Dat kan ik me helemaal voorstellen wonderful @monique, jij ook gefeliciteerd met je goede echo! En een meisje!! super leuk!
Jaaa Wonderfull Gefeliciteerd Super meid..Ik had al zo'n vermoeden met jou klachten ik heb net bij de Etos een zwangersschapsdoos opgehaald van felicitas, zitten echt leuke dingen in! Dani hoe is het met je meid?
@wonderful: ja ik ken t gevoel, ik heb t vandaag ook, na die echo van gister haha. tuurlijk, hij zal door t dolle zijn! @misslisa: ik heb ook even niets van dani gehoord, haar opa ligt op sterven, weet niet of ze dat hier gezegd heeft, maar daar is ze nu heel vaak. Ja, die doos is echt leuk he!? @catharina: dank je wel!
Ja dat had ze inderdaad gezegt, vannacht zou zij bij haar opa blijven toch? Ja hij is echt leuk, ik had er niet zoveel van verwacht maar zitten mooie spulletjes in..Krijg ik helemaal de baby-kriebels van haha!
Hoi Wonderfull, gefeliciteerd met de zwangerschap, hopen dat het een plakbaby is. Geniet van dit bijzondere moment @ monique gefeliciteerd met je toekomstige dochter
@hielkje, dank je wel! hoe voel jij je? veel klachten? Besef je t al een beetje? @misslisa: wij hebben ook de gratis doos van babydump, is ook erg leuk!
Ja die hebben wij ook, alleen vond ik die best tegenvallen! oh jij kan nu gewoon lekker meisjes-spulletjes shoppen Leuk leuk leuk!!!! Ik kan niet wachten haha
ja maar nu ga ik toch weer twijfelen, heeft ze t wel goed gezien enzo. Ik maak mezelf dan weer helemaal gek. Maar 30 december hebben we de pretecho dus dan weer ff checken. Maar ik kijk elke keer naar de dvd die we hebben en er zijn echt geen sporen van een jongensgeslachtje.
Ja dat geloof ik best hoor dat je toch nog twijfeld, zou ik ook hebben! Maar ik denk dat je best op zo'n mevrouw kan vertrouwen!
ja precies, dat moet ik ook doen. Moet t ook nog ff beseffen zeg maar, was zo op jongens ingesteld. Niet op jurkjes enzo haha.
Haha ja dat komt me bekend voor, wij denken ook echt dat het een jongen wordt Maar kan natuurlijk ook zo een meisje zijn dat blijkt maar weer haha
ja je weet t niet!Misschien heeft jullie gevoel t wel goed! Ben echt benieuwd. Moeilijk he, t wachten... Pfff.
@ monique, ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik zo snel na een VMK, weer zwanger ben. Ben ook niet een van de jongste meer. Wij willen ook heel erg graag weten wat het wordt. Het blijft toch spannend. Ik voel me eigenlijk heel erg goed, ben alleen ontzettend moe. @Misslisa, wil jij eigenlijk weten wat het gaat worden?
Hey meiden... Ben uiteraard heel erg blij voor jullie allemaal...maar heb wel een beetje last van jaloezie...sorry Heb nog steeds spotting en ook aardig wat onderbuikpijn...ik durf gewoon niet te hopen op een zwangerschap...Ik wil het pas weten als ik de 5wkn gepasseerd ben, dan ben ik het punt waar het de vorige keer mis ging voorbij....
Hielkje: Ja wij hebben besloten het wel te weten! Het wachten duurt inderdaad lang Monique! Nu nog iets langer dan een maandje en dan weten wij het ook Ik kan het me heel goed voorstellen Inge, ik snap ook dat je die 5 weken voorbij wilt zijn. dat had ik met de 8 weken( daar ging het vorige keer bij mij mis). Het is gewoon even afwachten, en dat wachten is het allermoeilijkste..
@inge: ik snap je helemaal hoor, dat is ook helemaal niet erg! je zit ook in een rotsituatie. En dan hoor je onze verhalen ook nog. vind ik ook wel moeilijk, om te vertellen dan, maar ja, je moet positief blijven, het gaat een keer lukken! @hielkje: okay, ja ik weet niet echt hoe oud je bent, maar ik snap dat je t heeel graag wilt. Heerlijk toch dat je na die vmk weer snel zwanger werd. Daar moet je van genieten! En kan me voorstellen dat je graag wilt weten wat t wordt hoor hihi.
@ Monique, ik ben 34, ben de oudste van ons allemaal volgens mij. Maar dat geeft totaal niet, vindt dit zo ontzettend gezellig om het met iedereen er over te kunnen hebben om zwanger te zijn of te proberen het te worden, dat leeftijd totaal geen punt moet zijn. Iedereen zit in de zelfde situatie. @Inge, ik snap je heel erg goed, ik zou ook willen wachten, maar wel heel erg spannend hoe dit nu gaat. Ik wens iedereen een hele fijne avond. Ga vanavond naar mijn moeder toe en zusje Zusje weet het al want onze cyclusen liepen gelijk, zij met de pil en ik dan zonder, dus die belde van de week of OPOE (menstruatie zoals wij dat thuis noemen) is langs gekomen. Mijn moeder weet het nog niet, die wil het niet weten, maar pas als we een echo hebben gehad en het hartje klopt. Wel moeilijk maar is niet anders. Dus alsnog fijne avond en tot morgen
Gefeliciteerd wonderfull! Kan me het gevoel van Inge helemaal voorstellen.. Ook hier een klein beetje jaloezie te proeven hoor, ik wil ook zo graag... Zo werkdag weer overleefd, een hoop dingen moeten regelen en was niet vooruit te branden, ben zo moe, iedereen op werk had last van een herfstdip, ga in ieder geval heel vroeg naar bed vanavond..
zo meiden moest weer veel bijlezen. Dacht vanmiddag te gaan sporten, maar manlief gooide roet in het eten. Hij belde vanochtend of ik de huisarts voor hem wilde bellen voor morgenochtend(hij heeft al ruim 3weken last van zijn rug en nu uitstralingen naar zijn arm en soms iets naar zijn been) is de huisarts er morgen niet maar hij kon vandaag nog terecht. Dus ben ik vanmiddag hem op zijn werk wezen halen en ff mee naar de huisarts, komen we daar wil ze dat hij naar het ziekenhuis gaan om foto's te maken konden gelukkig vanmiddag al terecht dus maar gelijk door naar het ziekenhuis nu wachten tot de uitslag volgende week. Inge kan me jou gevoel goed voorstellen hoor, jouw situatie is anders als die van mij maar soms voel ik het ook hoor beetje jaloezie. hoorde vanochtend dat de vriendin van me neefje zwanger is aaaaaaahhhhh. Vind het voor hun wel heel leuk hoor.