nog meer dames die nieuw zijn en gaan voor hun eerste kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door dani26, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi
    leuk dat ik mee mag praten. ik ben 23 en mijn vriend is 28. We zijn ruim 4 jaar samen en hebben in Maart ons huis gekocht waar we nu nog met z'n 2e wonen. Ik ben gastouder dat wil zeggen dat ik thuis kinderen opvang. Ik ben 5 Juni gestopt met de pil en ben 10 Juni voor het laatst ongi geweest. Zit nog steeds te wachten tot mijn cyclus opgang komt zit nu op dag 62 ofzo.

Groetjes Karin

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Welkom Karin...

Dani: zo je eerste werkdag zit er weer op..
    Ik ben nu echt aan het aftellen bijna vakantie..

Monique: hoe gaat het nu met de bloeddruk?

Ik ga morgen maar even me urine laten controleren, denk dat ik blaasontsteking heb.. GRR!!!!!

3. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Wat toevallig Karin, ik ben ook 23 en vriendlief is ook 28..
    Wel naar dat je nu al zo lang op je ongi zit te wachten.. Ben je er al mee naar de huisarts geweest?

4. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom karin

haha sorry had bezoek vanavond vandaar dat ik er niet was hihi

dames hoe is het mt jullie?
    monique hoe is het met de bloeddruk

mendy hopelijk valt je blaasontsteking mee want da kan behoorlijk pijnlijk zijn
    en natuurlijk snap ik dat je aan het aftellen bent voor vakantie had ik toen ook echt heel erg haha

5. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hello ladies,

Zo ik ga er een bezig dagje van maken... Ga straks eerst even sporten..

Dani; avond met visite gehad, was het gezellig?

Ik snap nu werkelijk niets meer van me lichaam. Gisteren dacht ik blaasontstekingsverschijnselen te hebben.. Niet echt heel veel pijn maar bij het laatste beetje plas een soort krampgevoel alsof me blaas ineen kromp..
    Vanmorgen ging ik naar de wc nergens last van... Snap er niets van.. Morgen op werk controleer ik het wel voor de zekerheid, maar een blaasontsteking kan toch niet uit zich zelf weggaan.. :( Vind het allemaal maar een vreemde bedoeling.. :)

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goeiemorgen dames! mendy, hoe kan dat nou? Dat is wel heel erg gek hoor!

Dani: ik keek ook uit naar mn vakantie, maar ben blij dat ik weer mag beginnen.

Bloeddruk erg laag, moet de dokter gaan bellen.

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames
    Mijn vakantie is alweer voor bij maar we zijn vanplan om als het even kan in Oktbober nog een weekendje weg te plannen.

Mendy: leuk dat we de zelfde leeftijd hebben. Over je blaasontsteking. ik heb zelf heel vaak een blaasontsteking. Dit kan zeker ook zelf weg gaan. Ik heb er meestal iedere 6 maanden wel 1. Zit er nu ook weer tegen aan maar goed drinken en veel vitamine C helpen soms net genoeg om hem weer te verhelpen. probeer ik meestal eerst voordat ik met een antibiotica kuur begin.

Ik heb vanmorgen de HA gebeld over dat ik nog steeds niet ongi ben. die zij dat ik gewoon maar af moet wachten en als ik het over 2 maanden nog niet ben kan ik een afspraak maken dus gewoon nog even afwachten maar wachten duurt wel lang :S

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    @karin: vervelend dat wachten dan zeg! In een ander topic was er ook iemand die 2 a 3 maanden moest wachten, maar uiteindelijk kwam het wel. Dan weet je ook weer waar je aan toe bent. Naja nu kan je niet meer doen dan wachten...

Mn moeder slikt voor de blaasontsteking cranberry pillen, schijnt ook goed te zijn!

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    he moniquep

wat zei de dokter over je bloeddruk??

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo dames,

@ Karin; ja nou weet je waar ik het meest over twijfel dit voelt helemaal niet aan als blaasontsteking. Heb ook meerdere keren blaasontsteking gehad, maar toen kon ik echt niet lopen zeer veel pijn in de onderrug en deed het vanaf de begin van de plas al pijn zeg maar. Nu is het alleen als ik het laatste beetje uit plas dan lijkt het alsof mijn blaas in een krampt. Het is heel lastig uit te leggen.. Lekker verhaal ook weer.
    Morgen op me werk dan strip ik me urine even, om zeker uit te sluiten dat het geen blaasontsteking is.
    Waarom laat je dokter je zo lang wachten?

@ monique; ook ik ben benieuwd wat de dokter heeft gezegd..

Zo, ben al naar de sportschool geweest heb de was al opgeruimd en de boodschappen zijn alweer binnen.. Straks maar even bij me moeder langs..

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey ladies!
    Mendy: zou er toch maar even naar laten kijken inderdaad! Je weet t nooit, is dan toch wel gek!

Ik heb de dokter nog niet gebeld, kijk t nog ff aan. Heb iig wel drop gekocht... Dat helpt haha.

Moeders voor moeders belde me net terug, heb een afspraak met ze donderdag. Spannend!

12. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    nou mendy misschien komt het wel gewoon doordat je zwanger bent dan hoor je ook altijd vanalles over het plassen enzo

13. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Verzorgende ig in de thuiszorg
    Vriezenveen
    hoi allemaal

ik ben nieuw bij dit forum en het lijkt om mee te kletsen!
    zou me even voorstellen ik ben gwenda 21 jaar ben 1 juli gestopt met de pil en we zijn bezig voor ons eerste kindje erg spannend allemaal.
    ik heb de eerste maand cyclus van 25 dagen gehad en nieuw de 2e ronde.
    heb vandaag me eisprong volgens de berekening.
    en dan maar afwachten.

gr gwenda

14. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames ben weer thuis haha heerlijk gewerkt

gwenda welkom leuk dat je mee komt kletsen, wat doe je in het dagelijks leven

monique kijk je wel uit met je bloeddruk niet te lang afwachten he
    mendy wie weet haha gewoon ff na laten kijken inderdaad klinkt echt als vreemde klachten

mentos hoe is het?

karinneke balen joh dat je zo lang moet wachten al die onzekerheid zou er gek van worden

mijn viste was gister erg gezellig collega heeft het moeilijk op het moment dus had haar uitgenodigd

15. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    hoi

dankje wel, ik werk in de zorg en jij

16. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    graag gedaan oh leuk in de zorg heb ik ook voor geleerd dan richting woonbegeleiding
    ik werk in een drogisterij als assistent filiaalmanager

17. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    oke ook leuk ik werk met ouderen in de thuiszorg erg leuk.
    dus julie ziijn ook met de eerste bezig?
    hoe oud ben jij als ik vragen mag

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi gwenda! welkom hier! Hoe oud is je vriend/man? klets gezellig mee, en hopelijk is t snel raak voor jullie!

19. gwendatjuh

gwendatjuh Actief lid

8 jul 2010
    224
    0
    0
    Vriezenveen
    hoi, mijn man is 29 en ik wordt 1 sep 22.
    gefeliciteerd met je zwangerschap! hoelang hebben jullie erover gedaan?

20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mooie leeftijden toch! Dank je wel, ik ben 3 juni gestopt met de pil en nu dus zwanger, het gebeurde in ronde 1. Hadden we echt niet verwacht. Maar het kan dus wel... :D

Deel Deze Pagina