Welkom Gwen, leuk dat je ook in de zorg werkt, ik ook. Werk op een groep met 22 dementerende ouderen. Ik ben trouwens 23 vriendlief 28.. @ Monique; drop is zeker wel in orde om je bloeddruk wat te laten stijgen.. @ Karin en Dani; ja ik weet niet, als het goed is zit ik nu drie dagen voor me ei. Maar ja heb vorige week natuurlijk ook een keer spontaan bloedverlies gehad. Ik strip gewoon morgen even me urine om zeker uit te sluiten dat het geen blaasontsteking af en dan wacht ik gewoon op 28 augustus... Wat een piep weer is het buiten he? Hier regent het echt al vanaf 3 uur vanmiddag, vriendje is er saggo van want die wilde graag 80 km gaan fietsen, aangezien die zaterdag luik-bastenaken-luik moet fietsen..
haha 80 km fietsen!!! ik word al misselijk bij t idee haha. Wel goed dat je je urine even laat testen. Wat is dat eigenlijk strippen? Hoe gebeurt dat? Hier is t ook echt vreselijk weer, ben seizoen 2 van buffy aan t kijken... jullie?
ik ben ondertussen even aan het eten haha vanavond even relaxen. morgen en donderdag lekker vrij haha jippie morgen komen ze t grind brengen voor de tuin eindelijk hihi
Ik moet er ook niet aan denken hoor zolang te fietsen, zaterdag mag die nog even langer trouwens 150 km, deze 80 waren alleen om even in te komen.. Ja hoe moet ik dat eens makkelijk uitleggen, dat zijn een soort van zwangerschapstesten alleen dan om te testen of je blaasontsteking hebt. Aangezien de oudjes op me werk nog wel eens regelmatig blaasontsteking hebben kijken wij zelf de urine na, scheelt een hoop plasjes wegbrengen naar de huisarts. Ja ik baal er echt van, wilde eigenlijk de tuin in even rommelen maar dat word hem niet..
150 km!!!! jeetje wat knap van hem!! doe ik m zeker niet na. Ooh wat handig dat jullie dat zelf doen! dat scheelt idd een hoop, en dan mag je het ook voor jezelf eens doen? Dat is helemaal beter! Nou, hoop voor je dat je t niet hebt, dat t morgen gewoon over is!
jemig zover fietsen dat doe ik je niet na. ik ben ondertussen tv aan het kijken en rondneuzen op internet. maar moniguep de eerste maand dus dan hebben jullie zeker elke dag geklust? ik hoop dat het bij ons ook snel raak is maar heb 9 jaar de pil geslikt dus vorige maand was wel een keer goed even een goede ongi en dan nu maar hopen.
helaas kunnen we er niks van zeggen of je snel zwanger bent je kunt alleen maar hopen we gaan deze ronde met ovu testen beginnen moest ze van mijn vriend halen we zijn allebei niet zo van het verplichte haha dus stond er wel ff van te kijken dat hij dat zei
@gwen: nou, dat valt eigenlijk wel erg mee, we waren er nog niet super erg mee bezig, wel over nagedacht tijdens de eisprong, maar vond t echt gek toen ik niet meer ongesteld werd, echt niet gedacht dat t raak was, is hier een stuk terug in t forum te lezen hoe t allemaal ging (schaam haha) @dani: is toch juist goed die testen? Misschien is t nu wel heel snel raak! Go for it! goed teken dat je vriend dat zegt!
nee dat kan je inderdaad niet zeggen haha was dat maar zo haha. oefenen is ook leuk en het moet wel leuk blijven en we gaan het zien.
vind het wel lastig om het juiste moment te klussen we hebben nu zaterdag en zondag geklust en vanavond maar weer als me man er weer is alleen heb vandaag me eisprong dus deze maand gaat het hem niet worden denk ik.
tuurlijk, dan kan t toch, en sperma blijft 3 dagen goed he (de jongetjes variant sterven sneller, de meisjes variant blijft langer in leven) geloof ik, snap je t?
ik zit ondertussen nog steeds te wachten op mijn eerste ongi. Dat hebben jullie teminste al gehad He mandy: ik las ergens op internet dat fietsen niet goed is voor de zaadcellen omdat ze dan te warm worden dus misschien is het wel goed dat hij vandaag niet kan fietsen. moniquep: ik heb vanmiddag een heel stuk van het forum gelezen en las dat je het absoluut niet kon geloven dat je zwanger was ben je ondertussen wel een beetje bekomen van de schik en heb je het je ouders al vertelt??
ja je hebt gelijk ja, over die zaadcellen! dacht ik verder nog niet bij na. ja, ondertussen zijn alle kwalen er en kan ik t beter geloven, hoewel t nog moeilijk is. Je hebt verder geen bewijs... En toch blijf je er aan denken. Maar over 3 weken echo. Ook natuurlijk bang dat t nog misgaat. Mn ouders hebben we t vrijdag verteld. mn moeder ging huilen, allemaal zo blij!
Dat lijkt mij ook echt een super speciaal momnt om mijn moeder te vertellen ( en vader) dat ze opa en oma worden. ik vind dat je het nog wel lang hebt tegen gehouden volgens mij zou ik dezelfde dag bij hun op de stoep staan
dus je bedoelt eigenlijk dat ik nog wel zaadjes kan hebben en het misschien nog wle een kans heeft indanks dat ik nu niet klus? maar waarneer op die dag krijg je je eisprong? stomme vraag misschien