jammer muis! maar inderdaad liever ongi worden dan wachten om niks! succes in de volgende ronde hier vandaag eindelijk een dik positieve ovutest! Mijn ei komt dus een stuk later dan gedacht?!
Even een vraagje, als ik nu een positieve ovulatietest heb, wanneer is dat mn eisprong? Morgen? of eerder/later
Hoi allemaal, @ Tweety, vreemd joh! Heb je een foto van de gewone streepjestest? Vanmorgen met mijn moeder naar het ziekehuis onverwacht. Ze was in juli aan haar baarmoeder geopereerd, die moest eruit gehaald worden. Nu had ze steeds zo'n pijn, maar dacht dat ze net als ik buikgriep had. Maar vanmorgen was het zo erg dat ze het ziekenhuis had gebeld en meteen moest komen. Twee en een haf uur later na heel wat onderzoeken mocht ze weer naar huis. Er zat een kleine ontsteking, maar die moest vanzelf overgaan. Ze moest contact opnemen als haar koorts meer dan 38,5 was. Bleek dat ze die in het ziekenhuis niet hadden opgenomen (ik was niet in de onderzoekskamer). en jahoor, thuis, 38,7. Dus zij weer bellen want ik was net thuis. Ik woon paar blokken verderop. Moest ze opgenomen worden. Gelukkig was mijn zusje wakker na haar late dienst en kon die haar brengen. Mijn dagje half-ziek-nog-even-uitrusten liep dus wat anders en ik voel nu ook wel dat ik nog niet top ben. Net mijn werk voor morgen gebeld en die wilden juist dat ik thius bleef, omdat ze kwakkelen willen voorkomen. Dat was toch wel een opluchting eigenlijk, nu kan ik morgen nog even rustig doen...
@ Muis, jammer joh! Maar wel weer een nieuwe start! @Catharina, sorry, weet niks van ovutesten! @ Inge, fijn dat het wat beter gaat. Ik denk dat je misschien toch zwanger zou kunnen zijn hoor.. Denk je dat je een testje durft te wagen?
hoi sallie wat vervelend allemaal gelukkig kun je morgennog even uitrusten en dan ben je straks weer helemaal goed beter
nou alle hoop is vervlogen ben vanmiddag ongi geworden, helaas snap nog steeds niks van die testen, die neem ik dus ook niet meer. @sallie, balen joh van je dag rustig aan doen. Hoop dat je moeder snel weer opknapt
waren dat zwanger en kids testen tweety? Kan natuurlijk ook dat je wel zwanger was maar al heel snel misgegaan is?
Hoi Dames, Wat is er een hoop gekletst. @Angela, wat jammer dat je toch ongi bent geworden. Het was zo fijn geweest als het wel was gelukt. @Inge, Spannend wat er nu allemaal met je gebeurt. Verder veel gelezen maar helaas niet echt blijven hangen.
@hielkje, ik ben helaas al ongi geworden @catharina, ja waren de tests van zwanger en kids. ja dat zou ook nog kunnen dat het heel snel is mis gegaan ik zou het echt niet weten. op naar de volgende ronde
Hallo dames, Tweety: balen zeg van je ongi en niet te verklaren test... Heb even vluchtig gelezen en niets onthouden.. Me zussie is vandaag opgenomen met een acute blindedarmonsteking.. Ben nu net terug uit het ZH als het goed is word ze zo geopereerd.. Net even der hond opgehaald want die zat al de hele dag alleen dus die heb ik nu hier bivakkeren.. Vinden me poezels leuk, ahum... Rare dag, had zoveel plannen niets van gekomen.. Morgen mag ze naar huis als alles goed is en gaan we der even flink verwennen..
Ja ik hoop ook dat ze snel opknapt... Het was me het dagje wel, hoop snel te horen dat alles goed gegaan is, ze is zelf echt reuze zenuwachtig het is der eerste echte operatie...
Sallie en Mendy: Heel veel succes met jullie moeder en zus. Wat een hoop ziekenhuisopnames zijn er hier toch de laatste tijd, ik hoop dat dat nu toch even ophoudt hoor! Angela: wat jammer dat je toch ongi bent geworden en heel apart dat de test eerst wel positief was, misschien toch een vroege mk? De rest is niet zo goed blijven hangen. Ik voel me vandaag een stuk beter, vannacht 2 keer wakker geworden maar zonder erg pijn en ik viel meteen weer in slaap, heerlijk. En vanmorgen heb ik liggend wat crackers gegeten en een half uur later ben ik pas uit bed gegaan. Het koste me veel moeite om het binnen te krijgen maar ik stapte een stuk fijner uit bed daarna! Heb zelfs gewoon 5 paarden kunnen rijden! Nu wel echt kapot en weer wat misselijk, maar we gaan de goede kant op. De huisarts zei dat die hevige steken ook goed van mijn darmen af konden komen aangezien hij toch ook wel vermoedde dat ik een buikgriepje had en niet alleen zwangerschaps kwaaltjes. Ik heb darmpijnen echter altijd anders ervaren en hij wilde toch ook wel dat de gyn er snel naar zou kijken gezien de plek van de pijn. Morgen naar de internist, die gaat me weer helpen goed ingesteld te raken op mijn medicatie, dat zal al een opluchting zijn. En dan meteen een afspraak met de gyn maken.
Jeetje mendy, wat rottig voor je zusje! Ik heb het zelf ook gehad toen ik jong was dus ik weet hoe pijnlijk het kan zijn. Veel beterschap voor haar!
Goede avond @Inge: In welke vorm slik jij monniks peper en wat voor dosis? Blij te horen dat je je iets beter gaat voelen. @Muis: balen van de ongi maar je weet idd wel waar je aan toe bent. Ben nog steeds nieuwsgierig naar je kaartje, ga je die in je handtekening zetten? @Catharina: Beter van die posi ovu test, hopelijk zullen jullie raak schieten. @Sallie: vervelend voor je moeder, gaat het al wat beter? En met jou? Wel lekker dat je nog een dagje thuis mocht blijven. @Tweety: Wat vreemd van die testen zeg, gelukkig gaf die CB niet zwanger aan want anders zou je nu helemaal in de war zijn. @Mendy: dat zou wel ff schrikken zijn geweest. Gelukkig kunnen ze dat snel verhelpen en hopelijk voelt je zus zich snel weer beter. @Desini: gelukkig voel je je weer wat beter, hopelijk was het idd een griepje en is alles goed met je beeb
tweety jammer op naar de volgende ronde mendy dat is vervelend hoop dat je zus snel weer opknapt hier begint de misselijk ook al een beetje hoop dat bij beetje blijft merkt dat ik gauwer moe ben nog een klein weekje dan echo heb er zin in kunnen we kijken hoe ver we zijn