Hoi meiden, @Dani, fjin dat het een mooi afscheid is geweest. Hoop dat het je vrede geeft. Ik heb de VK niet gebeld die was niet op de praktijk, maar wel de huisarts en daar moet ik maandag terugkomen om te kijken of de baarmoedermond nog gesloten is. Maar ik denk dat het toch echt misgaat. Verlies nog steeds stolsels en bloed, wel iets minder maar nog steeds iets meer als een normale ongi, ben het vruchtje volgens mij nog steeds niet kwijt. Indien maandag toch nog een gesloten baarmoeder dan een echo. Ik heb ook wel de rust tot maandag. als het niet goed is hou je dat toch niet tegen. Maar dank jullie wel voor al het duimen. Veel liefs Esther
@ Dani, Fijn dat het een mooi afscheid was. Ik snap dat je het even niet meer aankon allemaal maar hoop dat het snel goed met je gaat.! @ Hielkje, Jeetje zeg ik hoop dat het snel stopt en dat je maandag nog een gesloten baarmoedermond hebt. En natuurlijk een hele mooie echo 16-12. Ik duim ervoor.!
Hielkje: Wat naar voor jullie zeg, hopelijk is het vals alarm en blijft de beeb gewoon zitten! Ik duim voor je meid! Dani: Fijn dat het wel een mooi afscheid was, en ja dat je instort kan ik me voorstellen het is niet niks en je hebt tijd nodig om het te verwerken! Sterkte meis! Karin: Je hebt ook bruistabletten van cranberry en bij mij werkt dat altijd heel goed tegen de blaasonsteking! Als ik het aan voel komen neem ik er altijd 1 en dan is het weg. Wij gaan morgen wat kinderwagens uitproberen, ik heb werkelijk nog geen idee welke goed zijn..Hebben jullie misschien tips?
Mislissa ik heb ook echt geen idee maar ik denk toch dat dat voor iedereen verschilt welke fijn is de een is natuurlijk ook wat groter als de ander enzo. Maar kei leuk dat jullie kinderwagens gaan proberen heel veel succes daarbij.
Dani fijn dat het een mooi afscheid was nu heb je eigenlijk pas echt tijd om het te verwerken want al die tijd ben je druk geweest met regelen. heel veel suc6 daar mee bedankt voor de tip lisa ik ga morgen maar is even kijken of ik die kan halen. Want kinderwagens betreft het is verstandig dat je er een koopt waar je goed recht achter kan staan. het zou mooi zijn als je er een stukje achter kunt lopen want dan kun je gelijk zien of de wielen niet in de weg zitten bij je voeten. Ook is het handig als je de buggy kan verstellen in verschillende standen en er verschillende dingen op kan zetten zoals een maxicosi maar ook een die je als gewone buggy kan gebruiken dan kan die lang mee ik heb er zelf een van quini en ben daar heel blij mee maar ik denk dat dat verschilt per persoon
Inge: Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd! Hielkje: Ooh nee toch he, ik heb enorm met je te doen, knap dat je rust kunt vinden tot maandag, ik zou doordraaien denk ik. Ik wordt zelf ook steeds onzekerder van al die enge verhalen hier. Ik blijf toch duimen voor je dat het goed zit. Mijn nichtje is een week lang echt ongesteld geweest waardoor ze eigenlijk dacht dat ze toch niet zwanger was maar die bleek toch gewoon 6 weken zwanger te zijn en heeft een prachtige zoon nu! Misslisa: waar haal je die bruistabletten? En zijn ze een beetje te drinken? Ik ben enorm gevoelig voor blaasontstekingen en moest van de VK dus ook cranberry pillen slikken en halve citroenen door mijn drinken doen. Karin: Als je er gevoelig voor bent moet je dit straks wel aan de vk vertellen, bij mij doen ze in week 34 namelijk een extra kweek maken omdat het bij zwangere vrouwen vaak anders aanvoelt dan wanneer ze nrmaal een blaasontsteking hadden en ze willen het dan dus echt uitsluiten. Ik hoop voor je dat je het nog weg kunt drinken!
Bedankt voor de tips! We gaan er op letten morgen, wij vonden de quinny ook wel leuk inderdaad! Desini: Ik heb ze gewoon bij het kruitvat gehaald. Deze is van Sunwell met erop krachtige cranberry. Je kan ze gewoon in een glas water doen en het los vanzelf helemaal op. Het is opzich wel te drinken, niet het allerlekkerste drinken maar wel te doen! Ah gevonden, deze heb ik!
bedankt desini ik ben inderdaad wel gevoelig voor blaasontsteking dan kan ik dat beter maar melden en ik ga morgen meteen die tabletten halen
ben ik even snel moet zo naar oefenparcour Hielkje pff hoop dat het goed zit lieverd ! 1 gerust stelling misschien op stal loopt een vrouw rond die gewoon tijdens de zwangerschap ong is geweest 9 maanden lang pff maar haar dochter mandy is nu ook zwanger !! good luck lieverd ik denk aan je !! Dani en inge heel veel sterkte beide geef het rustig een plekje wij lopen niet weg . Blaasontsekingen pff praat me er niet van heb er vaak last van en het probleem afgelopen maand was dat ik niks doorhad maar mijn urine niet goed was veel teveel eiwit hihi aja heb ik hem iig niet gevoeld! als het goed is is ie nu weg ..... over 4 weken weer urine inleveren jeee. heb 1 keer nierbekkenontsteking gehad man dacht dat ik dood ging serieus wat een pijn ! ik moet nu opschieten ben wat laat xx
Inge, gecondoleerd heel veel sterkte de komende tijd Hielkje hoe is het nu met je, hoop echt dat de beeb zich vast houd. Hier ligt ook nog geen sneeuw hoor vriest alleen. Vind sneeuw heel mooi als ik lekker binnen bij de verwarming zit of er lopend doorheen kan(manlief insmeren met sneeuw, helaas ben ik daarna zelf ook bijna een sneeuwpop.)
Hey meiden....Allemaal heel erg bedankt voor jullie medeleven en steun. @ Hielkje: Ik duim voor je meid en ik denk aan je! Ik hoop zo dat het loos alarm is! Misschien heb je het al gezegd, maar had/heb je ook buikkrampen?? Doe in ieder geval rustig aan, pak je rust, vooral niet tillen enz enz....ach, waarom vertel ik het je allemaal...je weet het zelf natuurlijk hartstikke goed... @ Dani: Logisch dat het je ff te veel werd. Gaat het nu weer een beetje met je? Pak je rust he! Ik ben voor nog een sollicitatiegesprek uitgenodigd, de derde! In Purmerend ENNNNN!!!!! Ik hoef niet naar Zeeland! De opdracht gaat niet door! Jippieaaajeeee! Ik heb per 1-12 nu geen opdracht (bureau moet me wel betalen). Kan ik m`n ouders mooi helpen met het huis van opa leeghalen en zelf nog wat rust pakken... De crematie is woensdag, de condoleance is de avond ervoor...de muziek hebben we ookal uitgezocht en m`n vader en ik gaan allebei een praatje houden. Ik hoop dat ik daar weer de kracht voor kan vinden.
@ Inge: Gecondoleerd met het verlies van je opa... En wat een geluk dat de opdracht niet doorgaat, pak je rust en denk aan jezelf.. Heel veel sterkte... @ Dani: Ook jij nog heel veel sterkte, het is ook niet gek dat je ingestort ben meis, je hebt zoveel verdriet te verwerken.... @ Hielke: Ook jij heel veel sterkte, hoop zo dat het beebje mag blijven plakken en dat je maandag gewoon goed nieuws krijgt.. @ Lisa: wat leuk dat je een wagen uit gaat zoeken... Ik ben fan van de bugaboo, alleen vind ik die bak eigenlijk iets te dicht bij de grond, maar ze zijn wel lekker ruim en groot zodat je kindje er lang in kan liggen.. Verder wel gelezen weinig onthouden.. Hier een nog grotere dip als gisteren, vanavond een gezellig avondje met me beste vriendinnetjes gehad, en toen vertelde het dinnetje dat ze 10 weken zwanger is.. Tuurlijk ben ik super blij voor der, maar het kwam wel even hard aan, heb ook wel eventjes gehuild... Ik gun het haar van harte maar het was zo'n klap in me gezicht.. Voel me nu super schuldig dat ik zo kan denken, heb trouwens me gevoel wel uitgesproken en ze zei wel dat ze het begreep, maar oow wat voel ik me nu kut..
ja dacht ik ook omdat mn ei pas de 20e of 21e is geweest zag ik vanmiddag, kan ik dan morgen al testen!? Nou dan weet ik nu al het antwoord. Naja we wachten het rustig af misschien is mn cyclus nu wel ontzettend lang. En ik ben er ook een leek in maarja tis ook de eerste en ben ook nog niet lang geleden gestopt. valt nog van alles te leren Ik zit door te lezen maar pff weet ff niet wie hoe of wat... leuk als groentje en hier echt geen sneeuw! gelukkig maar, alleen wel krabben haalde wel een auto in die had allemaal sneeuw nog op zn dak, echt raar.. Kijk nu al uit naar het voorjaarszonnetje want die kou vind ik helemaal niks!
Hallotjes @Hielkje: Jeetje meis wat klote allemaal en wat ontzettend knap dat je je rust kan vinden. Je kan er idd niks aan veranderen maar even goed petje af. @Inge: Wat fijn dat die opdracht niet door gaat, hoef je je daar ook niet meer druk over te maken en ik hoop echt voor je dat die baan in Purmerend wat zal worden. Hopelijk zal de rust je goed doen meis. @Mendy: Wat vervelend zeg, snap dat je ff gehuild hebt. Je wil het dan ook zo graag en dan kan je even niet verder. Ik hoop dat als jullie er wel weer voor gaan snel zwanger zal zijn. *Knuffel* van nog een pauze ganger
Goedemorgen meiden! Inge: Wat fijn dat je niet helemaal naar zeeland hoeft zeg!! Weer een last van je schouders ofniet? Mendy: ik snap heel goed dat dat hard is aangekomen! Gisteravond hebben wij the voice gekeken, ohhh ik heb zitten janken bij Ben Saunders
@Inge fijn dat je niet naar zeeland hoeft. @Mendy, vervelend van je vriendin, kan het me heel erg goed voorstellen dat het je raakt. @Misslisa, echt leuk dat je de kinderwagen van je vader krijgt. Maar probeer ze wel uit in de winkel. Vooral samen, dan weet je welke je het beste bevalt. Hier ziet het er nog steeds niet goed uit. Voel me nog wel steeds zwanger en ben het vruchtje ook nog niet verloren. Maar de stolsels blijven wel komen. Dus weet het nog steeds niet. Maar een VMK kan een paar dagen duren voor het echt doorzet of misschien heb ik wel zo een raar lichaam dat gewoon ongesteld wordt bij de zwangerschap. Nog 2 nachtjes slapen en dan weten we meer. Bedankt voor alle lieve woorden. Ik heb er veel aan. Veel liefs Esther
hallo allenmaal inge o heerlijk niet naar zeeland haha lekker kan je je lekker op andere dingen berusten ! mendy pff ik weet ook heel goed hoe je je voelt meis ! en voel je er vooral niet schuldig over want denk dat iedereen die ermee bezig is en hoort dat een ander het wel lukt zal even hard op de kiezen moeten bijten . Rica ik ben ook wel een leek in dat soort dingen hoor haha , denk maar zo het komt vanzelf wel een keer goed Hielkje sterkte meis , hoop zo dat de beeb plakt en dat je gewoon een raar lichaam hebt misslisa martijn heeft het voor me opgenomen ik had oefenparcour hihi tweety ja doe mij ook maar de zon ik doe alles op het scootertje dus kleed me nu al dubbel aan brrr
Goede middag Hoe is het hier? Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier sneeuwt het nu al bijna een uur maar niks blijft liggen.
hier sneeuwt het niet, maar wel wit buiten! vanavond maar eens lekker boerenkool eten, heerlijke wintermaaltijd!