Ja dat klopt Monique, al je negatief bent, heb je het nog niet gehad en kan je het nog krijgen... Hehe en die vergeetachtigheid... nie aantrekken! Zolang je weet daje zwanger bent ist goed
haha ja idd, maar het is zo gek, je weet dat je zwanger bent, maar verder, je hebt geen bewijs en dat vind ik zo vervelend! nou dan moet je maar goed opletten en veel je handen enzo wassen, meer kan je er niet aan doen denk ik?
Hey meiden, Ik ben er ook weer even! Hoe is het met jullie? Hier vandaag weer genoten van heerlijk weer! @ Monique, ik kan me voorstellen dat je onrustig bent en het aan je ouders wilt vertellen! @ Mentos, vervelend dat je ongesteldheid niet doorzet, als je dan toch weet dat je niet zwanger bent dan kun je het maar gehad hebben... dat had ik tenminste wel hoor! Heb me wel voorgenomen de volgende x niet te vroeg te testen en het gewoon af te wachten, al is dat wel moeilijk denk!
hoi doortje, hoe is t met jou, en het testen, ja dat is echt verslavend he! en dan kom je weer op het afwachten... moeilijk hoor!
goeiemorgen dames... hoe is het allemaal hier? en wat gaan jullie allemaal doen vandaag op deze sombere dag?
Goedemorgen dames, Nou zeker slecht weer hier regent het hard en onweert het. Ik ga dan ook maar lekker hier schoonmaken en de was wegwerken. Vanmiddag ga ik even voorslapen, want heb nachtdienst vannacht.. En jij nog plannen voor vandaag?
ooh hier is t somber, maar niet zo erg als regen en onweer, misschien komt diat nog... Heb je nachtdienst? ooh dat lijkt me toch echt verschrikkelijk! Zie je daar neit tegenop? Ik heb net 2 uurtjes bij iemand in de huishouding gewerkt, ik had beloofd om mn moeder te helpen, maar fff had t echt zwaar, misselijk en duizelig, heb een hele lage bloeddruk... Ben blij dat mn moeder t bijna weet, is ook prettig als je je niet lekker voelt. Ik ga op de bank en hoop ik nog ff slapen.
Nee ik vind nachtdiensten juist heerlijk... Het is een stuk relaxter werken.. Overdag is de werkdruk best hoog zou er niet aan moeten denken om alleen dagdiensten te draaien. De afwisseling vind ik heerlijk.. Ik vind het zowiezo al knap dat je het nog niet verteld hebt. Ik hoop dat je nog een beetje slaap kunt pakken. suc6!
okay, joh, ja zo kan je het ook bekijken, hoe laat moet je dan beginnen en hoe laat ben je dan klaar? Ja, we gaan lekker uit eten en daarvoor gaan we t vertellen. Kan echt niet wachten. Morgenavond speentjes en slabbetjes kopen.
Helemaal leuk, is het voor je ouders de eerste keer dat ze opa & oma worden? Ik begin om half 11 en ben klaar om half 8. We lopen in die tijd twee grote rondes door het hele huis, en verder kunnen er mensen bellen om bijvoorbeeld te plassen. We verblijven dan altijd op de gesloten afdeling, en daar is het geregeld een feestje, dan komt die weer even uit haar bed om te buurten dan die, best grappig..
het klinkt wel okay als je het zo vertelt, maar lijkt me wel moeilijk om s nachts te werken. Maar knap van je hoor, en ieder zn ding natuurlijk! ja, het is de eerste keer dat mijn ouders opa en oma worden. heb nog een broertje van 22, maar die is er nog lang niet aan toe hihi. He jij broers of zussen?
Ja ik heb nog 1 zus, die is net 25 geworden, ook nog niet aan kinderen toe.. Mijn moeder die kan haar geduld niet bewaren, die vraagt maar telkens goh wanneer word ik oma, vind het dan al moeilijk om niet te zeggen dat we bezig zijn..
Ja! dat kan ik helemaal begrijpen, zo moeilijk! maja als je t wel zegt dan is de grote verrassing eraf als t wel zo ver is. Ja, geduld is een schone zaak... ik heb al door dat ik er niet goed in ben...
Ik heb eigenlijk wel engelengeduld, maar kan niet zo goed liegen. ik probeer dan met een zo strak mogelijk gezicht te zeggen dat ze daar nog wel even op moet wachten.. Ja ik ga even huis opruimen en daarna sporten... Kom vandaag nog wel even langs....
hello ladies, ik ben de dvdbox van Buffy aan t kijken, en doe verder helemaal niets, voel me niet zo lekker. Het is stil hier!
Jammer Monique daje je niet zo best voelt... ik heb gehoord dat het na de derde maand meestal wel betert dat misselijk zijn enzo... dus zal duimen voor je! Groot gelijk daje je dan in je zetel nestelt met wat dvd's! leuk dat je ouders hun eerste kleinkindje krijgen! Die zullen een gat in de lucht springen!!! (of hoe zeggen jullie dat in Nederland?) Mendy, ik wens je een goeie nachtdienst toe! Ik morgen nog een vroegdienst en dan vrijdag dagje thuis. Oef... want heb nood aan verlof! Doortje, mijn ongi is nog steeds niet doorgebroken... snap er niks van... zit aan dag 29... al hebk het gisteren en eergisteren wél gevoeld maar niet gezien Dikke knuffels voor jullie!!!!
hey mentos! ja bij ons zeggen ze ook een gat in de lucht springen! Even doorzetten en dan is het tijd voor vakantie, en dan ben ik weer aan t werk... Nog niet ongi? dat is ook wel gek. Naja nog maar even afwachten dan...
Monique, ben nog niet begonnen met de ovulatietesten, ga er op dag 12 mee beginnen, ben benieuwd! Ik kan me voorstellen dat je blij bent als je het verteld hebt, het lijkt me ook erg moeilijk! Doordat ik heb moeten stoppen met mijn medicatie weten mijn familie en vrienden wel van onze kinderwens, anders vragen ze zich ineens af waarom ze me nog maar zo weinig zien hihi! Iedereen leeft wel heel lief mee, al heb ik wel gezegd dat het ook nog een jaar kan duren en ze er niet steeds naar mogen vragen. Op werk weet alleen mijn duo-collega het, die overigens ziek is waardoor ik waarschijnlijk toch met 3 dagen werken begin... Ik kijk wel of ik het volhoud en anders vertel ik het mijn baas ook, liever niet, maar dan kan er wel rekening mee worden gehouden. Ik heb me voorgenomen dat als ik eenmaal zwanger ben, ik het niet meteen vertel. Juist dan is het leuk om het eventjes een geheim van ons samen te houden, al laat ik nu iedereen in de waan dat ze het meteen mogen weten haha! Mentos, wat vervelend dat je ongesteldheid nog steeds niet doorzet! Ik hoop voor je dat het alsnog snel komt en je niet ineens een hele lange cyclus hebt!
hoi doortje, ben ook benieuwd met die ovulatietesten, heb echt geen idee hoe dat werkt. Ik dacht dat leer ik allemaal nog wel... spannend hoor! Ja, als ze al weten van je kinderwens is het ook wel weer anders. Maar t is wel moeilijk om geheim te houden hoor. Met alles is t lastig haha. Wat is dat pendelen? dat snap ik niet helemaal?