dank je! ja echt beter, echt een opluchting nu mn ouders t weten, mn vader zei nog: ik moet niet huilen zoals je moeder, maar ik vind t wel een emotioneel moment... echt gaaf dat ie dat nog zegt dan ook Nou, het is al eerder voorgekomen op verjaardagen dat het onderwerp ter sprake kwam en dat ze moest huilen... Dus ben benieuwd. Jij nog iets leuks gedaan?
tja dat ze misschien gaat huilen kan ik me wel voorstellen maar geloof niet dat ze het jullie niet zou gunnen we hebben grind gekocht voor de tuin komen ze woensdag brengen jippie eindelijk en ik heb boodschappen gedaan haha en natuurlijk aan jou gedacht hoe het zou gaan ik heb toch regelmatig hier gekeken of je er toevallig was
oooh! beter, dan is de tuin ook maar gedaan, vind ik ook altijd prettig, dan is t maar vast gedaan voor als die kleine binnenkort komt wat gedaan is, is gedaan Haha, wat leef je met elkaar mee he hier, dat had ik woensdagavond, elke keer ff kijken of je terug was en getest had! Ik heb vnvnd een bbq en daarna verjaardag, straks naar behangwinkel voor behang babykamer, wat gaan jullie allemaal doen?
ja je leeft inderdaad mee met elkaar is wel fijn hier kun je tenminste je verhaal delen oh lekker bbq doet het altijd goed haha, en behang uitzoeken super leuk al enig idee wat het gaat worden? vandaag ga ik eigenlijk weinig doen lekker nog ff relaxen maandag weer werken haha
Hallo dames, @ Monique; Wat leuk hoe je ouders en schoonouders reageerden.. @ Dani; dit is nu de 5de maand dat ik van de pil af ben, vind het allemaal maar een rare bedoening en ben er echt een beetje van uit me hum, voel me ook helemaal naar, was vannacht maar ook zo duizelig.. Even me bloeddruk laten opmeten door me collega maar die was goed, en me bloedsuiker ook. Zo even geslapen en dan op naar amsterdam.. Voel me nog helemaal niet top, maar ja dat komt wel als ik er ben..
dan durf ik ook niet te zeggen waar t van komt hadden je collegas geen idee? oh ja wat zul jij een lol hebben in amsterdam haha lijkt me ook echt leuk daar in ieder geval heel veel plezier daar xx
Nee heb alleen gemeld dat ik me niet zo lekker voelde, de bruine afscheiding trouwens ook niet meer gezien, maar voel me wel gewoon naar.. Heb echt een heel wee gevoel in me buik.. En collega's hadden gebak voor ons gehaald, nou had beter het gebakje kunnen laten staan want ik ben me daar toch een partij misselijk geworden.. Collega's weten niet dat we aan de klus zijn dus kon ik het er niet specifiek over hebben.. Ja de zin begint bij mij nu ook te komen.. Even kijken of ik mijn vriendje nog aan een homo kan slijten.. 8)
oke nee das moeilijk dan inderdaad als ze het niet weten ach gewoon afwachten haha denk niet dat je vriendje daar zo blij van zal worden maar de sfeer is er wel altijd goed ben benieuwd hoe het was, blijven jullie vannacht daar slapen of gaan jullie gewoon naar huis?
hey ladies! veel te lezen zeg.. @mendy: wat vervelend dat je je zo rot voelt. Maar misschien helpt afleiding! Moeilijk ook als je er dan niet met anderen over kan praten, maar in ieder geval heel veel plezier in ADAM! Is hier vlak bij... hihi @Dani: nou, ik zit niet op die bbq te wachten, ik eet bijna geen vlees, alleen kip en ben zo onwij misselijk, voel me vandaag niet lekker dus zie er tegen op. Lekker jij ff chillen! is het ook echt zoon dag voor. WE hebben prachtig behang gezien en t boek meegenomen naar huis.
oh super dat jullie behang hebben gezien leuk joh kunnen jullie het kamertje afmaken enzo echt gaaf hopelijk kan ik binnenkort ook aan de slag ik krijg dadelijk mijn neefje op bezoek oh dan snap ik inderdaad dat je niet op die bbq zit te wachten dat soort dingen worden nu best moeilijk zeker als je je niet lekker voelt misschien zakt het straks wel een beetje weg ja ben nu een beetje aan het wassen en zo beetje bij houden weer haha
ja ik vind t echt moeilijk, als je je niet lekker voelt. Maar ik ga zo nog ff lekker naar bed. even rusten saampjes en gezellig kletsen over vanalles en nog wat. Werk ze met die was haha. Succes! Veel plezier met je visite.
Hey hey dames!!! Amai had weer veel bij te lezen!!! Leuk Monique dat je ouders zo enthousiast reageerden! Heb veel aan je gedacht! Hey Dani, leuk daje aan je tuin bezig bent!!! Heb je grote tuin? Gras, bloemetjes, vijver,...???? Ik zit hier maar te wachten op mijn ongi... die blijven uit... tjah wat doe ik eraan hé?!!! Volgende week vrijdag hebk afspraak bij gynaecologe, toevallig komt dit héél goed uit. Dan kan ik vragen wat er mis met me is... Pff, op den duur denk je het ergste maja beetje pessimistisch zeker?! Maja, mijn vriend en ik gaan toch weer aan het klussen hoor... je weet maar nooit... hehe Dikke kus! xxx
hey mentos met jou is niks mis hoor je cyclus kan wel eens verschillen geen zorgen maken hoor komt allemaal goed we hebben voor een redelijke tuin die gaan we nu doen achter ook wel redelijk met een vijver en vissen haha ook daar moeten we nog mee aan de slag maar eerst voor en wat zijn de plannen voor vanavond ik ga dadelijk ff naar mijn ouders xx
goedemorgen dames leuke avond gehad gister? en wat zijn de plannen voor vandaag wij gaan zo naar belgie naar een grote markt lekker shoppen hihi
goedemorgen dames! Lekkere avond gehad gisteren? Dani: shop ze! Veel plezier, ook voor dingen in de tuin? @mentos: er is echt niet mis met jou, maar je lichaam moet gewoon herstellen, ik snap dat je daarvan baalt. even volhouden meis. @mendy: hoe was t? Mn moeder komt vandaag ff thee drinken, we gaan naar de broer van mn man om t te vertellen en we gaan t kamertje witten.
hey dames monique hoe was het gisteravond? hoe is het gegaan bij de broer van je man vandaag? mendy hoe was het? xx
Hello ladies! Het was in 1 woord fantastisch!! Vriendlief viel ook bij de mannen in de smaak... Nu wel helemaal brak dus dat wordt een lekker luier avondje.. @ Mentos; nog steeds niet ongi dus... hmm op welke dag zit je nu? Dani lekker geshopt... Monique, hoe gaat het met je Mm heb een knopje op me laptop ingedrukt en nou doet de vraagteken en het apestaartje het niet meer.. vreemd...