ik weet niet wanneer je dat krijgt op welk tijdstip, sommige meiden voelen t, maar dat heb ik niet gehad. Maar het heeft naar mijn idee nog een kans... Want het overleeft 3 dagen in je, dus dat kan echt nog wel! Ik vond t ook heel moeilijk om t niet te vertellen, maar we wilden wachten tot 12 weken, maar dat is echt onmenselijk!!!
ik denk ook niet dat je het lang vooor je kan houden zoiets moois maar gelukkig kan je er hier over praten.
ja precies, dat scheelt wel, maar was vandaag bij mn tante thee drinken, toen belde moeders voor moeders, uuuhm ja dat is dan lastig haha.
nee, heb discreet aan de tel gevraagd of ik terug mocht bellen en dat was goed. Heb gezegd dat t de woningbouw was tegen mn tante hihi.
hoi dames, nog een vraagje, hebben jullie een navelpiercing? Wat vinden jullie daarvan als je zwanger bent? moet ie uit?
Nou je word wel creatief door dat zwanger zijn steeds een goeie smoes verzinnen. eerst al voor de efteling nu dit weer haha
ha! ja idd, eerst de efteling... als er nog iemand kaartjes wil... heb er 2 voor 40 euro. Ja, ik ga m ook uitdoen, maar vind t wel heel erg zonde!!
ik heb er ook een en je kan er een zwangerschapspiercing in doen he ga ik tegen die tijd ook den want vind het zonde
maar ik ga met mijn ventje op de bank zitten beetje tv kijken spreek jullie morgen weer doeidoei en weltrusten
haha nee ze komen het grind voor de tuin brengen en mijn vriend dacht tussen 8 en 9 maar ik dat tussen 9 en 10 dus toch maaar voor 8 uur opgestaan nou en ze zijn er nog niet haha
dus toch tussen 9 en 10 had je dus best nog wat langer kunnen uitslapen helaas. ik ben wel aan het werk maar heb vandaag maar 1 meisje van 6 maand dus die is nu heerlijk aan het slapen. kan ik mooi de rest even doorlezen ben al bij pagina 50