heey dames alle kinderen zijn weer naar huis dus ben weer lekker vrij tweety al voorzichtig een beetje gefeliciteerd en hopen dat je morgen een dikke streep hebt wonderful wat spannend en ben heel benieuwd hoe je schoonvader er uit ziet inge wat vervelend dat je je zo rot voelt hopen dat het snel beter gaat en misschien heeft het wel wat te betekenen (zwanger?)
Inge: heel veel sterkte, ik snap heel goed dat je je zo rot voelt nu en eigenlijk zijn dit van die dagen dat je gewoon even de tijd moet nemen om lekker uit te janken! Bel een vriendin, zet Sex and te City op, een doos tissues op tafel, een liter ijs met een lepel en lekker alle emoties eruit gooien! En dan maar duimen dat je inderdaad een positieve test hebt over een paar dagen zoals Karinikke al zei
@ Inge, ik snap heel erg duidelijk je gevoel, wat misschien een mogelijkheid is om via zijn huisarts deze tabl voor te laten schrijven, zodat hij zelf deze medicatie kan beheren. Dit gebeurt wel vaker. Ik ben nu op dit moment ook heel erg huilerig en emotioneel dat ik soms echt uit me vel kan schieten. Ik hoop voor jou dat dit mag uitpakken in een positieve test. Maar we wachten nog maar heel even af. Iedereen die heeft gereageerd heel erg bedankt voor de felicitaties. Fijne avond verder en tot morgen. Ik mag morgen eerst naar cursus, dus tot later morgenmiddag Veel liefs Hielkje
he meiden, wat allemaal gedoe en slecht nieuws! bah hoor en allemaal heel veel sterkte! voor het lichtpuntje tweety: alvast een heel klein beetje gefeliciteerd!! hier alles rustig, de dagen voor mijn ei waren de laatste ronde erg relaxed dus daar ga ik deze keer ook vanuit. de stress komt later wel....
pff ik moet wel zeggen dat ik een beetje jarloers word als ik al die zwangerschapsbanners zie als ik alles aan het bijlezen ben. hoop dat ik er ook snel een mag plaatsen sorry voor het ego bericht
Is toch logisch Karin! Wanneer kan jij ook alweer testen? Dan leven we nog even extra met je mee! . Wie weet heeft Daantje86 gelijk!
tweety gefeliciteerd hoop dat je morgen een knal test hebt!! dat je beeeb mag blijven plakken. hielkje gefeliciteerd hoop ook dat je beeb mag blijven plakken!! wij kunnen het bijna niet stil houden val niet mee volgende week echo denken dat we dan vertellen ben namelijk die zaterdag jarig
@ Sallie & Karinikke, jah dat hoop ik ook als ik niet ongi word testen wij zaterdag erg spannend deze dagen zo. Schoonpa ziet er erg goed uit had dit zo niet verwacht echt erg mooi geworden. @ Karinikke, ja dat snap ik wel ik word er ook een beetje jarloers van dat noemen we gezonde jaloezie Haha. @ Lovekees, Dat is wel erg leuk om op je verjaardag te vertellen. Ik hoop dat ik dat ook kan doen 17 Dec. haha nog ff afwachten.
@ angela, wat super! alvast voorzichtig gefeliciteerd, ik ben benieuwd naar je test morgen! @desini, ik zou toch echt even goed ernaar laten kijken hoor, lijkt mij niet normaal die buikpijn @meid, een hele fijne vakantie en hopelijk met 2 streepjes terug @inge, wat rottig voor je opa en ook van die cursus. Ik hoop dat je snel weer wat beter in je vel zit @monique, ik hoop dat het snel beter gaat, want nu ben je wel echt veel te licht, sterkte. @karin, ik ben ook jaloers hoor....
het wordt dus weer spannend hierzo! ik ga weer duimen hoor! vanavond ff dipje ofzo, heel raar. eigenlijk niets aan de hand en toch sneu spelen wel een hoop dingen, misschien telt het allemaal ff op ofzo. vandaag weer een collega zwanger, echt enorm blij voor haar maar voelt toch raar, denk jaloezie maar ja, daar hebben we hier allemaal wel eens last van denk ik.....
dat is gezonde jaloezie justme en daar heeft iedereen wel last van hoor is niks om je voor te schamen
thanks tweet, lees het hier inderdaad wel vaker. is ook heel begrijpelijk, je wilt het graag he.... gaat momenteel van alles mis enzo dus dat maakt het allemaal niet makkelijker zeg maar. give it some time en ik zie het weer helemaal zonnig hoor!
soms heb je momenten dan komt alles tegelijk en zie je het ff niet meer zitten. maar idd ff de tijd geven en dan komt het weer goed. Als je iets wilt delen mag je mij altijd een bptje sturen hoor
thanks! maar gaat hopelijk vast snel weer beter. ga nu eerst lekker slapen en dan ziet het er morgen vast wel wat zonniger uit! slaap lekker voor straks!
Goede avond Heb het de laatste tijd erg druk dus heb heel wat bij te lezen: @Dani: Wat onwijs klote zeg. Wel positief dat alles er goed uit zag. Ik hoop dat je snel weer zwanger zal zijn en dan van een plak beeb. @Sallie: Lief is weg voor werk dus wij staan op pauze. @Rexie: welkom hier een gefeliciteerd. @Wonderfull: Voel je je al beter? Huis met 4 verdiepingen .... Jezus, zal wel een kast van een huis zijn. @Lisa: Jeetje, dat zal een beste klap geweest zijn zeg. Helemaal top dat het goed gaat met de beeb @Lovekees: Gecondoleerd en nog ff geduld en dan mogen jullie beebje gluren, hopelijk zit alles goed. Wat een lieve reacties van je ouders. @Inge: Gefeliciteerd met je vriend. @Joyce: Hopelijk zal het allemaal mee vallen. Wat heftig dat het kindje nu al wat gebroken heeft, hopelijk is het snel genezen. @Hielkje: Gefeliciteerd meis, hopelijk ben je zwanger van een plak beeb. @Tweety: Spannend hoor, hopelijk is je test positief. Ik lees net van wel, hopelijk word hij nu alleen maar duidelijker Mijn OD is gearriveerd en dat kon ook niet anders aangezien we nog steeds op pauze staan, op naar de volgende en hopelijk laatste OD of een kortere ronden en dan nog 2 OD's, ik heb het er voor over. @Mendy: Hopelijk is de voorgevoel van je vriend goed, zou wel tof zijn he. @Meid: Lekker hoor vakantie. Ik had de afgelopen ronde trouwens mega pijnlijke borsten, ik werd er op een nacht zelfs wakker van. Had ik nog nooit gehad dus vond het wel heel bijzonder. Kan dat weer op mijn lijstje voor mijn echte ronde. Jij ook al een groot huis, we hebben een paar wel gestelde dames hier.. @Poeh: welkom hier, hopelijk zal je snel zwanger zijn. @Muis: ik zie je kaartje niet, je vind de juiste link bij: Rechter menu -> sharing -> homepage setup en dan bovenaan. @Monique: Balen dat je niet kan genieten van je zwangerschap, hopelijk zal je je snel beter voelen en aansterken want het is idd niet veel voor 170 @Desini: Hopelijk is het alleen maar bande pijn of zo en ga je je verder snel weer beter slapen want dit is ook niks. Justme: Hier ook regelmatig gezonde jaloezie, ik wil ook zo graag. Het is af en toe gewoon zooo frustrerend dat het gewoon niet kan. Hopelijk is het snel raak als we weer een NOD hebben. zooooooooo Ik ben weer bij, was wel ff lezen zeg. Stelletje klets kousen
Zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Hielkje- 34 jaar - 3e ronde - ?? NOD: Muis27 - NOD 6 november - 3e ronde - 27 jaar Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar Tweety25 - NOD 17 november -3e ronde- 25 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar IngeG - Nod 21 november - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Kleindraakje - NOD ? - ? ronde - 22 jaar Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar dani26 - Nod? - 8e ronde - 26 jaar
@ikke sorry was ff vergeten dat jullie op pauze staan, hoop dat het snel raak is voor jullie. Komt je vriend snel terug?