Zo, ik ben echt brak, maar kan niet slapen, dus ik lig mar lekker films te kijken en lekker hierop te kijken, denk dat ik zo de avond door ga brengen... En jullie?
Daar was ik weer. Helemaal brak van werk want de avonddienst was gewoon even vergeten dat ze moest werken.. Dus ben nu net pas thuis.. Heb wel bij gelezen maar er is niet veel blijven hangen.. Vanavond nog een verjaardag, helemaal geen zin meer in nu maar ja..
Dank je! Als ik er eenmaal zit dan gaat het vast wel weer... Morgen mag ik uitslapen, lekker avonddienst... Hoe gaat het met jou?
ja als je er eenmaal bent gaat t wel weer vaak. En uitslapen dat is iig lekker! Met mij gaat t nu ff minder. ben echt super moe, maar kan niet goed slapen. Ben ook meer dan een kilo afgevallen, ben gister ook weinig gegeten, van de misselijkheid, pfff
Ow jakkie bah, misselijk zijn lijkt me echt de ergste kwaal van je hele zwangerschap. Ik hoop voor je dat je er snel vanaf bent.. Heb je vannacht ook niet goed geslapen? Dat is vervelend vooral nu denk er is zoveel met je lichaam gaande dan is het wel lekker als je een beetje je rust kan pakken..
ja, dat is het zeker, en ik moest stoppen met de neusspray en dat duurt altijd wel even dus dan slaap ik een paar nachten niet tot nauwelijks. Maar ik heb vakantie he, dus ik doe lekker niets, val vanzelf wel een keer in slaap en kijk films enzo en mn man is aan t koken, ben heel erg bezig wat ik eet Wat eet jij vnvnd, of heb je al gegeten?
Spannend Dani, ik duim alvast nu al voor je... Ik ben al lekker van me ongi af.. Dat is wel lekker hoor nu ik niet meer aan de pil ben, vier daagjes en ik ben er alweer vanaf.. Wat is je mannetje aan het koken? Ik heb nooit zo'n zin om in het weekend te koken dus wij gaan straks patat eten.
ja durf niet zo goed maar voel me niet zo lekker dus zei tegen mijn vriend misschien ben ik wel zwanger vandaag moest mijn ongie er zijn volgens mijn menstuatie kalender dus ja
Hmm daar heb ik zeer weinig verstand van... Wat ik van de verhalen over clearblue heb gelezen zou ik voor de predictor gaan denk..
Jammer dat ik nu weg moet, ben helemaal een beetje zenuwachtig voor je dani.. De duimen draaien.. Lees het vanavond na de verjaardag wel... Ga onverwacht bij me zussie eten, die belde.. Doei toedeloei!