Goeiemorgen meiden. @ Joyce, Jaa ik durfde het niet te zeggen maar dacht er ookal aan Haha Wanneer kun jij testen je banner is over de datum Whaha. Mijn duimen draaien ook. @ Hielkje, Gelukkig is het nu weg enne niet me te hard persen he Haha. @ Misslisa, Ow dat is niet fijn hoop dat het snel wegtrekt. En ja die zwangerschapsbroeken zul je echt aan moeten geloven Haha van de ene kant natuurlijk toch wel leuk. Hoe is het met je buik ontertussen alweer flink gegroeid.?? Fototje.?? Wij zijn gisteren naar een verjaardag geweest was wel gezellig maar merk wel nu ik geen alcohol drink ik het minder gezellig vind op een of andere manier haha vroeg weer thuis dus. Shoppen Jaaa daar hou ik ook van heb idd dan ook de rest van de dag een top humeur. Met hoeveel weken word je buikje nu al dikker kan niet wachten Haha. Ik voel me hartstikke goed op het moment niet misselijk of moe. Erg fijn maar van de andere kant gaat het nog wel goed.??
goede morgen dames ik zie je ticket wel hoor dani hoe gaat het nu?? het verlies al een beetje aan het verwerken? iniedergeval heel veel sterkte joyce spannend hoor ben je al vanplan snel te testen? ik denk dat ik gister mijn eisprong heb gevoeld weet het niet zeker dus we zullen zien de komende dagen
ja joyce wanneer mag jij testen? Muis ik zie jou ticker ook hoor Wonderful ik heb de eerste 3 maanden bijna nergens last van gehad er zaten wel dagen tussen dat ik wat misselijk was of moe, dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Tenzij je echt steeds 's ochtens moet overgeven en dat ineens geheel over is Ik zal is aan mijn vriend vragen of hij zo een fototje kan maken van mijn buikje Hoe snel je buik groeit is ook bij iedereen verschillend, ligt ook aan je bouw.
@ Muis, Ja nu zie ik je ticker ook. @ Misslisa, Ben benieuwd naar je foto. Oke ja dat heb ik niet gehad van dat overgeven alleen echt misselijk en kokhalzen ik heb net iets te vroeg gezegd want ben nu weer erg misselijk en moe weer naar een kleine inspanning Haha. @ Karinikke, Spannend.! @ Joyce, ben ook erg benieuwd wanneer je gaat en mag testen.
Fijn dat het bruinverlies gestopt is hielkje! @misslisa, kom maar op met die buikfoto, altijd leuk om naar te kijken @muis, ik zie je ticker gewoon hoor
Nou hier komt die dan haha! Ik heb hier de zwangersschapsbroek aan en die lap die over je buik hoort is nog wat te groot haha! Dus die houd ik strak naar achter ( normaal sla ik hem gewoon om, maar voor de foto even zo ) Ik heb nog een bescheiden buikje, volgens de VK komt dat door mijn bouw en omdat ik sterke buikspieren heb
hey meiden oh hielkje wat ben ik blij dat het gestopt is zit hier helemaal te stuiteren zo blij ben ik voor je wahhhhh lisa mooi buikje meis mag je trots op zijn hoor
Grr, net een stuk tekst getikt, is het weg Nog een keer dan Goede middag @Misslisa: erg mooi buikje hoor, hopelijk zullen wij ook allemaal snel een paar mooie foto's laten zien @Hielkje: Gelukkig dat de bruin verlies weer weg is!
met mij gaat het redelijk we hebben woensdag avondwake en donderdag om 13.30 de crematie en daarna kan ik gaan verwerken
ik heb weer even meegelezen... Mooi buikje hoor misslisa! Gaat de goeie kant op @hielkje: gelukkig!!! fijn voor je!
goedemiddag .. voor mij nog ff goedemorgen want ik was er laat uit , vannacht erg benauwd , en zit vol van binnen en hoesten is er maar een beetje maar tis wel vervelend . pijn in de rug is vandaag weer lekker aanwezig dus word maar ff paarden losgooien ipv rijden . Over wanneer ik kan en mag en ga testen pff jeetje moeilijk . omdat mijn cyclus vorige maand dus ineens de 4e begon ipv de 1e of 28e weet ik het niet . mijn ong was ook twee dagen en heel licht normaal loop ik over haha maar goed ik heb nog niet echt een idee ..ik denk dat ik dan de 24e testje doe en de 1e is wel reel toch ? ik ga nog niet van zwangerschap uit hoor alhoewel mijn borsten wel gevoelig zijn maar je mag er gewoon aankomen enzo (nja jullie niet martijn dan he haha ) maar welk lichaam verzint er dan verkouden te worden bij zwangerschap ? heb ik nog nooit van gehoord ... ik ga toch echt uit van een griepie ook omdat die heerst toch... maar goed iig bedankt voor jullie meelezen enz en tips hihi @Hielkje Thank god dat het over is meis ! heb nog veel aan je gedacht vannacht .. dus voortaan als je poep niet wil dan laat je het zitten ok ? niet gaan lopen persen dat mag je over 8 mnd doen ok haha @muis ik zie je banner hoor !! @mislisa ooo wat een lekker buikkie ! ziet er goed uit hoor @dani hee meis hoe is ie nou ? @ikke haha ja dat heb ik ook weleens en ik typ best vaak lange stukken erg irritant is dat @wonderfull zuiplap haha sinds wij bezig zijn drink ik alleen als ik ongesteld ben haha anders niet mis het af en toe met een gezellig avondje maar ja wie wat wil .. ik heb wel gezegd zodra ik weet dat ik zwanger ben rook ik direct niet meer Geloof dat ik nu iedereen wel heb toch ? ik ga eens even naar de paarden toe , nog zat te doen , maar ben niet echt snel en best brak brr mja . dikke kus voor allen en tot vanmiddag o fvanavond
@hielkje, wat fijn dat het weer gestopt is. @misslisa, mooi buikje hoor, ook hier iemand die een klein beetje(gezonde) jaloezie voelt. verder veel gelezen maar niet alles onthouden. Dani ik wens je heel veel sterkte de komende dagen, neem goed afscheid maar doe het zoals het bij jou goed voelt
Dani veel sterkte deze week, en probeer goed afscheid te nemen. Gezellig Monique! hoe gaat het met je? is het besef er nu een beetje dat je een meisje gaat krijgen?