ja hij geeft niet zwanger aan op allebei de testen hopelijk was t te vroeg kan zijn dat mijn ongie toch woensdag zou moeten zijn
oooh wat jmmer!! we hadden tegelijk gepost zie ik! Nja,a woensdagavond gewoon weer! Waarschijnlijk is t te vroeg...
tuurlijk! en anders gaan jullie weer lekker klussen volgende maand! maar eerst op vakantie en woensdag lekker afwachten!! Dan zie je wel weer verder! Wel super dat je t aandurfde!!
haha vond het wel echt eng vind die clearblue toch een fijne test als mijn ongie er woensdag niet is ga ik donderdag testen
ja precies! dat heb ik ook gedaan! Dat is een goed voornemen. Clear blue is wel goed hoor, die digitale vond ik helemaal geweldig! Die was 13 euro, vond ik nog meevallen voor ene digitale!
ze adviseren daar ook om vanaf de menstuatiedag te testen maar kan ook 4 dagen ervoor ongeveer 55% test dan positief
Hoi dames! goeiemorgen! wat zijn jullie plannen vandaag? ik ga schoonmaken en opruimen en verder aan de beebkamer. Vanmiddag theedrinken bij vriendin. En vanmiddag tussen half 5 en half 6 mag ik de verloskundige bellen!!! We zitten erg te twijfelen of we het aan onze ouders moeten vertellen. Ik ben nml heel close met mn moeder en we hebben nooit echt geheimen voor elkaar. Morgen spreken we ook af en ben bang dat ik weer misselijk ben en dat ze het doorheeft ofzo dan is het verrassingseffect weg (we geven de opa's en oma's speentjes met i love opa enzo en de ooms en tantjes slabbetjes die pakken ze uit, wij zeggen niets) wat zouden jullie doen?
ja heb er super veel zin in hoe jullie het doen zou ik ook kunnen doen helemaal geweldig echt een leuke manier nou jou dagje is weer lekker volgepland ik zou het inderdaad al wel aan je ouders vertelen ik zou mijn mond ook niet kunnen
wat lekker dat je er veel zin in hebt! beter dat je woensdagavond kan testen want dan ben je er inje gedachten ff minder bij nu je weggaat! Ha, ja dank je wel, maar met de kans in je achterhoofd dat t mis kan gaan... maja je ouders...!!! die zien ook wel dat er wat met je aan d ehan d is als het mis gaat, spreek mn moeder elke dag!
ja daarom ik zou het ook niet aan de grote klok hangen, maar je ouders die kunnen vast wel hun mond houden