nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wonderful: dat is normaal hoor, er gebeurd nu vanalles in je lichaam! Goed naar je lichaam luisteren ;)

2. wonderful

wonderful Niet meer actief

Oke thnx ben ik weer gerustgesteld. Wat fijn zeg dit formum.:D
    Vriendlief heeft weer een cake gemaakt staat nu in de oven Lekker.:D
    Gaan jullie nog iets leuks doen vant weekend.?
    Wij hebben een verjaardag weet nog niet of we daar heen gaan ligt een beetje aan hoe ik me voel.

3. wonderful

@ lovekees, Lees net je bericht bij mij echt precies het zelfde zij is ouderwets (Denk ik). En die andere zijn met ze 2en Haha erg toevallig.

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier straks maar ergens naar toe gaan voor een bak koffie, vanavond gezellie borrelen met vrienden en morgen heb ik mijn "ik ben erg lui dag" heb ik nu al besloten ;)

5. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wonderful ja grappig bij den ene kon je als ze 2 bevallingen had ook die andere nog krijgen had zoiets dan kan ik er net zo goed direct heen aan de tel hoorden het leuke meiden zal volgende week voor eerst heen ben benieuwd

6. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Als eerst wil ik Dani en familie heel veel sterkte wensen, het zal zwaar zijn maar zoals de anderen ook al zeggen, hij heeft nu geen pijn meer!

Konden jullie erbij zijn?!

Verder Inge, balen hoor, ongi, maargoed volgende ronde weer!

LoveKees en Wonderful, lijkt me ook lastig hoor als je nog van niks weet en iemand moet uitzoeken!

Ikke, lekker weekendje hoor! Af en toe een dag lui zijn mag toch ook, zeker als je vanaaf gezellig heb, dan wil je misschien ook wel uitrusten! ;).

Hier is vriendje weer thuis (sorry ikk) was gezellig! Hij is nu even met zijn broer op stap en ik ga zo met een vriendin even naar het tuincentrum. Gister ben ik hier helemaal niet geweest, heb gewerkt en sint gevierd met vriendinnen. (erg vroeg ja haha, maar we moeten altijd een datum vinden dat we alle 5 kunnen, en dat was nu). Mijn banner tiks zo wel lekker door als ik even een dagje niet langskom ;)...

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Maakt niet uit hoor, mijn tijd komt wel. Geniet er maar lekker van!

8. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik ga er weer vandoor, ga ff in bad liggen denk ik. Tot later meiden.

9. wonderful

@ Ikke, Gezellig.! Lekker lui dag is heerlijk daar is de zondag voor he. hihi. Badse.:p

@ sallie, Wat fijn dat je vriendje weer thuis is. Lekker vroeg ja sinterklaas vieren haha gezellig toch.!

@ lovekees, Ja dat had ik ook aan de tel. Ze bellen mij maandag voor een afspraak te maken want zij had de agenda nu niet want die andere had weekend dienst Haha.

Wij hebben net ook een bakkie gedaan bij me schoonouders. Nu is het neefje van mijn vriend hier en konden ons mond niet houden dus verteld dat ik zwanger ben Haha hebben nu besloten om het gewoon al tegen iedereen te zeggen want anders gaat het via andere te ronde.

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie lieve berichtjes vind het fijn dat ik hier even mijn verhaal kan doen

woensdag is de avondwake en donderdag is de crematie dus wordt echt nog een pittige week
    wel wordt het liedje van marco borsato/ opa gedraaid weet niet of iemand het kent maar dat liedje beschrijft precies mijn opa echt zo mooi

sallie: helaas was ik er niet bij mijn wou smiddags gaan maar dacht ik moet echt heel ff mijn huisje poetsen had ik de laatste tijd niet echt puf voor toen belde mijn moeder om kwart over 5 dat het niet meer verantwoord was dat ze naar huis ging dat het zo slecht was dus ik snel eten maar nog geen 10 min later belde ze terug dat hij was overleden.

mijn zusje was erbij toen hij overleed zijn zoon zat in de huiskamer en mijn moeder was samen met haar schoonzus beneden eten aan het halen.
    ik hard er behoorlijk de balen van dat ik niet ben gegaan smiddags maar het heeft zo moeten zijn

en ja meiden ik ben toch zo blij dat mijn ongie er is en nog netjes met 28 dagen oke dus mij hoor je niet klagen kan opa straks samen met mijn oma waken over ons plakbeebje dus nu maar hopen dat we snel weer zwanger zijn

hoe gaat het met jullie allemaal?

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dani: Ik ken dat liedje inderdaad, is echt een heel mooi nummer! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt dat je er niet eerder heen hebt kunnen gaan, maar het heeft waarschijnlijk zo moeten zijn. Het is ook moeilijk als er iemand op sterven ligt je kunt er gewoonweg niet 24 uur per dag bij zijn..

Heel veel sterkte aankomende week meid!

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel meis
    gaat goed komen

hoe is het met jou en jullie beebje

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Met mij gaat het goed :) en met de beeb volgens mij ook!

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi fijn om te horen

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    neem goed de tijd om afscheid te nemen deze week dani, das enorm belangrijk! het zijn altijd zware dagen, maar die dagen helpen je ook bij het rouwproces. tenminste dat is mijn ervaring. heel veel sterkte meid!

hier doet mijn lijf weer raar, had vandaag roze afscheiding :( vreemd zo een paar dagen voor mijn ei. snap het ff niet meer hoor...... komende dagen me er toch maar ff toe zetten om te klussen, niet dat dat erg is met mijn mannetje, maar is hoop gedoe momenteel en dat werkt niet echt mee zeg maar.

16. @Dani veel sterkte deze week meis .. gelukkig is je cyclus gewoon op tijd netjes hoor !

@justme uhm ja maar je kan ook eerder je ei hebben of later , ik doe niet met tempratuur ofzo wij klussen als we zin hebben en dat is deze maand even wat minder omdat ik nog wat ziekjes ben .
    vandaag alleen nog die pijn in me onderrug , en maagzuur gatver zeg , nja en nog steeds stront verkouden bleghh

@ikke lekker lui dagje pff ja die zou ik ook eens moeten nemen maar het kan niet haha .

@Wonderfull poeh jij durft zo vroeg vertellen hah ach ik denk ook niet dfat ik mijn mond tegen mijn moeder kan houden hoor haha

@sallie fijn dat alles goed gaat :) dat je vriendje er weer is en dat je sinterklaas la hebt gevierd haha

@mislisa tja eens komt de tijd dat je je broeken niet meer past hah hoort erbij !

nou zoals dus eerder vermeld gaat wel iets beter hier , wel nog enorm verkouden , maagzuur en als ik zit doet mijn onderrug zeer pff blegh ..
    maar dat verkouden hoesten en volzitten word ik zo moe van bah
    vandaag met hubbie lekker naar batavia stad geweest , ik haat winkelen , en ik heb echt elke winkel gezien daar pff .
    wat ik wel lief vond is dat martijn bij baby kleertjes weg stond te smelten haha geweldig !
    daarna zijn we nog even de paarden buiten gaan zetten toen nog ff bij mijn moeder geweest die had de oude cd van kinderen voor kinderen gekocht echt hillarisch ! heb samen met mam gezongen al klonk ik zwaar verrrot door mijn schore strotje en mijn volle neus maar we hebben lol gehad.
    Ga nu lekker op de bank met hubbie
    xx

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    mijn ei kan zekers eerder komen, maar met 9 dagen.....zou wel heel vroeg zijn. de laatste paar keer heb ik mijn ei ook gevoeld en tot nu toe nog niet. ga er vanuit dat mijn ei nog moet komen en dan gewoon weer afwachten.

leuk bataviastad! ik vind het daar altijd heerlijk shoppen hoewel ik roermond leuker vindt. maar je moet er niet te vaak komen, meestal gaan wij als het daar ook nog eens uitverkoop is, is alles nog goedkoper!

18. nou ik hou absoluut niet van winkelen ben geloof ik 1 van de weinige vrouwen haha maar we wonen 20 min van batavia stad af en de laatste keer dat we er waren was in 2004 haha

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha Joyce je bent niet de enige, ik houd ook helemaal niet van shoppen hahah!!!

Gister moest ik wel verplicht shoppen omdat ik mijn gewone broeken echt niet meer aan kan..Maar gelukkig ging mijn lieve vriend mee :D

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik ben ook niet zo van het shoppen hoor..
    Moet altijd de zin vinden, maar als ik dan eenmaal de slag te pakken hebt dan gaat het wel...
    Zo heb me weer lekker voor de open haard gesetteld, morgen lekker een dagje samen met het vriendje vrij..

Deel Deze Pagina