goeiemorgen dames! ooh dani, naja dan heb je nog wat aan je dag moet je maar denken IK denk dat ik mn piercing er wel uit ga halen, ik krijg daarna toch geen mooie buik meer. En een moeder met een piercing ik weet t niet, mn gevoel zegt eruit... Ik heb gedroomd dat ik een miskraam kreeg en er een heel inie minie klein kindje in de wc lag, pffff werd zwetend wakker, ahaha Wat zijn jullie plannen verder vandaag?
goeiemorgen monique hoe is het met je bloeddruk vandaag? volgens mij moeten jullie wel super schone huizen hebben iedere keer als er gevraagd word wat er die dag gedaan word zeggen jullie dat je gaat poetsen. Het viel me op toen ik alles aan het doorlezen was dat er veel meiden zijn die maar een paar berichtjes hebben geplaatst en er verder niks meer van hoort. best apart. en dani is het grind er al? ziet het er mooi uit ondertussen zit ik nog steeds te wachten tot ik ongesteld word nog steeds niks te bekennen of te voelen. we wachten rustig af
goeiemorgen! ja dat valt echt op he, nou mijn huis is niet super schoon hoor, echt niet. Ik doe veel tussendoor, maja heb nu nog vakantie. Maar nu je het zegt, er waren aan t begin van di topic nog meer mensen waarvan we weinig meer horen, echt jammer is dat! Erg he dat wachten, dan weet je niet waar je aan toe bent, je kunt t maar beter weten!
ja idd als ik ook ongesteld ben geweest kun je weer gewoon op nieuw beginnen nu kan ik alleen maar wachten en dat duurt wel heel lang al 63 dagen lang om precies te zijn
ja, dat is echt niet leuk. Nu weet je ook niet waar je aan toe bent. Lijkt me niet leuk. Maarja, wat doe je eraan?
haha, dat mag hier, hier kun je zeiken tegen ons, dat helpt soms! Want als je vriend t niet snapt, hier is altijd wel iemand die t snapt. Ik voel me beter vandaag, want heb beter geslapen, als ik moe ben ben ik ook altijd misselijk. Ik ga zo even boodschappen doen.
ja, dat is het gekke, ik mis nog steeds heel erg die neusspray! maar ja daarom ben ik verslaafd he. Maar heb nog nooit zoon goede reden gehad als nu om te stoppen
uhm ik geloof t wel. Mn man is daar erg mee bezig welke je allemaal kan doen, dus die heeft ze allemaal aangevraagd, hij is er zo mee bezig! dus dat laat ik hem lekker doen
Dani nog steeds in de tuin bezig mijn oppaskindje is wakker maar wil niet drinken dus ga nu eerst maar even boodschappen halen
hey meiden we zijn net klaar haha maar morgen moeten we nog grind bijhalen echt net te weinig is echt een verbetering met de complimenten van de buurt hahaha erg leuk die reacties ik doe dadelijk ff op mijn gemak bij lezen ga eerst heel ff douche tot zo
Hallo hallo dames!!! Sorry, ben er enkele dagen uit geweest... maar tijd was een vaag begrip en loop zo moe!!! Enkele nieuwe dames zie ik! Welkom!!! Heb sinds dinsdag EINDELIJK mijn ongi!!! Joepie joepie dus! En vrijdag algemeen onderzoekje bij gynaecologe. Hoe gatet met jullie dames??? Ik moet dringend bijlezen!!! liefs xxx
hey mentos vroeg me al af waar je was wat voor onderzoek heb je bij de gyn? jippie je ongie eindelijk duidelijkheid en kun je weer op naar de volgende ronde
Hallo allemaal, Ook ik ben hier vrij nieuw. Leuk om hier meer mensen tegen te komen die ook nieuw zijn. Ik zal wat over mezelf vertellen. Wij zijn bezig voor de eerste. Vorig jaar hebben wij geprobeerd zwanger te worden, dat is toen niet gelukt. Begin dit jaar zijn wij naar Afrika geweest. Ik ben tijdelijk weer aan de pil gegaan. Ivm malaria-pillen en zo is het niet verstandig dan zwanger te worden. Hald mei ben ik weer gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 28 dagen, de tweede 27. vorig jaar was ik heel regelmatig, steeds 27 of 28 dagen. Vandaag is mijn NOD. Ik heb niet het idee zwanger te zijn, heb geen symptomen. Wel een beetje een onbestendig gevoel in mijn buik, maar dat heb ik ook wel als ik ongesteld moet worden. Vanmorgen getest: niet zwanger. Maar ook nog niet het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Normaal voel ik dat een dag van te voren, veel krampjes en ben ik een dag of 5 stevig ongesteld. Nog maar even afwachten dus..... en zaterdag opnieuw testen als ik dan nog niet ongi ben.
hallo beee welkom ik had het de laatste keer precies dezelfde dingen als jij met nod maar helaas was mijn ongie er toch wel iets later hopelijk mag je snel een knal test vasthouden