nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderful

wonderful Niet meer actief

Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011

gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Hielkje- 34 jaar - 3e ronde - 22 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar
    Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar
    IngeG - Nod 21 november - 3e ronde (1ste ronde na vmk)- 28 jaar
    Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar
    Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar
    Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar
    Mendy - NOD 27 November - 5e ronde - 23 jaar
    Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar
    Muis27 - NOD 13 december - 4e ronde - 27 jaar
    Tweety25 -
    NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar

Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar
    Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar

Karinikke87 - Nod ? - 3e ronde - 23 jaar
    dani26 - Nod? - 8e ronde - 26 jaar

2. wonderful

Ja haha slaat nergens op he nu al maarja wij waren zo blij en als het mis gaat gaat het toch mis en dan vind ik het fijn dat hun het al weten.

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ja, daar zit ook wel wat in. Je vertelt het waarschijnlijk toch wel als het fout zou gaan.

4. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    GEFELICITEEEEEERD Wonderful! Super joh!!!!
    En wat leuk dat je het je ouders al verteld hebt, wel vroeg ja maar inderdaad, als het mis gaat wil je het ook kunnen delen!

Monique: Ook gefeliciteerd met jullie nieuws dat jullie een meisje verwachten! Ik kan niet wachten tot ik weet wat er in mijn buikje zit. Wij hebben heel sterk het idee van een meisje, heel apart. Ik wil heel graag een jongen en een meisje en ik heb dus ook echt geen enkele voorkeur wat het zou zijn, maar toch hebben we dat idee...

Inge: Sterkte, echt een shit situatie voor je, het zit je niet mee de laatste tijd zeg!

Dani: Hoe is het waken gegaan, ik hoop voor je dat het fijn en rustig verlopen is!

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat doet Moeders voor Moeders

Moeders voor Moeders zamelt urine in van pril zwangere vrouwen in Nederland. Uit deze urine wint MSD het hCG-hormoon. Van dit hormoon worden geneesmiddelen gemaakt die een rol spelen in het behandelen van vruchtbaarheidsproblemen. Zwangere vrouwen kunnen op deze manier dus stellen met vruchtbaarheidsproblemen helpen. Daarom zoeken wij constant zwangere vrouwen die mee willen doen aan Moeders voor Moeders.

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ik snap t wel hoor. Wij hadden t met 5 weken vertelt. We dachten: als t fout gaat moeten we eerst t nieuws brengen dat we zwanger zijn, terwijl t een grote verassing is omdat niemand t weet. En dan moet jedaarna zeggen dat t fout is gegaan. Dus ik snap t heel goed! :D

7. wonderful

Ja zo dachten wij dus ja maakt dan niet zoveel uit als we het nu vertellen. maar voor de rest van de mensen zeggen we wel pas bij 12 weken dus is echt alleen ouders en zussies.

8. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij konden ook niet stil houden volgende week vertellen we het de rest

9. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik weet ook niet of ik het voor me kan houden hoor, dus zou in jou geval het zelfde hebben gedaan denk...

Ik heb dus echt 0,0 geheimen voor der, ze weet echt alles, van vriendjes tot me 1e blow ervaring (als ik daar nog aan terug denk, want vond ik dat vies, nooit meer gedaan).. en nu houd ik al zeker 8 maanden verborgen dat we uberhaubt nu al aan kinderen denken... Als ze erover begint zeg ik ja mam je wilt te snel dat duurt nog wel 4 jaar ze is zelfs al disney dvd's en kinderboekjes aan het verzamelen.. :) Ik vertel het puur en alleen nog niet omdat het anders zo'n teleurstelling voor der is als het langer duurt...
    Maar ik voel me zo ontzettend schuldig...

10. wonderful

Oke dat is wel een mooi iets dan mvm heel leuk dat je dat doet.!

11. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ja, wij vertellen het ook aan de rest na de echo. Ik wil echt het kindje gezien hebben voor ik het iedereen vertel. Ookal voel ik zijn/haar aanwezigheid maar AL te goed hahahaha.
    Mijn vader wordt 50 dinsdag (jonge papa nog) en hij krijgt het dan te horen (wilde per see wachten om hem een onvergetelijk verjaardagscadeau te geven die dag) en een week later hebben we de echo, dan moeten we het iedereen wel vertellen omdat we mijn vriend z'n vader ook op tijd op de hoogte willen brengen, maar als hij het weet dan weet binnen een dag iedereen het. Je kunt hem wel zeggen zijn mond te houden maar dan krijg je een nors: dan had je maar niks moeten zeggen, ik heb geen geheimen. Dus dan maar in 1 klap iedereen ;)

12. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Dat had ik ook Mendy, ik voelde me ook schuldig, zeker als we op het onderwerp kwamen en ik moest een stalen blik in mijn ogen houden. Vreselijk haha.

13. wonderful

Jaah dat zal een leuk verjaardagskado zijn voor je vader een onvergetelijke 50ste verjaardag.

Ik ga expiditie robinson kijken ben al te laat haha.

14. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Snap ik heel goed hoor mendy. Ik zeg ook steeds; misschien over een jaar ofzo. En inderdaad alleen omdat ik niet wil dat ze het steeds geen vragen enzo!

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga ook nog even tv kijken, tot morgen

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja ik vind het echt verschrikkelijk..
    Vooral omdat mijn mams me altijd gesteund hebt, vooral in de ergste ziekte van lyme periode..
    Word er gewoon een beetje verdrietig van nu ik dit zo allemaal typ..
    Emo doos... :)

17. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Wonderful ik heb even je banner afgekeken en er ook eentje aangemaakt daar ;)

TV-kijkse allemaal!

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Ik snap het heel goed! Toen ik het mijn moeder vertelde en haar vroeg het nog stil te houden zei ze: "dat kan ik toch helemaal niet, dan had je niks moeten zeggen!" Toen zei ik haar ook: "Dan was je heel verdrietig geweest dat ik dit geluk niet vanaf het begin met je gedeeld had en dat had ik mezelf nooit kunnen vergeven." Daar had ik ook helemaal gelijk in zei ze en toen beloofde ze toch haar mond te houden. (Dat moest ik relatief zien natuurlijk, want binnen 2 dagen wisten haar 4 collega's en 5 vriendinnen het al hahaha, bedankt mam!)

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Mijn mam gaat het ook echt niet stil kunnen houden denk, die brengt al der vriendinnen gelijk op de hoogte...
    Moet er maar goed over nadenken hoe ik dat ga verkondigen..
    Denk dat ze gillend gek word en heel hard gaat janken;)..
    Hoop dat ik der snel het heugdelijke nieuws mag vertellen..

20. wonderful

Jaa leuk zijn ze he..:D had hem gegoogeld.:D

Deel Deze Pagina