nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier nog een die over het algemeen gezien niet van shoppen houd, hebben ze ons allemaal in een topic gestopt of zo hihihi :p

Net weer een pendel uitslag voor december erbij, ik hoop het zo

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Haha ik denk het..
    Al lijkt het me wel leuk om dingen voor een baby te kopen dus wie weet word ik nog wel verslaafd, haha..

Ik heb ook meerdere pendels uitgezet, maar krijg steeds niets terug..
    Of krijg terug dat ze dan tijdelijk gestopt zijn of helemaal gestopt zijn..
    Pendels is dus niet voor mij bestemd...

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nou hier nog iemand die niet zo van shoppen houd, soms moet het echt maar ik koop liever soms iets los, dan een hele dag ergens rondslenteren

4. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    die pendels duren best wel even voordat je ze krijgt hoor, ik heb er 1tje al gekregen en wacht nog op 2. even geduld dus!

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Als ik straks voor een baby mag shoppen dan ga ik ook los denk ik ;) heb ik nu al als ik voor een andere baby wat koop.
    Ik haat het slenteren, winkel in winkel uit en dan vooral de pashokjes met die velle lichten waarin je er zo charmant uitziet :p

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Nou meiden, dan zit ik duidelijk in het verkeerde topic want ik ben gek op shoppen!!!!
    Heerlijk, lekker nieuwe dingen kopen, ik ben daarna altijd de hele dag in een goede bui :D

@dani, mooie cyclus hoor! Dat is gunstig! Succes in de komende ronde.

@inge, jammer van je ongi, maar misschien wel even goed voor je lijf, een rustmaandje. Ik hoop voor je dat het in de komende ronde lukt

@sallie, fijn dat je vriendje er weer is! Het lijkt me zo moeilijk! Tot wanneer blijft hij?

@misslisa, ja je raakt er toch aan, aan die grotere broeken ;)

Hier is manlief op een vrijgezellendag, zooo ongezellig hier, alleen in de bank! :(

7. hah ja het winkel in winkel uit verplicht passen bleghh
    nee niet voor mij weggelegd , alhoewel ik me in een ruitersportzaak of dierenwinkel dan wel weer aardig uit kan leven haha ...
    maar nu moest ik echt ik loop niet vaak in spijkerbroek , maar die ik nog had daar zaten de gaten in hihi dus werd wel tijd , rijbroeken heb ik overigens in overvloed elke dag een andere en nog extra;s haha
    vrees voor een beeb ga ik ook wel los .
    jakkes heb alleen pijn in me rug als ik zit zwaar vervelend ...
    oe net nog ff lekker pizza besteld yummie

8. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    mmmm lekker pizza, ik krijg er trek van....

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Volgesns mij zit ik dan ook in de verkeerde topic, ik hou ook ontzettend van shoppen, mijn man trouwens ook.

Ik zit heel even in een stress momentje, verlies bruin slijm. Ga ook erg moeilijk naar het toilet dus kan zijn dat ik iets kapot geperst heb, maar wacht maar af, hoop dat het bij bruin slijm blijft en niet rood wordt.

@ Dani, heel erg veel sterkte de komende periode en probeer alles heel erg bewust mee te maken, dan heb je later het gevoel dat je alles goed hebt afgesloten.

Verder erg veel gelezen maar niet alles is blijven hangen.

Fijne avond verder en tot snel

10. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik hoop met je mee hielkje. Dat de baby maar goed mag blijven plakken!!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

dank je wel catharina,

ik heb 3 maanden geleden ook een MK gehad, maar dat ging niet zo. dus we hopen op een plakbeeb.

12. indd hielkje beeb moet wel blijven plakken !!!
    hoop met je mee!!

he jij bent ha ass he ?
    is die griep die nu heerst slaat die op mensen hun onderrug ?
    ik ga kapot van de onderrug pijn is nie leuk meer:( me inr was hooog voor mijn doen 4.4...
    ik weet dat die met griep hoger is maar ik had al minder acenacoumarol geslikt meestal word die dan wel lager ..
    hoop dat me griepie snel weg is en me onderrug pijn ook en dat jou beeb plakken blijft !

niet meer persen op de plee hoor !! als het niet wil laat je het zitten ;)

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Joyce,

Nee, die griep slaat niet op je onderrug, is het mogelijk dat er misschien iets anders aan de hand zou kunnen zijn. Sommige mensen worden heel erg verkouden en dit kan dan een voorbode zijn voor toch een zwangerschap? Dit zou ook overeen kunnen komen met het niet meer lusten van de koffie.

14. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    ja, zou dat niet kunnen joyce?
    Het klinkt inderdaad wel als zwangerschaps symptomen...

15. uh nou zou kunnen maar ronde 2 met mijn medicijnen ?
    ik verwacht het nog niet ..heb ook niet echt een idee hoe mijn cyclus deze maand verloopt gezien die vorige maand voor het eerst 5 dagen te laat was .. ik hou het op een raar lichaam, mocht het anders wezen meld ik het haha maar ga er vooralsnog niet vanuit hoop is er altijd maar vertrouwen in mijn eigen lichaam niet ,

Hielkje hoe is het nu met jou ? al minder gestrest dan door je bruin verlies ?
    lijkt me zo moeilijk een kindje verliezen laat staan 2 of meerdere zoals je hier vaker leest brrr

ik ga even douchen heb het ijskoud al de hele avond ben er zo weer want dan gaat tijn ff douchen

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Met mij gaat het redelijk, het wordt al iets minder, maar blijf toch spannend.

@joyce, ik kan me heel erg goed voorstellen dat het spannend is of het wel of niet zo is dat je zwanger ben, maar wat je de afgelopen dagen hebt geschreven, komt na teruglezen niet overeen met een griepje. hou ons op de hoogte.

Ik ga zo lekker slapen en hopen dat het dan volledig weg is.

tot morgen dames. Dank jullie wel voor jullie steun. Dit is echt zo ontzettend fijn om dit soort dingen met jullie te delen, maar ook om het over van alles en nog wat te kunnen hebben.

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hielkje mijn duimen draaien hier meid

joyce hoop zo dat het zwangerschapssymptomen zijn

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@ Dani, dank je wel. vanmorgen was het volledig weg dus ga er vanuit dat het met het persen te maken had van vrijdag.
    Hoe gaat het met jou?

19. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    welke dames houden er nu niet van shoppen???:$
    Ik vind het heerlijk, helaas heb ik niet veel tijd om vaak te gaan...
    (is misschien maar goed ook...)

Joyce, ik weet het niet hoor, maar sommige symptomen horen toch echt wel in het lijstje 'zwangerschaps symptomen'! Wanneer kan je testen meid?

Hielkje, gelukkig is het gestopt!

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedenmorgen meiden!!!

Ja joyce ik vind het ook op zwangerschapssymptomen lijken!

Hielkje gelukkig is het weer weg, zoals jij het zegt lijkt het me heel onschuldig.

Ik heb sinds gister avond pijn onder in mijn buik vooral als ik op sta..Bandenpijn denk ik;)

Deel Deze Pagina