Ja een open haard is echt lekker, wij hebben hier bijna nooit de echte kachel aan, want open haard warmte is veel lekkerder... Wat een gekken lopen er toch op deze wereld rond!! Je moet de laatste tijd echt overal op je hoede zijn..
Durf te wedden dat die gasten aan de drugs zaten want zoiets verzin je toch niet. Frituurvet over iemand heen gooien, beestachtig!!!
mendy oee openhaard!! nope wij hebben zo een kachel haha wonderfull nah wat een stel achterlijke lopen er ook rond op deze aardkloot zeg bah ! nou ik ga me bed op zoeken met 2 paracetamol heb enorme koppijn gekregen bah . sorry vrees echt een griepje en geen beebje deze maand *zucht* maar goed is pas ronde 2
"Pas" bestaat niet als de knop om is maar een nuchtere kijk is wel handig in het hele zwanger worden proces
goede morgen meiden, jeetje wonderfull, wat een idioten lopen er rond zeg. joyce beterschap,maar stiekem denk ik ook dat je misschien wel zwanger bent. monique wat een mooie buik zeg. verder veel gelezen maar niet veel onthouden voot degene die moeten werken suc6 en de voor iedereen die vrij is een fijne dag
goede morgen dames Hoi hielke hoe is het nu bloede gestopt?? en heb je de verloskundige nog gebeld?? Ik heb mijn ei toch nog niet gehad temperatuur was weer gezakt *zucht* ik haat het wachten
wachten kan je onzeker maken he karin, hoop dat je je ei snel krijgt ben ook wel benieuwd naar hielkje.
Hoi dames, Net de verloskundige gebeld, hoef me tot nu toe geen zorgen te maken, pas als het bloed rood begint te worden. Dit is heel erg normaal bij een zwangerschap. Kan wat langer aanhouden net als een menstuatie. Kan toch door het persen komen. Wordt het toch rood dan moet ik me wel zorgen maken. En krijg waarschijnlijk wel een echo bij mijn eerste controle. Heel erg bedankt voor het meeleven. @monique, mooie buik heb je, ben er wel een beetje jalours op, maar wie weet mag ik volgen. @Wonderful, wat een idioten lopen er echt op deze wereld rond. Ik hoop dat ze de jongens te pakken krijgen.
wat een gekken zeg doe je toch niet sneu voor de oude man hielkje hoop dat niet doorzet die onzekerheid niets aan. wij hebben een gaskachel katten vinden het heerlijk ligt er nu al weer voor te bakken vandaag lekker vrij vanmiddag echo
Wat erg voor die oude man zeg! Stelletje gekken... Hielkje gelukkig dat er niks aan de hand is! Wanneer heb jij je eerste echo? Monique: Mooi buikjeeee Dani hoe is het met jou? Sorry als ik iemand ben vergeten..
@ikke ja ik ben wat dat betreft wel nuchter gelukkig vorige maand niet zo was de eerste maand en was ik er alleen maar mee bezig , maar dan lees je hier mee en zie je hoe lang het allemaal duren kan bij gezonde mensen dus ga ik er maar vanuit dat het bij mij langer duurt en door te denken en te stressen maar ik het niet eerder waar haha dus tja dan maar nuchter ...en toeleven naar een weekendje efteling in juli in het nieuwe park jeeee hihi @tweety haha nou we wachten af , punt is dat ik deze maand ook niet eens zeker weet wanneer ik precies ongesteld moet worden gezien mijn cyclus vorige maand ...en we hebben niet echt veel geklust deze maand ,maar we wachten wel lekker af haha tot nu toe kan ik me nog ff lekker beroerd voelen en heb ik martijn al aangestoken ben benieuwd wie er volgen op stal , hoe is het met jou dan tweety? @lovekees spannend meis ! lijkt me zo speciaal onze pers die ligt vaak op de vensterbank , die dikke van onss gizmo die ligt altijd in zijn mega speelpaleis helemaal bovenin in zo een mandje , wij hebben een paleis gekocht voor zwaardere katten omdat giz zo enorm is haha , de bijgevoegde foto daar staat de paal niet eens helemaal op nog @HIELKJE jiehaaaa nou weet je ik dacht alweer aan je gisteravond , mijn zus die heeft bij de 1e ook dat bruinverlies gehad , was oud bloed nog wat eruit moest en die heeft nu een gezonde dochter van 1,5 en is zwanger van de 2e een jochie hihi had je het je hubbie al verteld trouwens ?? @karin..hmm dat tempraturen en de ovulatie testen begin ik nog niet aan denk dat ik dan wel erg erg mee bezig ga zijn en ga stressen hihi
@Misslisa, waarschijnlijk heb ik de eerste echo op 16-12 wanneer ik ook mijn intake heb, vanwege het bloedverlies van nu. @joyce, ja mijn weet al dat ik zwanger ben. Zijn reactie was had niet anders verwacht. Maar hij is er wel blij mee. afwachten hoe nu verder..........
@ joyce ik ben begonnen met temperaturen omdat ik pas ongestelt word als mijn ei is geweest maar omdat dat heel onregelmatig is wil ik wel een beetje weten wanneer ik ongestelt word want dat is precies 2 weken nadat ik mijn ei heb gehad (als ik niet zwanger ben natuurlijk)
Oehhh spannend lovekees!! Ik duim voor een mooie echo! Wat een leuke kat Joyce en een erg leuke krabpaal Hier zit elke keer een parkietje op het balkon..Ik wilde net kijken of ik hem kon pakken, en volgens mij is hij wel tam alleen hij schrok van een hard geluid buiten.. arm beestje