welkom bee!! gezellig dat je meekletst! Dani: beter hoor, dat de tuin er beter bij staat. Is altijd een hele verandering. Mentos: wat voor testje moet je doen dan bij de gyn?
Hello ladies! Zo er is even flink wat bijgepraat, heb alles gelezen maar vast niet alles onthouden. Welkom Bee! Ook ik duim voor je mee voor een snelle knaltest.. Karin; had vandaag maar 1 oppas baby. Lekker hoor kan je ook wat dingen voor jezelf doen. Mentos; eindelijk ongesteld.. Joehoe!! Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent en gewoon vol goede moed door voor nog een ronde.. Dani; is vandaag lekker in de tuin bezig geweest. Fijn dat het opgeknapt is. Monique; He bah wat een nare droom. Zo ik heb gewerkt vandaag en ben nu zo ontzettend moe. Vanavond maar weer vroeg naar bed. Heb nog even me urine nagekeken maar heb geen blaasonsteking. Het krampachtige gevoel in me blaas is ook bijna helemaal weg, nu is het gewoon een zeer pijnlijk buikje. Ik word niet goed van me lijf.. :x
mendy, wel beter geen blaasontsteking! maar ja, je lijf is soms heel moeilijk te begrijpen en doet ook dingen.... lekker vroeg naar bed gaan dan ben je morgen weer beter uitgerust. Vanavond nog plannen? voor de andere dames?
voor mij niet echt plannen hier boekje lezen ff computeren lekker relaxen, uitrusten voor morgen moeten we weer verder met de tuin haha en jij?
ik doe ook niet zoveel, lekker chillen, ff lekker douchen en tv kijken, drukke dag gehad vandaag, voelde me een stuk beter. Ik ben wel veel afgevallen, dat is natuurlijk niet goed, maar ja, ik kan er neits aan doen....
gelukkig voel je je beter hoeveel ben je afgevallen dan? je hoort wel vaker dat vrouwen in het begin van de zwangerschap afvallen
Ja, eten is nooit mijn grote vriend geweest ik weeg normaal rond de 60 kilo en ben 1,72. Maar nu weeg ik, net gewogen 's avonds 58 kilo.
hoi allemaal ben ik ook heel even, ik heb vandaag een late dienst dus nu ff in de pauze een berichtje. oo wat erg z'n droom maar ja dromen zijn bedrog zeggen ze altijd. wat leuk dat je man al die dozen besteld zie die van mij dat niet doen. jammer kun je nog je tuin niet afmaken haha. morgen kom ik weer wat eerder mee kletsen want man leif is dan aan het werk sochtends heb ik mooi de tijd.
dankje wel lukt wel heb allemaal leuke clienten vanavond en al een hoop in bed liggen haha iedereen is moe haha
ja, idd leuke clienten scheelt altijd een hoop! Werk ze! Nee, zou blij zijn als ik naar de verloskundige mag, heb best wat vragen.
ja monique snap ik dat je veel vragen hebt schrijf alles op anders vergeet je misschien wat dat zou ik wel hebben tenminste
ja, dat ga ik ook zeker doen! Ik zie onderaan de lijst dat foofer aanwezig is! Daar hebben we lang niets meer van gehoord, was ze op vakantie? Is ze alles aan t terug lezen?
ja idd erg lang geleden ja, als ze aan het bij lezen is heeft ze wat te doen we hebben flink wat afgekletst de laatste tijd
ja zeker, ik zag dat ik gisteravond ook opeens senior member geworden ben, ik ben echt verslaafd volgens mijn man. Maar goed, volgende week moet ik gaan werken en dan ben ik er bijna nooit meer helaas. Dan heb ik te weinig tijd. En ik kan ook niet onder mn werk dit doen.
haha verslaafd ja ikke ook je he dat vind ik niet leuk hoor dat je er dan bijna niet meer bent kun je na je werk niet ff komen kletsen dan? al is het maar een beetje ons op de hoogte houden anders doe ik je gewoon pben
ja, na 4 uur kan t soms wel, op de computers in mn klas, maar ben zo bang dat ze erachter komen... Ik ga volgende week beginnen. Had ik dat verteld van die moeder van moeders voor moeders??
euh nee wel dat ze gebeld hadden maar verder niks nou vertel ja je moet inderdaad uitkijken dat ze er niet achter komen anders probeer je thuis een berichtje te posten na je werk joh ik zou je niet in een lastig pakket willen brengen heb je wel zin om te beginnen