ja hoop het ook, was ff om te kijken of er geen zenuw klem zit of iets (geen hernia enzo) neemt alleen altijd zoveel tijd in
Ow tweety dat is minder leuk nieuws hopelijk is er niets ernstigs aan de hand. Nou ik heb het verteld aan vriendlief met een kado'tje en hij kon het niet geloven tot ik mijn test liet zien hij is ook super blij maar nog zo onwerkelijk.
ja inderdaad, je moet altijd zo lang wachten..hopelijk valt het mee! Wat leuk wonderfull, ja je kan het nog niet geloven he? had ik ook hoor geniet ervan!
Gefeliciteerd wonderful, helemaal super! Ik ben blij voor je! Monique, jij ook gefeliciteerd met je mooie echo! De rest is niet zo goed blijven hangen, sorry...
zwanger: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Hielkje- 34 jaar - 3e ronde - 22 juli 2011 NOD: Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar Wonderful -NOD 18 november - 3e ronde - 23 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar IngeG - Nod 21 november - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Muis27 - NOD 13 december - 4e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar dani26 - Nod? - 8e ronde - 26 jaar
Monique, kan je je echo niet op het forum zetten? Ik vind het wel leuk om te zien! (hoeft niet, hoor...)
Ik moet weg, lees de rest vanaaf na mijn opleiding. Maaar Wonderful. YEEEEEEEEEEEEEEEH! . Gefeliciteerd meis! Geniet ervan!
hellow!! Muis, ik heb t ff gevraagd aan mn man, en die gaat van t weekend ff kijken. Ik heb ook een nieuwe laptop dus die moet nog aan t apparaat aangesloten worden. Maar hij kijkt van t weekend ff.
wonerful GEFELICITEERD Inge: ik snap dat het lastig is ik ben ook wel een beetje jarloers en ja ik houd mijn temperatuur bij monique super gefelicteerd met je dochter hebben jullie al een naam voor een meisje omdat je er zo van uit ging dat het een jongen was?? tweety hoop dat alles goed is en dat het niets ernstig is nou wij gaan zo uit eten met vrienden en daarna gaan ze nog mee hier naar toe dus weet niet of ik vanavond nog kom
tot nu toe valt alles nog mee met manlief, volgende week krijgen we de uitslag van de foto's dus tot die tijd moet hij rustig aan doen. eet smakelijk karin, fijne avond
wondelful gefeliciteerd geniet er lekker van hoop dat alles goed mag gaan vandaag gebeld door moeders van moeders ze komen maandag avond langs ben moe vanaaf lekker vroeg bedje in
@tweety: nou hopelijk valt t allemaal mee! Wel ff vervelend zeg. @lovekees: goed dat je t doet MVM. maar wat een ellende! haha je moet wel doorzettingsvermogen hebben! @Karin: ik ben 100% cker van een meisjesnaam, maar mn man nog niet helemaal. Die komt hopelijk snel op die 100% uit
Haha dat heb ik ook Monique. Voor een jongen zijn we al over de naam eens, maar voor een meisje heb ik een super leuke alleen weet mijn vriend het nog niet helemaal haha! Lovekees: Schiet ook al weer op bij jou 8 weken!
wonderfull, wat fantastisch meid!!super hoor, geniet ervan! verder veel bij te lezen, wat kletsen jullie wat af zeg!
Thnx meiden. Moeders van moeders wat is dat.? Mss een beetje vroeg maar wij konden ons momd echt niet houden dus hebben het al aan onze ouders vertels die reageerde natuurlijk super leuk alleen ons pap schrok toen ik zei dat ik 4 weken was want hij zij meid das nog wel erg vroeg he ik zeg ja weet het maar wij waren zo blij en als er iets mis zou gaan en niemand weet het is het ook K*t dus ja toch maar verteld.
Wat vervelend tweety, dat hij zoveel last heeft! Maar even rustig aan doen dan inderdaad, zodat hij niks beschadigd!
hahaha wonderful, dat is wel erg snel om te vertellen! Maar ik snap best dat je het moeilijk voor je kan houden hoor