nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej Ikke!

Zo jij had weer wat te lezen zeg! Leuk dat je toch op iedereen reageert....

Doet je vriend net zoiets als die van mij?! ;). Dat hij voor zijn werk weg is...

@ Justme: morgen zal alles wel weer zonniger lijken, dat is vaak zo. Ik vind tenminste dat alles 's avonds altijd erger lijkt!

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Duurt nog ongeveer nog 1 1/2 maand :(

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Hmm, dat hou ik liever voor mijzelf ;)

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    jeetje dat duurd nog ff, met de feestdagen is hij wel thuis?

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Sallie: hoe weet jij dat moi ook pendeld? Ik zou nog wel eens iemand willen vragen maar zij staat niet in de lijst..

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ja :D:D:D
    Dat is tenminste iets

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    dat is wel een fijn vooruitzicht,worden jullie feestdagen;)

ik zou er niet aan moeten denken, mankief was vanavon weg en zou uiterlijk 23.00uur thuis zijn belt net dat het wel bijna uur later word:(:x vind dit al niks laat staan als hij maanden van huis is. Begrijp me goed is niet erg dat hij avondje weg is maar wel dat het zo laat word dat ik nu alleen in een veels te groot bed lig

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Idd een heel fijn vooruitzicht.
    En ik snap het volledig hoor, hou je mannetje maar lekker bij je... Is veel gezelliger. Zal straks wel vechten worden om de dekens :p

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou idd dat is elke avond vechten daar heb jij dan weer geen last van;)
    maar ik ga nu slapen ben het best heel zat

welterusten alvast

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Truste tweety

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Truste Tweety!

Het went wel hoor, als ze wat vaker wegzijn. Alleen lang is nooit echt leuk, zijn genoeg momenten dat je dan even samen had willen zijn.

Of zoals Ikke een kind wil hihi.

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dan is het idd wel handig als lief thuis is ;)
    Soms is het moeilijk maar ik probeer er niet zo veel stil bij te staan.

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Nee, daar word je ook niet vrolijker van :). Ach, een kantoorpikje is ook niet alles, als hij iedere dag om 6 uur een bord boerenkool met unoxworst verwacht wanneer hij thuis komt met zijn aktetas... ;)

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    OP dit moment zou ik ervoor tekenen was het niet dat lief dan dood ongelukkig word dus ik hou maar ff geduld ;)

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja, maar dat is ook maar een momentopname ;). Ik zou er niet blij van worden, hou ook wel van mijn vrijheid en af en toe alleen zijn...

Ik ga lekker naar bed! Morgen nog ziek thuis maar een beetje ritme erin kan geen kwaad..

Truste!

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Truste meis, is voor mij ook hoog tijd aangezien hier de verkoudheid ook goed is toegeslagen. tot laters.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Laters ;). En beterschap met je snot...

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou meiden heb zojuist getest. de test van kids en zwanger geeft licht positief aan toen de clear blue gedaan en die geeft aan niet zwanger. Nou ja dan maar wachten op me ongi helaas

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties...m`n temp was vanmorgen 37.1 Volgens mij is ie nog nooit zo hoog geweest en dat op 8DPO....hmmmm
    We zijn niet bewust bezig geweest met zwanger worden. Hou m`n temp alleen bij om te weten wanneer ik ongi kan worden. Vind dat niets, die onzekerheid wanneer het komt aangezien ik in een wit uniform loop haha
    M`n les ging gister super goed. En het bestuur heeft alleen gezegd dat we mnet elkaar om de tafel moeten omdat dit niet werkt. Daar waren mijn pa en ik het wel mee eens...zie er wel tegenop. Maar misschien gaat m`n pa alleen naar die vergadering. We zien wel...

Angela: balen dat de clear blue 'niet zwanger' zegt. Was het die met tijdsindicator? Het schijnt dat die zonder tijdsindicatie wat minder gevoelig is...dus dan is er mss nog hoop voor je.

Die jaloezie, die herken ik wel. Dan denk ik; verdorrie, waarom gaat het bij zoveel mensen goed en dan juist bij mij fout. Maar; ik gun het jullie allemaal hoor! Een goede zwangerschap. Ik gun NIEMAND dat wat Dani en ik hebben meegemaakt!

Na 10 uur ga ik het zkh weer bellen, om te vragen of het nu goe geregeld is. We kunnen opa niet zelf zn medicatie in beheer geven, want hij gaat hamsteren en goochelen. Da's helemaal niets. Ik hoop dat die verpleegkundige die ik gister heb gesproken een beetje dr ebst doet om het allemaal te regelen.

Ik voelde me gister na de les al een stuk beter, en vandaag lijk ik me ook redelijk stabiel te voelen. Heb wel heel veel last van brandend maagzuur :-s
    Ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben. Vorige keer voelde ik duidelijk m`n baarmoeder 'ontwikkelen'. Gekke soort kramp. Nu voel ik eigenlijk niets....We wachten wel af...

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik heb die met indicator gedaan, vind het heel vreemd

Deel Deze Pagina