daar moet je echt niet bij stil staan dan wordt je gek je bent er harstikke bewust mee bezig dat je zwanger bent veel zijn dat niet
ja we zijn klaar beestjes en gaan ik kom woensdag avond terug meis maak je niet te druk ga vooral genieten van je zwangerschap ik kijk of ik daar nog op de comp kan en anders tot woensdag xx
Goedemorgen dames, Dani je leest het vast niet meer maar heel veel plezier en geniet ervan lekker met z'n 2tjes! Monique, ik zou het denk ook niet verborgen kunnen houden voor mijn ouders.. Denk trouwens dat mijn moeder me gelijk door zou hebben.. Zo ik heb uitgeslapen, ben echt pas een half uurtje wakker.. Verjaardag was erg gezellig, en dan is het al snel laat.. Ga straks even douchen en een boodschap doen en dan kan ik alweer aan de arbeid..
goeiemorgen dan mendy voor jou haha. We gaan t vrijdag ook waarschijnlijk vertellen, ik spreek veel met mn moeder af, en dn gaan we altijd lekker eten, en moet nu niet aan eten denken haha dus dat zou niet leuk zijn als ze er zo achterkwam. Succes vandaag dan, met de boodschap en het werk
Hallo hallo dametjes!! Hoe gatet met jullie??? Ik voel hier toch ongi-pijn, mss dat het hem toch doorzet? Groetjes xxx
ooh nee? onig pijn, ben je ondertussen al ongi geworden? heb je getest? of wacht je tot het komt? Ik had vandaag ff een hitte aanval, maar verder gaat t goed!
Wel, nog niet ongi geworden... zouk nog een testje gaan halen??? Wat zou jij doen??? Ik ben nu één dag voor NOD, nu zou je het toch moeten zien op zo'n test nee???
j, ik weet niet, toen mijn ongi niet kwam dinsdag heb ik nog tot woensdagavond gewacht, doen wat je gevoel zegt...
Hello dames, Wat een rust hier.. Mentos: al ongi of nog niet? Spannend hoor... Monique: wanneer ga je het je ouders vertellen.. Leuk hoor... Pffffff heb een baaldag... Ben vandaag vrij en er komt werkelijk waar niets uit me handen, hoofdpijn en baal er van dat ik morgen de nacht in moet... Ben gewoon toe aan vakantie..
hey mendy! hoe is t met je baaldag? gaat het alweer beter? ls je geen zin hebt om iets te doen, moet je het lekker niet doen! Boeiend! ik ben vandaag op stap geweest met mn moeder, pfff, zo moeilijk want veel wat je doet staat in t teken van zwanger zijn, zo moeilijk om je neit voorbij te praten... Ze is zelf al bezig om bij haar boven een babykamer te maken.. Ik moet t echt vertellen... Dat gaan we vrijdagavond doen. Ik ben echt zo vergeetachtig! ikw eet niet of t normaal is, maar mn man zei t gister, en mn moeder zei vandaag: ik weet niet wat je hebt hoor, maar dit is gek!:S
Hey Monique!!! Hihi, wel grappig daje zo vergeetachtig bent... maar dat hoort er vaak bij denkek hoor 't komt allemaal goed! Ik kan me inbeelden daje het aan je mama wou vertellen... knap van je dat je het nog hebt kunnen verbergen!!! Hihi, bij mij zou ze het al lang hebben geweten! Hey mendy, ben nog niet ongi geworden maar weet wel dak NIET zwanger ben... kheb daarnet de bloeduitslag doorgebeld gekregen van mijn huisarts. Geen HCG in mijn bloed te vinde... OOk negatief voor CMV en Toxoplasmose, dus zal extra voorzichtig moeten zijn alsk zwanger ben... Hoe gaat het anders met jullie meisjes??? xxx
@mentos: dus dat je negeatief bent ervoor betekent dat je het nog niet gehad hebt en dus extra voorzichtig moet zijn? Naja, dan weet je het iig, en dan kun je na je ongi weer flink aan de slag!! Ja, dat vergeetachtige, ik weet t niet, is zo gek, onthoud gewoon niets!