Inge je bedoelt de stang waar je duwt? Ik ben zelf 1.72 en sta zo achter de wagen.. (let niet op mijn hoofd en mijn vriend heeft meer mij erop dan mij en de wagen). Op de foto staat de stang zelfs nog op de laagste stand, hij kan nog hoger! Het is gewoon een mooie hoge wagen.
heey inge ja die vitamine c slik ik altijd als ik merk dat ik blaasontsteking heb en dat helpt meestal wel maar nu niet
Boerenkool uit eigen tuin waar een nachtje vorst overheen gegaan is, heeeeeeeeerlijk! Van de supermarkt ben ik ook echt niet weg van, dat voelt in je mond vaak zo raar scherp aan. Ik heb lekker gamba's gebakken met knoflook, op het laatst een vers tomaatje en een paar zongedroogde tomaatjes erbij. Spaghetti erdoorheen geroerd, pesto erdoor geroerd en dan op een "bedje" van rucola sla gelegd, mmmmmm. Én heel snel klaar! Misschien dat die knoflook achteraf niet zo fijn voor mijn buikje was nu, maar ik heb in ieder geval weer een keer echt kunnen genieten van mijn avondeten! Ik geef trouwens 4 uur in de week les op een geweldige ponyclub/rijvereniging en deze week kon ik daar echt niet zijn helaas, dus had ik de andere instructrice gevraagd of ze de kinderen uit wilde leggen waarom niet. Geweldig hoe die reageren he haha, hadden schijnbaar allemaal heeeeele grote ogen toen ze vertelde dat er een baby in mijn buik zit waar ik nu een beetje ziekjes door ben. Ze stelden allemaal vragen en wilde zeker weten dat het geen grapje was en een paar werden verdrietig omdat ze dachten dat ik nu dus nooit meer kwam haha. Gelukkig lachten ze weer snel toen ze hoorden dat ik gewoon blijf lesgeven
de boerenkool was ook heerlijk! was erg goed gelukt. de vorst kwam van de vriezer, als je de boerenkool lang in de tuin laat staan komen er allemaal beestjes op..... daar ben ik niet zo'n fan van en van spuiten ook niet. dus dan zodra het klaar is meteen de vriezer in, smaakt net zo lekker hoor!
Hoi lieve meiden, @Misslisa, wat een ontzettend mooie wagen is dat. Heb er ook al aandachtig naar gekeken. Vandaag met een goede vriend sinterklaas cadeautjes wezen kopen. Daarna lekker nasi goreng met sate gemaakt en toen naar de Film Due Date. De mannen (mijn man en goede vriend) hebben erg gelachen ik ging het liefst naar huis. Maar ja je laat hun ook niet zitten. Ik denk dat al jullie positieve energie heeft geholpen. Hier is sinds vanmiddag het vloeien volledig gestopt nu alleen nog oud en bruin bloed. Maar geen stolsels of helder rood bloed meer. En voel me nog steeds zwanger, zware en pijnlijke borsten en soms rond vliegende emoties. Dus we wachten maandag maar af. Hoop dat ik voor een echo mag. Dan weten we het tenmiste zeker of het fout is gegaan of niet. Nu de truc proberen rustig te blijven en af te wachten. Verder heel erg veel gelezen. maar echt niet alles is blijven hangen. Veel liefs Esther
Goede avond Iedereen zal wel weer weg zijn maar toch @Hielkje: Helemaal top dat het bloeden gestopt is, nu maar hopen op een echte onvervalste plakbeeb. @Lisa: Staat je goed Verder niet veel onthouden, sorry
ze verwachten dinsdag en woensdag toch erg veel sneeuw achter erlkaar???? Ik hoop dat ze het fout hebben want als ik dan naar mn werk moet rijden..pff krijg nu al knikkende knietjes ervan
goede morgen allemaal hoe is het met iedereen ik ben nu al behoorlijk misselijk van de kuur (denk ik)
Super Hielkje!!! Nu lekker rustig aan doen en positief ingesteld blijven! Karin: Balen dat je er al ziek van bent! Even door de zure appel heen bijten, een uit de hand gelopen blaasontsteking wordt je helemaal niet vrolijk van!
Goede morgen deze morgen @Karin: Balen dat je misselijk bent, hopelijk ben je snel weer verlost van de AB en je onsteking
ja ik was wel blij dat ik zo bij de huisartsenpost mocht komen normaal doen die heel moeilijk en ik was bang dat als ik tot maandag moest wachten dan misschien wel een nierbekken ontsteking had gekregen weet niet hoelang zoiets duurt heb het gelukkig nog nooit gehad
Ik weet ook niet hoe lang het duurt voordat het veranderd in een nierbekken ontsteking aangezien ik toen nooit gemerkt had dat ik een blaasontsteking had (hoe vreemd dit ook klinkt).
Hoi Dames, Vanochtend toch weer bloedverlies, maar we blijven positief, misschien wil de beeb me gewoon uittesten of ik hem/haar wel waardig ben. Een Blaasontsteking kan soms binnen een dag en soms binnen een week een nierbekkenontsteking worden. Ligt aan de hoge concentratie bacterieen die in de urine zitten. @karinikke, probeer anders de kuur tijdens het eten in te nemen, je maag heeft dan meer dingen te verteren. Welke kuur heb je trouwens gekregen??? Veel liefs Esther