd...

Lisa: fijn dat alles goed was!

Mijn eisprong is eindelijk gekomen! Afgelopen maandag. Dag 22 sinds de eerste bloeding met de MK...Dus mijn (N)OD is 21 nov...

Mijn opa is opgegeven, gister was er een familiegesprek. De kanker is toegenomen en de therapien tegen de infecties helpen niet meer. Hij blijft nu in het zkh tot er een plek is in het hospice...

Morgen wordt m`n vriendje 30...vanavond de hele avond taarten gebakken ed
    Nu ga ik lekker m`n bedje in...

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Zwanger:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Hielkje- 34 jaar - 3e ronde - ??

NOD:
    Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar
    Ikke81 - NOD 12 november - 6e ronde - 28 jaar
    Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar
    Tweety25 - NOD 17 november -3e ronde- 25 jaar
    Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar
    Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar
    IngeG - Nod 21 november - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar
    Sandratje-
    NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar

Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar
    Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar
    Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar
    Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar
    Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar
    Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar
    dani26 - Nod? - 26 jaar - 8e ronde -

4. hoi meiden

Meid beterschap !

misschien een rare vraag ik las over pendelen wat verstaan jullie hieronder ?

Dani lieverd we denken allemaal aan je verwen jezelf maar even lekker !

inge jezus wat naar sterkte met je opa en tja weer heel dubbel maar alvast feli met je vriend..

Hielkje pff dat jij dat verborgen kan houden zoo knap!

nou heb wel gelezen maar heb even een rotdag gehad

Gister was alles in het zkh zo positief ik dacht mijn dag kan niet meer stuk, WRONG! echt een kwartier voordat ik mijn paardje wou opzadelen voor de les belde mijn arts mijn urine was niet goed , ik had teveel eiwit erin en ze maakte zich nog geen zorgen maar ik moest wel een urine test bij de ha inleveren
    ik reageerde kalm en droog ...tot ik op mijn paardje zat ..mijn rug deed enorm zeer mijn gedachte waren overal behalve bij mijn les .
    uiteindelijk werd ik emotioneel (ben i dus bijna niet ) en heb gevraagd of de les gestopt kon worden want vond het niet geheel eerlijk ook tegenover mijn paardje ik werd boos terwijl ik het zelf fout deed .
    Dus afgezadeld in tranen naar de ha gereden urine ingeleverd en gewacht (mijn ha is betrokken bij mijn ziekte en weet dat ik dus niet emotioneel ben en ook niet vaak bij hem kom en te hard voor mezelf ben en dus geen pijngrens meer ken)
    ze vond +1 eiwit op zich niet ernstig maar dus ook infectie cellen dus of ik heb een blaasontsteking gehad of ik krijg er nog 1 aangezien mijn lichaam en hoofd zich voor pijn afsluiten voel ik dat dus niet .
    maar goed ik ben zoo bang voor een terug val van mijn ziekte of een uitval van mijn nier en dan dus mijn kinderwens vaarwel kan zeggen pff
    maandag weer urine inleveren ben benieuwd
    morgen ochten wedstrijd in hulshorst 7 uur op stal, en smiddags wedstrijd in dronten *zucht* zal wel weer niks worden morgen maar goed is iig afleiding

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    he bah joyce, das knap K** zeg maar! hopen dat alles goed komt en je wens in vervulling gaat. hopelijk heb je morgen fijn wat afleiding, kun je wel gebruiken! dikke knuf

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, wat klote zeg!! Hopelijk valt het allemaal nog mee.

Hielkje, waarom wil je eigenlijk nog niks tegen je vriend zeggen?

Inge wat rot van je opa! Heel veel sterkte!
    En gefeliciteerd met je vriend !
    (toch raar in 1 bericht)

Hopelijk ben ik niemand vergeten.

Na al die uren slapen ben ik nu klaar wakker. Maar gelukkig, ben niet meer misselijk. Ik neem mijn testen wel mee op vakantie denk ik! :)
    Vandaag nog even een boek, puzzelboekje en wat tijdschriften halen. Ga me anders dood vervelen in het vliegtuig! Haha.

7. wonderful

wonderful Niet meer actief

Heey meiden.

@ Lovekees, Wat lief en vooral dat beertje echt leuk.!

@ Inge, Wat erg heel veel sterkte, en een beetje raar maar gefeliciteerd met je vriend. Zijn je taarten gelukt? wat heb je gemaakt?

@ Joyce, Wat erg meid hoop dat alles goed is en dat je zwanger mag worden van een gezonde beeb. veel succes met je wedstijd tog ff wat afleiding.

@ Meid, gelukkig voel je je eigen al beter. Spannend joh op vakantie testen.

@ Iemand die het weet, Wat is pendelen?

De nacht van brabant was super leuk gisteren. heb alweer zin in vanaaf peter van den hurk spannend.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Pendelen doen ze met een ketting. Ze gaan dan vragen stellen over jou wanneer je zwanger word, en of het een jongen of meisje word.
    Precies weet ik het ook niet. Maar op het forum staat een heel stuk over pendelen.

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Joyce, heel erg spannend, ik hoop zo voor je dat alles goed uitpakt. Mag ik vragen wat je hebt dan?, als je het niet wil vertellen is dat ook goed.

Denk aan je maandag

De reden dat ik nog niks tegen mijn man wil zeggen is. Vorige keer dat we zwanger waren, waren we heel erg blij, alleen ging het toen na 4 dgn mis. En hij was erg teleurgesteld, en wil dit niet nogmaals meemaken. Hij vermoed het wel dat het zo is omdat ik nogal raar soms qua reacties uit de hoek kom. Maar we gaan pas woensdag samen een test doen. Dan is er een week voorbij. Het kan dan nog steeds misgaan, alleen is voor hem de eerste crissisfase voorbij.

Ik hou jullie op de hoogte van zijn reactie.

Fijne zaterdag iedereen

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ joyce wat vervelend allemaal, hoop dat het allemaal meevalt

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh vandaar! Nou vind het heel knap van je! Ik hoop dat de baby blijft plakken! Ik duim voor je meid!!

12. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Inge heel veel sterkte! Probeer er toch een fijne verjaardag van te maken morgen!

Joyce ook, hoop dat het uiteindelijk allemaal meevalt voor je!

Ik heb mijn wedstrijd van vanavond afgezegd, ben de hele nacht en dag weer ziek geweest. Vraag me af of dit van de zwangerschap is of toch gewoon een buikgriepje ofzo.
    Hoop in ieder geval vannacht wat te slapen, want heb deze hele week weinig uurtjes geslapen 's nachts en ga me niet fijner voelen van het overdag inhalen...

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik lees later bij, nu weer mijn bed in, waar ik al de hele dag lig.Heb vandaag al 11x overgegeven, kan geeneens water binnenhouden :(. Probeer nu een kopje thee, maar ik ben bang dat ik zo weer mag rennen.

Fijn weekend allemaal en als ikweer kan lees ik jullie bij!

14. hee meiden

dank jullie wel allemaal .

ik heb wel bijgelezen meid ging testen op vakantie

Desinie heeft wedstrijd afgezegd buikgriepje ??

hielkje ook nu snap ik waarom je het niet zegt toch knap !

Ik heb SLE hielkje ;)

nou vanmorgen eerst met een vriendin meegeweest naar hulshorst was dus 6 uur bed uit 7 uur op stal 9 uur in hulshorst ze had met de selectie 181 best netjes ..
    daarna terug naar stal nou mijn proef ging prima ! alleen de rechtergalop wil die niet en dan gaat die fijn in contra over ...en correctie helpt niet
    afijn jury was geen fjordenmens vrees ik ...kreeg een opmerking dat ik lekker met hem in het bos moest gaan rijden ....terwijl eronder stond aanpakken ! succes punten bar bar bar slecht 172 kortom ik ben moe , chago en pff nja wachtende op maandag dan maar
    morgen nog even wat andere paardjes rijden en dan maar op tijd naar huis denk ik morgen niet teveel doen ben wel gebroken zo ...

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieve meiden

hier gaat het goed natuurlijk blijf ik hier lekker meekletsen hoor ben veel te benieuwd hoe het met jullie gaat.

inge wat k*t van je opa we zitten echt in het zelfde schuitje
    mijn opa is nu thuis is heel erg met zijn overleden vrouw bezig dus hij weet echt dat het op is alleen hij is zo sterk

iemand vroeg hoe het met monique gaat, ze is goed ziek ik zal haar even vragen of ik jullie op de hoogte mag houden

hoe gaat het hier met iedereen

liefs dani

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Joyce: sterkte met alles...

Ik had een sinasappel kwarktaart met chocolade, een appeltaart met noten en short bread met caramel gemaakt...verjaardag was erg leuk. en de cadeaus geslaagd.

Opa was weer wat slechter als gister...vandaag met familie uit Oss bij hem geweest. Foto's gemaakt. Heel emotioneel.

Ik heb last van opruimwoedes....apart....

Hoezo is Monique heel erg ziek? Gaat het wel goed met de zwangerschap en het kindje? En hopelijk ook wel goed met Monique???

Ja Dani, we zitten echt in het in hetzelfde schuitje...hoe gaat het met je?

17. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hallo meiden.

@ Joyce, Jammer dat de jury er zo over denkt gelukkig vond je het zelf wel goed gaan.

@ Dani, Ben blij dat het goed met je gaat! Ojee er is toch niets ernstigs met monique of de baby.?

@ Inge, klinkt lekker al die taarten.

Het was gisteren heel leuk bij peter van den hurk we zijn er niet uitgepikt maar wel tarotkaarten laten leggen heel byzonder want alles klopte op een ding na. iig erg leuk om mee temaken. Weet nog niet wat we vandaag gaan doen denk ff naar mijn en zijn ouders verders niet zoveel.

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    toch altijd grappig hoe die kaarten het best wel bij het juiste eind hebben he! ik heb een tijdje geleden ook een kaarten reading laten doen, was errug herkendbaar!

hier lekker rustige zondag, na alle chocola maar ff kalm aan vandaag :)

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden, ik heb te vroeg gejuigt. Haha
    Gisteravond weer flink overgeven en vannacht ook aan de lopende band. Nu voel ik me wel weer aardig. Hopelijk gaat het vannacht beter! En morgen in het vliegtuig helemaal!!

Oh dani, Monique heeft tochh niet iets ernstigs? Hoop ik!!! Gaat t met de baby wel goed?

Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?

Knuffel en xx

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames,

Er was weer een hoop te lezen!

Jeetje Joyce sterkte, dat is schrikken!

Dani: Fijn dat het met jou beter gaat! Oh er is toch niks ernstigs met Monique???

Beterschap voor de meiden die ziekjes zijn!!!

Deel Deze Pagina