nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.057
    885
    113
    Dat pendelen wordt met een kettinkje gedaan, die hang je helemaal stil en dan stel je een vraag en spreek je af welk antwoord wat is, bijvoorbeeld een rondje is ja en van links naar rechts is nee, etc. Ik weet ook niet precies hoe het in zijn werk gaat hoor, maar vond het wel interessant haha! Ik heb heel sterk het gevoel dat als we een kindje mogen krijgen, het een jongetje wordt, dus vond het wel grappig dat dit ook uit de pendel komt!

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh, okay, vaag haha, naja het is wel grappig denk ik haha.
    Heb vnvnd via marktplaats voor een paar euro 35 tijdschriften van wij ouders, jonge mama's enzo gekocht, dus ik ben heerlijk aan t lezen:D

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dames ik ben er weer hoe gaathet met jullie?
    ik moet nog wel even bij lezen hoor

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Hoi dani! hoe was het!?!? genoten!?!?! Denk t wel!
    Wanneer ga je testen?

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja we hebben het echt super gehad wel erg luxe moet ik zeggen haha

nog geen ongie te bekennen misschien morgen maar vind het erg eng moet ik zeggen misschien dat het toch vrijdag word

wel rare klachten nu, steken in mijn linker zij, en ben vaak in de middag misselijk en s'avonds
    hoe is het met jou zie dat je 1 sept echo hebt super en ook dat je het je ouders gaat vertellen super leuk en spannend

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh lekker dat het zo luxe was! hoop dat jullie erg hebben genoten! lekker even met zn tweeen.

Waarom vind je het spannend? Bang dat het echt zo is?:D of bang dat het niet zo is?? Vertel!

Ja, vrijdagavond gaan we t vertellen. Kan t echt niet voor me houden, voelde me vandaag zo beroerd, en was bij mn moeder, ze moet t gewoon weten.

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja heerlijk genoten ja denk dat ik zeker bang ben dat t niet zo is, maar t komt allemaal zo dichtbij nu maar moet gewoon dat testje doen ga er morgen in ieder geval wel 1 halen als mijn ongie er niet is

knap dat je moeder niks zegt denk ook wel dat ze een vermoeden heeft hoor mijn moeder zou haar mond echt niet kunnen houden denk dat die zou zeggen ben je zwanger of zo haha

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nee, mn moeder verwacht t echt niet! die gaat flippen vrijdag!

Ja, kan je je voorstellen hoe ik me voel, t gaat allemaal zo snel, heb niet eens ff tijd om eraan te wennen of om een test te doen die negatief was haha. Zo onwerkelijk.

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja gaat zeker snel, ben echt benieuwd hoe je moeder reageerd haha .nou zon negatieve test daar wordt je niet blij van haha maar snap inderdaad hoe je je voelt

hebben jullie me een beetje gemist haha;)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, we zijn t nu bijna eens over de kleuren, hebben behang gezien, en morgen komt er iemand voor t gordijn kijken want we hebben een heel groot raam. En we willen ook een hoor, wil niet dat de kleine lekgeprikt wordt.

Het forum is nu weer compleet... Maar het was wel erg rustig... Leuk dat je er weer bent:D

Ik snap dat een negatieve test ook echt niet leuk is hoor!! dat bedoelde ik ook niet

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee ik snap wat je bedoelde

mijn vriend begint nu ook wel een beetje zenuwachtig te worden vroeg straks in de auto of ik niet nog een test had liggen haha

fijn dat jullie het bijna eens zijn over de kleuren oh ja zon hor das wel makkelijk ja

ik heb me toch honger niet normaal
    als echt een paar dagen en ik moet nog steeds veel plassen

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooei ja dat zijn wel van die dingen... dat zijn goede tekens... heb je geen test liggen dan? Ik zou niet meer kunnen wachten!!! gewoon doen, lekker saampjes in de badkamer!

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee heb niks meer liggen grrrr baal er behoorlijk van haha
    en de winkels zijn dicht haha

ik ga zo ook maar ff iets eten en ff plassen haha

had jij eigenlijk nog klachten voordat je ging testen

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh maar je wist toch dat je ging testen? oooh die had je gebruikt al eerder zeker!? ik heb hier nog wel wat voor je maja... hha.

Nee k had geen klachten, ik voelde alleen heel sterk dat mn ongi er niet aan zat te komen, dan krijg ik altijd heel zere borsten en dat had ik nu niet, juist heel zacht... Nu meer klachten....

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh zachte borsten heb ik nu ook inderdaad die andere testen heb ik zondag gebruikt stom stom haha
    ach ja nog maar ff wachten ben ff bittergarnituur aan het bakken haha

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    haha naja morgen horen we t wel he'? zou wel gaaf zijn!! ik ga sla[en eet lekker en tot morgen,

ooh ja, zou jij mee gaan doen met moeders voor moeders?

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    denk wel dat ik daar aan mee zou doen inderdaad en jij

slaap lekker tot morgen

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    slaap lekker, ja denk dat ik morgen ff ga bellen.

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goeiemorgen dames! hoe is het hier, dani heb je al getest?

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen
    ik heb nog niet getest ga het wel doen ik wordt gek hier had vanmorgen iets of wat roze afscheiding dacht ik te zien nu weer niks en geen ongie klachten terwijl ik normaal echt buikpijn heb

ik moet de testen alleen wel nog halen

en hoe is het met jullie

Deel Deze Pagina