nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    als het goed is staat er rechts onderin een toetsenbordje in je scherm moet je die ff aanklikken met linkermuisknop en de andere aanvinken die nu niet aangevinkt staat als het goed is moet die het dan doen

goed dat het leuk was whahahaha en je vriendje bij de mannen in de smaak wat vond die er zelf van

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Jaa top voor je hulp!! Het is weer normaal, haha ik als blondje had er nooit achter gekomen... :D

Ik en vriendlief hebben er smakelijk om gelachen.. ;)
    Haha vanmorgen z'n broek in de was gegooid, ga ik de zakken legen zaten er wel 6 briefies met 06 nummers op haha.. :D

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha geweldig daar zou ik ook krom van liggen en me dood lachen geweldig
    dat van de comp wist ik ook niet mijn vriend zij het laatst haha

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @mendy: dan moet je de control en de shirt toest een aantal seconden ingedrukt houden, als het goed is doet je toetsenbord het dan weer.
    Beter dat het zo leuk was, nou dan heb je nu een lekker chill avondje verdiend!

@mentos: idd, op welke dag zit je nu dan?

@dani: ze reageerden erg leuk! en ze zeiden ook wij gaan ook niet meer op een huis wachten, we zien t wel. Dus het was heel geslaagd.

@All: gisteren een moelijke dag, vandaag beter, maar mn bloeddruk is normaal al heel laag, nu helemaal, dus voel me daardoor heell zwak, ga morgen ff naar de apotheek. Wat gaan jullie verder doen vnvnd?

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Wat leuk Monique dat ze allemaal leuk gereageerd hebben..
    Lastig zeg een lage bloeddruk, ik weet er alles van, ik heb ook van nature uit een lage bloeddruk..

Ik ga lekker een avondje bank hangen.. Ben nog lekker tot woensdag vrij heerlijk.. Jij nog plannen?

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, nu speelt t echt erg op, nu heb ik er last van, vanmiddag was mn bloeddruk 93/67 laag dus.

We hebben een druk weekend gehad we gaan lekker chillen, heb nog allemaal boeken die ik ga lezen:D Wat heb je trouwens een leuke banner! hoe kom je aan die?

7. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Dankje, via babyplaza.be bij mij pakte die van deze pagina niet, iedere keer werd dan weer de datum veranderd..

Ook lekker een rustig avondje dus..
    Ik baal nu al van de voetbal, WK vind ik nog wel leuk, maar we zijn net van die heisa af en is het gewone seizoen alweer begonnen..:(

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja idioot he! pff was t wk afgelopen, kwm weer de tour... echt niet leuk! maar ja, ik doe gewoon lekker mn eigen ding, ga zo lekker douchen!

Mn moeder kwam vanmiddag op de thee, die kwam ff erover praten, haha. Was wel gezellig, ze zei: als je bevallen bent wil ik wel elke dag komen hoor!! ik ga een stuk minder werken:D

Mn moeder wil 1 dag oppassen en mn vader ook. Mn vader vind t geweldig. Begin t nu ook te geloven, ben helemaal blij:D sorry moest t ff kwijt.

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    monique balen van je bloeddruk rustig aan doen hoor, ben super blij dat ze zo reageerden zei ik toch hihi;)

hier was t ook eerst wk daarna wielrennen en nu weer voetbal verschrikkelijk daar heb ik nou altijd zo de balen van hier verder een rustige avond

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, dat sporten, ik vind t ook helemaal niets. Echt idioot dat t ook zoo vaak op tv is. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

11. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja hier nog een vriendje die alles qua sport volgt. Straks krijgen we de vuelta nog.. :(

Hoeveel dagen wil je gaan werken na je zwangerschap Monique? Wel fijn dat je al oppas hebt...

Ik ga straks even in de tuin rommelen binnen schoonmaken en als ik dan nog tijd heb even sporten. Ben heel lui want ben net pas wakker...

12. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hihi, lekker toch! ik doe ook niets, echt slecht haha.

De vuelta? wat is dat nou weer:S?

Ik wil t liefst de maandag, dinsdag en woensdag blijven werken, de woensdag is natuurlijk een iets kortere dag in t onderwijs, dus dan ben ik rond 3 uur klaar. Het kindje hoeft dan maar 1 dag naar de opvang.

13. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    De Vuelta is eigenlijk hetzelfde als de tour de france en de Giro maar dan is dit de ronde uit Spanje.

Dat zou dan inderdaad mooi geregeld zijn dat je maar 1 dag kinderopvang nodig hebt.
    Ik ben me soms ook aan het bedenken hoe ik het wil oplossen, het scheelt wel dat ik op me werk een dagopvang heb.

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, het is altijd puzzelen hoe je dat gaat doen met de kids, maar ik wil niet thuisblijven, en dat redden we finncieel ook niet, maar ik heb er lang voor gestudeerd, dus ik ben blij dat ik eindelijk werk:D

Het scheelt zeker dat je dan een dagopvang hebt, hoe zouden jullie t indelen dan? Met hoeveelheid werk?

15. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik zou dan denk de ene week drie dagen werken en de andere week twee doordeweeks en dan twee in het weekend. En dan idd ook maar 1 dag naar de opvang. In het weekend is mannetje natuurlijk gewoon thuis en de rest naar mijn moeder of vriendlief z'n moeder als ze dat willen, maar daar maak ik me niet zo druk om..

Ik vind het zelf belangrijk om ook me werk te houden. Financieel zouden wij het wel kunnen redden als ik thuis blijf maar dan vallen de leuke dingen die we nu van mijn loon doen af. Dus ook dat is een reden om lekker te blijven werken.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja, precies, dat is bij ons ook zo, die leuke dingen vallen dan weg van je extra centjes, en buiten dat vind ik werken gewoon leuk. Ik waardeer mn vrije dagen dan extra, nu doe ik ook echt helemaal niets...

Maar dat is inderdaad een mooie oplossing! Je moet gewoon kijken wat het best is voor iedereen.

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

even eenberichtje van mij
    heb mijn eerste werkdag er al weer op zitten heerlijk
    wij blijven allebei werken
    ons kindje gaat naar mijn ouders
    ik heb door de weeks dan wel 1 vaste dag vrij dat kan ik regelen
    heb een hele lieve filiaalmanager
    voor mij zijn het regelmatig avonden dus dan is mijn mannetje thuis of halve dagen die ik werk dus komt helemaal goed

verder ga ik vandaah maar eens ff poetsen jullie lekker relaxen las ik groot gelijk

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames! hoe is t hier? Lekker gewerkt dani? Nog plannen voor vanavond iedereen?

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik zie dat jullie al wel heel veel gekletst hebben maar ik vroeg me af of ik toch nog bij mag

Groetjes Karin

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Tuurlijk karinikke! welkom! Hoe oud ben je? en je vriend? Wat voor werk doe je? Ben je met de pil gestopt? zo ja, wanneer?

Deel Deze Pagina