goedenavond lady's Meid veel sterkte neem je testen mee haha en indd de zon en twee streepjes mee terug ok ?? Sallie ook nog niet helemaal Fit , sterkte justme ah bah te zoute rollade niet fijn en dan verheug je je er zo op hahah hielkje jij vroeg nog wat ik had is sle Catherina oee was je niet nat geworden dan ? schijnt daar niet ech lekker weer geweest te zijn ! Mijn nichtje Elisa die moet nog een nachtje in het zkh blijven martine mijn schoonzusje dus ook want door de bevalling en de zwaarte ervan is er gedrukt op haar buik en is het schoudblaadje van de kleine meid gebroken , daardoor had ze verhoging dus ze houden haar daar nog even , en martine geeft borstvoeding dus die blijft dan automatisch ook had mijn broertje vanavond aan de telefoon die was heel moe . gin lekker slapen zei die ik zei al geniet ervan komende tijd zul je niet zo heel veel slapen snachts hihi .nou morgen pottie urine numero 2 inleveren en afwachten ..
monique moet veel overgeven ze moet erg rustig aan doen met de beeb is het goed hoop dat ik snel wat van haar hoor hoe gaat het hier meiden ben vandaag weer bij opa geweest ga nu echt zoveel mogelijk inge hoe is het met jou?
@ joyce, nou viel nog wel mee met het weer. Zaterdagmiddag wel een paar droge uurtjes te had en daarna wel een paraplu nodig gehad, maar viel mee met de plassen. Maar op de terug weg in de auto zagen we wel overal ondergelopen weilanden enzo, echt super nat daar in belgie
@ Justme, Dat is dan weer jammer. volgende x beter.! Hoop dat het met monique snel beter gaat.! Ga nu peter r de vries kijken. Morgen lekker een dagje vrij. Ga met me schoonouders mee naar het zkh want me schoonvader(65) krijgt een facelift. Ben erg benieuwd hoe die daar uitkomt hihi. Wel jammer dat ik dan 4 dagen achter elkaar tot 5 moet maarja dat overleven we ook wel weer hihi.
ja mij ook dacht misschien heeft ze het er verkeerd neegezet hah mja .. gelukkig zat je dan in het drogere gedeelte ..hihi
Ik ga mijn best doen joyce! vooral de 2 streepjes. dat zou dan wel het overgeven en de zere borsten verklaren. Haha. Nou ik ga nu lekker slapen meiden. Het word morgen een lange dag! Ik hoop dat ik de nacht zonder overgeven door kom! Mijn keel doet al zo pijn. Net of er iets heel scherps in vast zit. Zal wel door de zuren komen denk ik. Slaap lekker voor straks allemaal. Ik denk dat ik morgen nog wel even een berichtje kom schrijven, anders tot over ong 12 dagen! Knuffel voor jullie allemaal! Xxx
ik denk dat ik wat te laat ben maar meid fijne vakantie ik heb een druk weekend gehad ben nu best moe maar heb vandaag maar 3 kindjes dus valt mee. Dani fijn om te horen dat het welk goed gaat na omstandigheden. Hoe is het nu met je opa inge hoe is het met jou opa verder wel alles bij gelezen maar niet echt onthouden
Wel een leuk weekend karin? Vandaag dan maar een beetje bijkomen als je maar drie kindjes hebt, hopen dat de kindjes er ook een beetje rekening mee houden haha dat zou makkelijk zijn
Goedemorgen meiden. Zo net me schoonvader afgezet vanaaf weer terug ben zo benieuwd is idd best heftig maar dat komt helemaal goed. Meid fijne vakantie geniet ervan.!
spannend wonderful hopen dat alles goed gaat met je schoonvader. voor diegene die vandaag moeten werken werk ze en iedereen die vrij is fijne dag
nou wonderful spannend allemaal zeker wel en gezellig weekend zaterdag bij mijn ouders intocht van sinterklaas gekeken met de pleegkindjes en mijn vader was jarig dus daar gebelven tot laat en zondag middag gingen we met vrienden naar het cafe om de laatste formule 1 race te kijken (vrouwen stonden te kletsen over vanalles en manen waren helemaal gespannen over wie de race/ pool ging winnen) maar dat werd ook weer laat terwijl dat niet de bedoeling was maar wel gezellig. De stagaire komt zo ook dus kan ik wel lekker rustig aan doen ze moet vandaag toch nog wat opdrachten doen dus lekker makkelijk
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier? Meid1987: hele prettige vakantie... Wat sneu zeg voor monique, dat ze zo ziek is, hoop snel dat er verbetering in zit, zo is zwanger zijn toch helemaal niet leuk als je er niet echt van kan genieten.. Dani: hoe is het met jou meid? Karin druk weekend gehad, maar toch gezellig! Een hoop gelezen maar weinig onthouden. Ook hier een druk weekend gehad, hele weekend avonddienst gehad, maar ben echt zo ontzettend moe... Vanavond nog een avonddienst en dan ben ik twee dagen vrij.. Daarna moet ik nog 2 dagen werken en dan heb ik eindelijk weer een weekend vrij, heb drie weekenden gewerkt dus ben er wel weer aan toe.. Heb nu gewoon even een wachtweek dip.. Hoop maar snel dat het 27 November is...
Dank jullie wel meiden! ons vliegtuig heeft nu al vertraging. We vliegen pas om 15:00 uur. Haha Ik ga de zon mee terug nemen!!
hoi dames, ik kwam weer even buurten. Het gaat met mij iets beter. Gelukkig hoefde ik net niet naar t ziekenhuis. maar ben wel heel veel afgevallen. ik ben 170m en weeg nu nog maar 57 kilo en ben nu 20 weken... Dat kan niet goed zijn... Zwanger zijn is voor mij echt niet leuk, maar gelukkig ben ik op de helft. Ik heb niet alles bij kunnen lezen, nog veel nieuwe zwangere hier? Meid, veel plezier op vakantie!!!
Monique ben blij dat het wat beter gaat! Heb je de thee nog geprobeerd? Blijf rustig aan doen meis! Dan komt het allemaal goed met jullie!
Hoi Dames, @meid balen dat je vliegtuig nu al vertraging heeft. @monique, ik hoop dat je toch een beetje gaat opknappen. Ik heb vandaag opnieuw een test gedaan en het mijn man eindelijk verteld dat we zwanger zijn. De test is heel erg duidelijk dus kon niet anders. Zijn reactie was. Ik had niet anders verwacht gezien mijn reactie soms. Zaterdag ben ik hem echt woordelijk aangevlogen over niks. HIj is heel erg blij en nu afwachten of de kleine blijft zitten. Ik mag 16-12 naar de VK. Werk ze voor de gene die werken en fijne dag voor de gene die vrij zijn. Ik ga zo stoppen met werken. Werk op maandag en dinsdag maar een halve dag. Veel liefs
hoi meiden wil vast heel voorzichtig een blij nieuwtje vertellen maar is helaas nog niet zeker. Heb gister vast een testje gedaan en die gaf een hele lichte streep aan. Morgen ga ik weer testen dus hoop dat die donkerder word. Tot nu toe gaan we nog nergens echt vanuit willen nog ff afwachten maar kon het niet meer voor me houden. we wachten in spanning af