hey! Ben echt heel erg benieuwd!! dat je zelf zo lang kan wachten! ga halen die test... haha. Dn heb je duidelijkheid! Ik wacht hier....
haha ik ga straks ff naar de winkel ben net wakker schaam haha maar doe meteen hier posten als ik naar de winkel ga en als ik getest heb ik snap niks van mijn lichaam en monique hoe is het met jou?
ja ik snap ook niet echt meer iets van mn lichaam. voelde me gister echt niet lekker, nu gaat het een stuk beter, maar dan ben ik weer bang dat er iets mis is... Maar t gaat dus beter dan gister
gelukkig dat het beter gaat je hoeft niet bang te zijn dat er iets mis is meis dat hoort bij zwanger zijn dat je je de ene dag beter voelt dan de andere
ja, idd dat snap ik, of je moet binnenkort nog een keertje testen. Ik ben nu 60 baby's per uur aan t kijken.... pfff das heftig.
heb ik laatst ook n stukje van gezien is inderdaad heftig niet normaal 60 per uur ik verwacht niks meer ff afwachten of t doorzet misschien morgen wat ik wel verwacht
Ik ben ook nieuw en ga voor mijn eerste kindje... (Hij heeft al uit eerder relatie) Dus voor mij is het ergg spannend allemaal!
welkom sabine gezellig dat je hier mee komt kletsen hoe oud ben je en je vriend/man dat is zeker spannend alles is nieuw net als voor ons wanneer zijn jullie gestopt met de pil sorry ben nieuwsgierig
Hoi welkom! Ja, idd, die vragen die gesteld zijn door dani... ben ook erg nieuwsgierig Vertel wat over jezelf!!
Hallo allemaal! Sabine, welkom welkom! Klets gezellig met ons mee zouk zeggen! Dani, welcome back! heb gelezen daje het reuze naar je zin had op weekend?! Ben blij voor je! Wel nog niet ongi en test geeft ook niet zwanger aan... kan nog altijd hé! Over enkele dagen een nieuw testje doen en als je twijfelt ga je naar huisarts voor bloedafname! Hey Monique! Hoe voel je je vandaag??? Groetjes xxx
hey mentos! leuk dat je er weer ff bent! Ik voel me goed vandaag, behalve ff bij mn vader in de auto (misselijk!!!) maar veel beter dan gister! Hoe is t met jou? Er komt straks iemand langs voor het gordijn en vnvnd gaan we naar de stad, naar grote babywinkel
Hallo, Ben het hier ook aan het uitvogelen.. Wij zijn ook bezig met zwanger worden. Eerder al miskraam gehad dus hopen dat de volgende keer alles goed gaat! X