nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dames, spannend hoor! hopen dat de streepjes duidelijk zijn en dat de babys blijven plakken!

Tuurlijk heb ik alles geprobeerd, maar ik kotste echt alles uit, heb 2 dagen neits kunnen eten en drinken, dus ja dat is moeilijk

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje monique wat heftig veel sterkte en hoop dat je je snel beter gaat voelen

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi Angela,

Al vast een klein beetje gefeliciteerd, hoop dat hij donkerder wordt.

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Durf het er nu wel bij te zetten

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen alllemaal!

Monique, wat heftig joh, hopen voor jou dat het beter wordt!

Tweety, whaa spannend! Leuk joh! Heb je er een foto van gemaakt?

Hielkje, lekker vanmiddag vrij! En het zal wel een opluchting zijn om het verteld te hebben of niet?! Ik zou het echt niet voor me kunnen houden hoor!

Meid, dat schiet lekker op dan, nu al vertraging, maar dan kan je misschien wel beetje beter slapen onderweg! Hoe voel je je ondertussen?

Wonderful, succes met schoonpa! Raar idee als je iemand "heel"heenbrengt terwijl je weet dat hij zich straks rot zal voelen....

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

@ Monique: Zo dat is heftig ja hoop dat het snel beter met je gaat.!

@ Meid, Dat is niet fijn vertraging maja als je daar eenmaal bent ben je dat alweer vergeten joh haha geniet ervan.! en die zon en 2 dikke strepen niet vergeten he Hihi.

@ Hielkje, Ow wat leuk dat je het verteld hebt nu en een vette streep nogmaals gefeliciteerd.!

@ Tweety, Spannend.... Ben ook wel benieuwd naar een foto. toch alvast een beetje gefeliciteerd.!

Het zwangere lijstje word echt al groot hoop dat ik er mezelf ook snel mag bij plaatsen mss over een paar dagen hihi ga ik niet vanuit hoor heb nergens last van ja ben heel veel moe maar dat heb ik al veel langer.

Ben net gebeld en met schoonvaders is alles goed gegaan kan niet wachten tot ik hem straks kan zien. Me schoonmoeder zei al maak hem straks maar niet aant lachen anders scheurt dalijk alles uit whahaha ik zeg ofdat dat gaat lukken weet ik niet haha.

Me vriendje komt zo gezellig thuis eten daarna ga ik ff een dutje doen want ben hartstikke moe.

7. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Spannend Wonderful! Ben benieuwd naar het verschil, lijkt me heel apart!

Tweety: Alvast een beetje gefeliciteerd dan, een streep is een streep, nu maar hopen dat hij blijft plakken!

Hielkje: Super dat je het nu kon vertellen, van harte gefeliciteerd met jullie geluk!

Meid: misschien lees je het nog snel, heel veel plezier op vakantie!

Monique: beterschap!

Ik ben nog steeds een wrak helaas en anderen die bij ons op stal rond lopen beginnen nu toch wel vermoedens te krijgen waarom ik er steeds niet ben...
    Ik heb al ruim een week 's nachts niet kunnen slapen, rond 12 uur wordt ik wakker met hevige pijnen in mijn buik, ik kan er dan ook echt niet aankomen, vooral links is heel gevoelig en dat maakt me stiekem toch wel een beetje bang dat het kindje niet ingedaald is naar de baarmoeder. Maar misschien moet ik die spoken ook maar gewoon loslaten!
    's nachts en 's ochtend geef ik ook voortdurend over en ik durf overdag daardoor ook niet aan eten te denken. Het amper slapen en weinig eten eist gewoon echt zijn tol nu, ik merk dat mijn medicatie het gewoon helemaal niet meer bij kan houden en vaak geef ik ze ook al meteen over. Ik ben benieuwd wat de internist hier woensdag aan kan doen. Ik zou in ieder geval al wel snel doorverwezen worden naar de gyn aangezien ik steeds die hevige pijnen heb, dus we wachten even af!

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeetje Desini, wat heftig.

Is het niet een idee om het op stal gewoon te vertellen? Ik snap dat het heel vroeg is en dat je bangbent dat er een kans is dat het mis is, maar dan heb je wel de meiden om je heen om je te steunen!

Als ik jou was zou ik je eigen gevoel blijven volgen, als het zo veel pijn doet en jij maakt jezorgen zou ik naar de verloskundige ofHA gaan, gewoon zeuren je gevoel houdt je niet vaak voor de gek!

Sterkte ermee, lijkt me moeilijk!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja ik voel me gelukkig stukken beter! Vannacht lekker geslapen. Gelukkig niet meer overgeven! Over een half uur kunnen we naar het vliegtuig! Gelukkig maar. Heb nu lang genoeg op Schiphol gelopen haha.

Streepje is streepje Angela! Gefeliciteerd! Super zeg! Ben blij voor je meis! :)

Nou ik denk dat dit dan echt mijn laatste berichtje is. Haha.

Tot volgende week meiden!

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    ByeBye, zwaaizwaai! (flauw he;))

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Is er toch nog iemand die ons komt uitzwaaien :) haha

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meiden bedankt alvast voor de felicitaties morgen ga ik nog een keer testen en als die donkerder is doe ik ook de clear blue met indicator vind het zo spannend.Heb nog geen foto maar als ik met de clear blue test maak ik daar een foto van.

Moest net met een vriendin naar het ziekenhuis(rond middageten) normaal denk ik dan van laat eten maar zitten, maar was de hele ochtend al misselijk een weeïg dus dacht neem maar brood mee. Dus ik zeg tegen haar joh heb jij brood mee ik wel namelijk ben beetje weeïg vanochtend. Ooo zegt ze dat klinkt als..... Ik zeg ja als wat nee joh zegt ze je bent toch niet zwanger?? eeeehhhhh nee hoor, maar uiteindelijk kon ik het niet meer voor me houden dus ik zei wat ik voelde en last van had ze zegt jij bent echt wel zwanger.

meiden ik hou jullie op de hoogte

@meid hele fijne vakantie geniet ervan(misschien wel een van de laatste met z'n tweetjes)

@desini, probeer zoveel mogelijk rust te houden en te luisteren naar je eigen lichaam en gevoel.

@wonderful, hopen dat alles snel geneest bij je schoonvader

13. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Sallie: Vertellen op stal gaat helaas niet. Paardenwereldje is helaas niet zo gemoedelijk en wij huren een gedeelte stallen op een groot bedrijf en daar staan dus ook anderen. Er zit daar 1 rotte appel tussen en zodra die het hoort weet meteen iedereen in het wereldje het, maar ik denk niet dat ik tot 3 maanden wacht!

14. wonderful

@ Desini, Jeetje das wel balen dat je zoveel pijn hebt en niet goed slaapt. hoop dat je je snel beter voelt en idd wat de andere al zeggen luister naar je eigen lichaam en gevoel.

@ Tweety, Haha ik snap dat wel dat je het dan niet voor je kunt houden hoor. iig leuk dat je het al aan iemand hebt kunnen vertellen.

Nou ik kom net uit bed gekropen heb lekker geslapen maar of het echt heeft geholpen weet ik niet. Ga nu aan me eten beginnen schoonmoeders eet ook mee anders is ze zo alleen vandaag.

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Desini, echt balen dat je zo veel pijn in je buik hebt. Ik zou ook zeker naar je lichaam luisteren en een afspraak maken bij huisarts of verloskundige.

Ik belde vandaag de huisarts om het te melden, en die vroeg hoe het ging, en melde van mijn rug pijn, en het was meteen de vraag heb je het gemeld aan de verloskundige en wat zei die. Ik moet het nog even aankijken, maar als het bij jou zo erg is moet je echt bellen. Al is het alleen voor je eigen gemoedsrust. Dit is namelijk niet gezond.

Veel liefs Hielkje

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Desini: nou dan snap ik het ja, vervelend joh. Heb in het verleden ook wel gemerkt dat er in de paardenwereldveel gel*ld wordt!

@ Tweety, leuk dat je het aan je vriendin heb kunnen vertellen. Dan is het toch wat meer gedeeld!

@ Wonderful: Is het echt zo dat je normaal ook echt zo moe ben als nu? Of zou het een teken kunnen zijn...?

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    #4197 LIX, 15 nov 2010
    Laatst bewerkt: 15 nov 2010
    Hey meiden...

Monique: wat balen dat je je nog steeds zo rot voelt meid! Ik duim voor je dat het nog beter wordt...
    Angela: Gefeliciteerd
    Hielkje: Fijn dat het nu definitief is en je het met je partner kan delen!
    Lisa: Wat een gedoe zeg met je neef (of was het nou broer? sorry...)

Voor de rest weet ik ff niet meer wat ik heb gelezen...sorry

Ik heb zo'n rotdag. Ben ontzettend aan het huilen vandaag...veel gezeik en discussie met het zkh waar m`n opa ligt. Hij had thuis altijd medicijnen om `m wat rustig te houden. Het is nogal een zenuwpees. En nu staan die medicijnen op zo nodig. Slaapmedicatie had ie altijd 20 mg, nu krijgt ie 10mg. Elke dag moet ie zeuren en vragen en dat levert voor hem veel stress op. Plus dat ie nu zelf gaat goochelen met zn medicijnen, omdat ie het niet krijgt. Ik belde vanmorgen om te vragen hoe het ging. Kreeg ik geen info! Want ik sta niet als contactpersoon! Al die tijd kreeg ik gewoon te horen hoe het ging enzo...Nog veel meer dingen waar ik vandaag discussie om heb gehad met het zkh en ook nog gezeik gehad met de bank...
    Gisteravond was ik ookal ontzettend obstinaat...zonder duidelijk reden....weet niet wat er met me aan de hand is.

Ken mezelf ff niet...nu zit ik ook alleen maar weer te huilen....wat een gezeik en vanavond moet ik lesgeven, terwijl we (mn pa en ik) met het bestuur overhoop liggen. Ze bemoeien zich met hoe wij les moeten geven. Terwijl wij de opleiding hebben gedaan, de kennis hebben en weten hoe het moet. Maar zij gaan ff zeggen dat we het 'luchtiger' moeten geven de cursus...ja, en dan krijgen we straks controle en zijn we ons instructeurschap kwijt...
    M`n pa heeft een pittige mail gestuurd afgelopen week en niemand heeft gereageerd...ik zie zo tegen vanavond op

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Jeetje Inge, wat een gedoe allemaal kan me voorstellen dat je daar verdrietig van word.
    Hoop dat het bij de les vanavond goed gaat, gelukkig ben je samen met je vader.

suc6 en sterkte met alles

19. wonderful

@ Inge, Wat erg zeg snap dat je daar erg verdrietig van word. Hoop voor je dat het vanavond goed gaat.

@ sallie, Nou nee niet zo moe als normaal maar wel zo moe als voor me ongi dan ben ik echt altijd heel moe heb ik hoofdpijn rugpijn en last van me buik en ook chachie gewoon niet te genieten dus whaha. dus denk dat mij ongi er gewoon aan zit te komen. wat ik natuurlijk niet hoop.!

Zo dames de tijd is daar ga me schoonpa bezoeken ben zo benieuwd maar dat had ik al gezegd he hahaha ja het is ook geen alledaags ding he hihi. Ik laat jullie weten of het geholpen heeft en het er een beetje fatsoenlijk uit ziet voor zover we dat nu kunnen zien dan.

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Inge, wat erg zeg! Maar het zh kan toch niet zomaar zijn medicatie aanpassen?! Kan je niet proberen of de arts die de dosering in eerste instantie voor je opa had bepaald contact op wil nemen met het zh?! Het is niet niks wat je allemaal meemaakt dus logisch dat je niet lekker in je vel zit! Sterkte....

@ Wonderful: Ik hoop het ook niet voor je! Ik denk dat je posi gaat testen :). Ben benieuwd hoe schoonvaders eruit ziet ;)

Deel Deze Pagina