nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Karin: Balen dat je je ei nog niet gevonden hebt. Heb je trouwens een link van je kaartje? Ik ben wel nieuwsgierig

@Lovekees: Oeh, echo time. Ben benieuwd ;)

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoi meiden ik ben er ook weer, rommelig dagje zo.

ben vanochtend bij de fysio geweest, en heb hem aangegeven dat wij een kinderwens hebben ivm het kraken. De manier van kraken die hij bij mij doet maakte voor een evt vruchtje in het begin niks uit. Moet het wel aangeven als ik zwanger ben omdat vanaf een bepaalde week(ben ff vergeten te vragen welke) het niet meer kan, maar hoefde me geen zorgen te maken.

verder gaat het hier wel goed,zijn gister weer begonnen met klussen en nou had vanochtend een heel raar gevoel(drukkend) in me onderbuik en schaamstreek zeg maar. Nu drukkend gevoel in me borsten en schaamstreek heel raar,en soms steekjes in onderbuik heel raar want me ei moet nog komen van het weekend echt heel raar.

denk dat ik me banner ff weg ga halen tijdelijk word soms helemaal gek van dat ding, de tijd lijkt er heel traag door te gaan.

Ben ook heel benieuwd naar de echo van lovekees

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Gezellig huisje joyce, en super leuk kattenhuis/krabpaal!

Ik hoop op een goede echo van lovekees!

Klinkt inderdaad wel gek tweety, misschien toch wat meer hormonene door naderende eisprong?

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ hielkje, wat fijn dat het toch allemaal meevalt nou duimen voor een mooie echo.

5. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Apart Tweety, kan het niet zijn dat je een vroege eisprong gehad hebt? Of misschien zijn dit inderdaad klachten van een nadere eisprong..

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

Heey meiden.

Nou mijn eerste werkdag sinds 1 week zit er weer op. Het ging opzich wel goed alleen met poetsen was het in me rug geschoten dat was minder fijn. De VK had nog gebeld en had een afspraak gemaakt voor 16-12 om 09:00 uur maar die heb ik net verzet naar 20-12 om 19:10 uur anders moet vriendlief weg blijven van zun werk en hij werkt voor zun eigen dus dan liever in de avond.

Ben ook benieuwd naar de echo van lovekees!

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @catharina en misslisa, Ik heb echt geen idee wat dit is. Als ik een vroege eisprong heb gehad is het wel heel vroeg,als ik mijn cyclussen nakijk zou ik pas komend weekend mijn ei hebben. En mijn cyclussen schelen maar enkele dagen met elkaar dus zou dan nu wel heel vroeg zijn.
    Maar misschien komt me ei er idd aan wacht het gewoon af, vond het alleen zo vreemd

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @wonderfull, wat vervelend dat je last hebt van je rug hoop dat het snel over is.
    Wel fijn als je vriend mee kan naar de echo zonder dat hij vrij hoeft te nemen

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja dat is apart tweety, afwachten denk ik dan maar?

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Tweety: welke CD zit je nu?

@Wonderful: vervelend van je rug, hopelijk is het snel weer over

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ikke dag 7,wat heb je in gedachte dan?

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, dit is zeker vreemd, maar ja het menselijk lichaam kan altijd rare sprongen wagen.

@Wonderful, hadden we bijna op de zelfde dag een afspraak, die van mijn staat op 16-12 om 20.15uur. Wel leuk om naar uit te kijken toch.....

13. tweety ja dat is raar he maar ik zit dus met hetzelfde, heb en griep plus rare symptonen mijn cyclus is beetje raar geweest afgelopen maand maar uhm ik hoef nog een tijdje nie ongesteld te worden haha , maar goed we wachten gewoon rustig af de tijd zal het leren .

wonderfull ja is leuker als hij erbij is offcourse !

Thanx voor de complimenten over gizzie en zijn paal haha , we hebben ook nog een pers meisje youp

hielkje ook spannend !!

door mijn cyclus heb ik van de cd dagen geen weet meer hahq denk maar zo het is er of het is er niet vvrolijk doorklussen want oo kdat vind ik wel fijn gheghe

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
  15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    ikke kun je mijn kaartje zien??

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Niet zo heel veel maar ik wist het niet. Misschien is het idd een vervroegd ei, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

@Karin: de juiste link staat in de linkermenu, sharing, home page setup en dan staat hij ergens boven aan, De mijne is : 2f09b5 Ovulation Charts

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Wanneer was jou eerste ongi dag ookal weer?

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hielkje, fijn dat je vk je gerust heeft gesteld, kun je fijn verder genieten!

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ja, dat klopt.
    Nu net kwam mijn man thuis met een heerlijke chocolade letter, hij vond dat ik die wel verdient had, na alle spanning van het weekend.
    Lief toch.

20. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Schattig, heel af en toe zijn mannen best attent ;)

Deel Deze Pagina