Yep, daar halen ze dan zwangerschaps hormonen uit en daarmee maken ze vruchtbaarheids medicijnen van, Pregnyl als ik mij niet vergis. Oftewel je helpt andere meiden met zwanger worden. MvM staat voor: Moeders voor Moeders
Dat dacht ik Ik ga er ook aan mee doen als ik ooit zwanger mag raken, ik mag graag mijn geluk delen maar iedereen zo zijn mening natuurlijk
Hallo dames, Druk dagje gehad, gewerkt en met de bewoners naar de kerstmarkt geweest is altijd een hele gebeurtenis.. Er op uit met ze, maar heb het weer overleefd en nu lig ik uitgeteld op de bank, wederom voor de open haard... Las hier iets over MVM, ik ga daar ook aan mee doen als ik eenmaal zwanger ben... Ik vind dat zo'n mooi doel... Lovekees: Gefeliciteerd meid met je echo.. Hier nog 5 daagjes, eindelijk aan het aftellen, borsten nog steeds erg gevoelig en steekjes in me lies, maar dat had ik de vorige keer ook haha, Ik wil dat gewoon voelen denk... Ga echt wachten tot zondag nu... Wil de teleurstelling niet weer mee maken...
@Catharina en Mendy: geen bloed geeft moed, het zou zo leuk zijn @Karin: heb je in FF links geen menu met daarin sharing?
Als ik die link aan klik krijg ik alleen de inlog scherm te zien omdat ik niet kan inloggen op jou account, vandaar.
Zo ik heb weer een heeeeeeele hoop bij moeten lezen, niet alles is blijven hangen helaas. Ik zag 2 mooie buikjes voorbij komen, jaloers!!! Daarnaast had Lovekees een goede echo gehad, super! Vanwaar had je eigenlijk zo'n vroege echo lovekees? En hoe gaat het met Dani? Kun je het een plekje geven meid? Ik ben even een paar daagjes niet geweest omdat ik echt te ziek was de afgelopen dagen, ik ben nonstop misselijk de hele dag door, maar vanaf 8 uur 's avonds tot een uur of 11 's ochtends is het toch wel op zijn heftigst. Ik ben lichamelijk echt leeg na 2,5 week zo ziek en weinig slaap, ik slaap overdag meteen weer zodra ik klaar ben met werken. Mijn huisarts had mijn moeder ook even gewaarschuwt dat als ze zou zien dat ik weer met rugpijn liep dan moest ze me meteen naar hem sturen, want hij was bang dat ik er gewoon weer mee zou blijven lopen. Dus toch maar even gegaan en ik moest meteen naar fysio aangezien de zwangerschapshormonen het nu verergeren en als ik er nu niks aan deed zou ik het niet volhouden naar het einde toe. Wat heb ik toch een fijne oplettende huisarts!
@Desini: fijn dat je zo'n lieve HA heb, ik hoor ook wel eens hele andere verhalen. Hopelijk gaat het snel beter met je misselijkheid en je rug
@desini, balen van je rug en die misselijkheid zeg, hoop dat je je snel weer beter voelt! beterschap meid!
halllotjes.. hier nog iemand die zwanger wil worden. gestopt met de pil in mei 2009 in april een miskraam gehad en in augustus voor de verandering nog een miskraam gehad. en nu vorige maand de 28ste gemenstrueerd en nu last van zere borsten. moeilijk in slaap komen. en vooral wisselende stemmingen. ik hoop dat dit komt omdat ik zwanger ben. maar kan je dat al voelen/merken als je zo kort zwanger ben? wie kan hier antwoord op geven? liefs renate
welkom renate! ik kan je niet uit ervaring vertellen of je zo vroeg al symptomen kunt hebben, maar wel dat een vrouwenlijf je enorm voor de gek kan houden en verder is alles mogelijk!