Eej Dani, hoe is het met je meis? Hihi ik zou vroeg naar bed gaan maar lig zo lekker voor de warme open haard dat ik het nog even uitstel, het is zo heerlijk warm...
monique ben zo blij dat alles goed was fen jullie krijgen een meisje kei leuk wonderfull super gefeliciteerd meid opa krijgt nu een morfine pomp voor de pijn ze kunnen nog niet zeggen hoe lang hij nog heeft gaat wel echt heel slecht vannacht is hij heel onrustig geweest we moeten helaas afwachten en hopen dat hij geen pijn meer heeft wat hij vannacht dus wel echt had
meis, heel veel sterkte.. Hoop voor je opa dat de morfine aanslaat het is zo zielig om je opa pijn te zien hebben... Hier brand een kaarsje voor je, ben in gedachte bij je!! *knuffel*
Ben een beetje emo vandaag, erg moe.. Ook een hoop ernstig zieke bewoners op werk en een hoog oplopende discussie met het vriendje... Nu lekker voor de open haard en geen energie om op te staan lig veelste lekker... Voel me gewoon een beetje vreemd, niets voor mij.. Verder gaat het goed hoor...
jeetje meis wat klote soms heb je van die dagen ik heb het ook ff gehad vandaag mijn ongie is er nog niet ik wil verder en voel me nu wel ff klote als je hoort dat er mensen zwanger zijn gun het echt iedereen ben ook blij voor iedereen maar doet ff behoorlijk zeer sorry voor mijn ego berichtje
Ja dat geloof ik, vooral omdat je weet hoe het voelt om zwanger te zijn.. Hele dikke knuffel nogmaals... Hoop wel voor je dat de rode duiveltjes snel komen dan kun je ook weer verder.. Ik heb die ervaring helemaal nog niet en het steekt mij al.. Het is niet zo dat ik het die meiden niet gun maar dan denk ik jaa ik wil ook... Heb mezelf een opkikkertje gegeven.. Heb net kaarten gekocht voor Derek Ogilvie 1 December..
zondag hebben we een etentje met de familie van mijn vriend en het weekend erop gaan we een weekend weg met mijn schoonfam de vrijdag voor t weekend weg of maandag er na ga ik naar de dierentuin met mijn vriend even lekker weg van alles
Daar knapt een mens van op... Neem me moeder en me zussie mee, we wilde dit al zooooo lang.. Nu maar gewoon gedaan... En hou het lekker geheim voor moeder, die gaat op verrassing mee.. Een heerlijke kom uit je dip tip!
hoi dames dani hoop dat je opa geen pijn meer heeft dat de morfine aanslaat vrienden zijn weer naar huis we hebben vertelt dat we met de pil zijn gestopt we weten dat hun al een tijdje met de pil zijn gestopt (al meer als een jaar ze heeft een vmk gehad) en nu kwam het te spraken van wanneer stoppen jullie en mijn vriend kon het niet meer voor zich houden zijn al heel lang vrienden al vanaf hun 2 ofzo dus nu toch maar vertelt heel leuk heel veel met haar er over gepraat
karin fijn he als je het met iemand kan delen mendy ja das een goeie tip haha super leuk dat je je moeder op verrassing mee neemt ben benieuwd hoe ze zal reageren
Dani, hoop dat de morfine aanslaat! Mendyl hoop dat je je snel weer lekker in je vel voelt! De rest wel gelezen maar dat was volgens mij vooral geklets . Ik ga me nu nog over mijn gedicht buigen ( nu ik dat typ denk ik dat het morgen wordt) en even wat opruimen. Vriendje komt morgen weer thuis. . Slaap lekker voor wie zo weggaat, ik lees hier zo meteen nog even!
Nu ga ik echt slapen, dames weltrust en tot morgen!!! Open haard is uit en mijn luikjes vallen dicht..
mendy slaap lekker meis sallie oh lekker ff lekker alles op papier in de vorm van een gedicht fijn dat je mannetje morgen weer lekker thuis is meis
Jou was ik vergeten Dani! Wat fijn dat je wat leuke dingen in het vooruizicht heb, heb je ook echt wel verdiend! Je komt heel dapper over! Ik ga nu echt naar bed (als de vaatwasser leeg is..) Welterusten!
@Wonderful: zie je nou wel, geen griepje maar gewoon zwanger. Van harte meis, hopelijk heb je een plakbeeb. @Desini: dat zal je vader wel een leuk cadeau vinden, leuk hoor. @Karin: Ik heb het ook voor mijn 3 beste vriendinnen verklapt. Ik heb er gewoon behoefte aan om af en toe met mensen face to face te kunnen praten.
Goedemorgen dames, Weer een dagdienst voor de boeg, morgen ook nog een dagje en dan kan ik zondag weer lekker uitslapen... Nog steeds super moe, dus vraag me af hoe ik nu de dag weer door kom.. Vanmiddag na me werk maar even slapen.. Voor iedereen die aan het werk moet, werkze! Voor iedereen die vrij is geniet lekker van je vrije dag! Bij mij weet trouwens alleen me zus en een hele goede vriendin het.. Ik vind het ook prettig dat ik er in real live over kan praten..